PDA

View Full Version : 3 Gibsons uit Jacky Claes



M Kactus
21 april 2003, 01:45
Ja mensen, tegenwoordig zijn na de juweliers de gitaarhandelaren ook niet meer veilig! In Jacky Claes Hasselt (OMG, geen ndl winkel, wat nu :wink:) is er ingebroken... Venster ingegooid en met drie gibsons en een epiphone gaan lopen. Wisten goed genoeg wat ze moesten meepakken, waren de duurste dingen daar (ook een heeele dure), maar hadden zich duidelijk mispakt aan die epiphone, want die vonden ze wat verder terug aan de kant van de straat...
Krijg al de kriebels als ik zo'n gitaar zie vliegen in m'n gedachten...

M Kactus

ieme
21 april 2003, 18:52
M Kactus,
Is dit een grap? Meneer kactus? zo niet, klote voor je! als je de serienummers hebt genoteerd ergens dan duiken ze mischien ooit weer ergens op....

koen_V
21 april 2003, 19:23
Ik kom bijna elke weer in hasselt en dan ga ik altijd eens kijken aan de vitrine van jacky claes want die heeft altijd wel leuke vitrines.
Maar ik las in de krant dat er 2 gitaren van 2000€ waren gepikt en een ibanez hollowbody van die goedkopere reeks.
Maar wat ik raar vind is dat ik nog nooit een duurdere gitaar als 750€ in de vitrine heb zien staan.
En nu plots zijn er toch wel 2 gitaren van 2000€ uit de vitrine gepikt...ik vind het raar...
Maar toch blijft is zeer spijtig dat er zo gepikt wordt!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: koen_V op 2003-04-21 18:24 ]</font>

M Kactus
22 april 2003, 11:18
Owkay, daar gaat mijn betrouwbare bron (m'n moeder :smile:) Het is geen grap nee... Maar ze waren niet van mij.
Ik ga ook altijd even kijken, en zag ze ook niet staan. Misschien zijn ze gewoon langs daar binnen gegaan (er stond er wel eentje waarvan ik het kaartje nooit gezien heb).
(tussen ons, ik vind het maar een naar kereltje dat daar gitaren verkoopt).

M Kactus

koen_V
22 april 2003, 18:21
In de krant stond dat ze alleen gitaren uit de vitrine hadden gepikt, volgens mij zijn ze weer eens aant liegen voor de verzekeringen.
Eerlijk ook tussen ons, ik heb het niet zo op jacky claes in hasselt, in genk is hij veel beter!
Buiten mooie vitrines heeft jacky niets, ik ga altijd in de JnR, vind ik een veel fijnere winkel, daar krijg je tenminste koffie en nemen ze de tijd voor u en hebben ze jongere verkopers!!
JnR all the way!!!!!!

M Kactus
25 april 2003, 12:28
Ben daar eigenlijk nog nooit geweest, in JnR... Ooit Orchestra, toen naar jacky claes in genk gegaan, daar hebben ze véél gitaren :smile: Ook vriendelijk hoor, krijg je zelfs korting als je zegt dat je ze op i'net veel goedkoper hebt gevonden (nooit zoveel korting, maar toch mooie hoor). In hasselt, neeh, daar ga'k niet meer binnen. Een gastje dat neerkijkt op je omdat *hij* de verkoper is... Psjh :smile: In ieder geval, waar is die JnR? Aan het pleintje met Van Veldeke?

M Kactus

koen_V
25 april 2003, 19:55
de JnR is aan van veldeke ja!!

stefke_m
27 februari 2006, 21:42
[QUOTE=koen_V]In de krant stond dat ze alleen gitaren uit de vitrine hadden gepikt, volgens mij zijn ze weer eens aant liegen voor de verzekeringen.
Eerlijk ook tussen ons, ik heb het niet zo op jacky claes in hasselt, in genk is hij veel beter!
[QUOTE]

Ja, Jacky Claes is wel dé beste van Midden-Limburg. Ook enkele andere winkels bezocht. Genk is wel veel beter dan Hasselt, is ook meer te doen. Ze kennen me er ondertussen al :satisfie: Vind het wel spijtig dat ze er ingebroken hebben.

Greetz. Stef

StereoX
28 februari 2006, 13:42
fucking DRIE JAAR gelden!!!!!!!!!

stefke_m
6 maart 2006, 20:04
fucking DRIE JAAR gelden!!!!!!!!!
Eeeeeeeeeeeen dan?

StereoX
6 maart 2006, 20:38
ik vind het gewoon een beetje dom om een 3 jaar oud topic omhoog te gooien, alleen maar om te kunnen melden dat je er vaste klant bent

JoostBaksteen
6 maart 2006, 20:40
Eeeeeeeeeeeen dan?

Is het nogal een hele oude koe :chicken:

Anti
9 maart 2006, 20:00
In de krant stond dat ze alleen gitaren uit de vitrine hadden gepikt, volgens mij zijn ze weer eens aant liegen voor de verzekeringen.
Eerlijk ook tussen ons, ik heb het niet zo op jacky claes in hasselt, in genk is hij veel beter!
Buiten mooie vitrines heeft jacky niets, ik ga altijd in de JnR, vind ik een veel fijnere winkel, daar krijg je tenminste koffie en nemen ze de tijd voor u en hebben ze jongere verkopers!!
JnR all the way!!!!!!

mijn bassist werkt daar(j&r) en ingebroken nt in JC hasselt maar op de HASSELTweg in genk, er heeft een week een grote vezelplaat als deru gefungeerd (en daar staat wel wat duurder materiaal)

edit: nt op datum gelet maar dus alweer ingebroken :s