PDA

View Full Version : Een doos......



jutter
18 maart 2010, 15:46
Ben even foto's aan het uploaden, moment! Ik dacht ik begin alvast maar want dit wil ik wel héél erg graag met jullie delen....!

jutter
18 maart 2010, 15:48
Begin alvast maar te raden!:seriousf:

Chocola
18 maart 2010, 15:50
Gezien het subforum een elektrische gitaar...

Een strat? :D.

Daniel91
18 maart 2010, 15:51
Een blonde?

Nagramoth
18 maart 2010, 15:51
...met een zwarte doos?

jutter
18 maart 2010, 15:52
Nog ff geduld.....:cheerup:

Tim..
18 maart 2010, 15:54
het zou verboden moeten worden, zulke hatelijke topics waar expres gewacht wordt met foto's uploaden zodat iedereen hyperactief wordt.

jutter
18 maart 2010, 15:54
Ik heb er even stiekum in gekeken...
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Fender%2057%20hot%20rod/DSC01312.jpg

dimitri
18 maart 2010, 15:57
Een nieuwe fiets?

jutter
18 maart 2010, 15:58
Sorry mannen, ik moet ff poepen want dit werkt ontzettend op mijn darmen..:eek:

jutter
18 maart 2010, 16:00
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Fender%2057%20hot%20rod/DSC01315.jpg

Chocola
18 maart 2010, 16:00
Fender 57 hot rod?

jutter
18 maart 2010, 16:01
Ik voel het, de spanning is te snijden!!!:seriousf:

jutter
18 maart 2010, 16:04
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Fender%2057%20hot%20rod/DSC01322.jpg

Chocola
18 maart 2010, 16:05
Fender 57 hot rod?

Ik heb gewoon gelijk, geef maar toe! :D

vulvasonic
18 maart 2010, 16:05
Gotverdegotverrrr... :eek:

jutter
18 maart 2010, 16:06
Ik kan niet langer wachten om dit met jullie te delen;
Voilá

http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Fender%2057%20hot%20rod/DSC01320.jpg

Exi
18 maart 2010, 16:08
Ik heb gewoon gelijk, geef maar toe! :D

En gelijk had je.
Mooi ding!:cheerup:

maar waarom niet in het
http://www.gtp.com.au/conceptmusic2/mediumimages/9487-1.jpg

jutter
18 maart 2010, 16:08
Ik heb gewoon gelijk, geef maar toe! :D

Ik had gehoopt dat je offline zou zijn...:seriousf:

vulvasonic
18 maart 2010, 16:08
Ik kan de nieuwe gitaar en de koffer gewoon ruiken. Die typische muziekzaaklucht.

Is dat trouwens te verkrijgen als spray?

Oooo man, ik leef helemaal mee! :crazyhappy:

macwilliams
18 maart 2010, 16:11
Nou? Wat is het?














:D

Chocola
18 maart 2010, 16:13
Ik had gehoopt dat je offline zou zijn...:seriousf:

Waarom niet in het rood? :(.

edit: ik vind ze overigens echt te gek hoor, lekker brugelement en lekker vintage uiterlijk :). Alleen is die 21 frets mijn ding niet echt, ik "mis" altijd wat als ik op een 21-fretter speel. Ik heb er helaas nog steeds 3 :(. Erg leuke gitaar!

vulvasonic
18 maart 2010, 16:14
Ik kan niet langer wachten om dit met jullie te delen;
Voilá

http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Fender%2057%20hot%20rod/DSC01320.jpg

Da's verdomme mijn droomstrat!!!!!
Ik meen het!
Model, afwerking, ToneZone, zwart, maple neck, Klusons...., echt HELEMAAL mijn droomstrat!!!!!!!

IK WORD GEK!!!!!!

Ooooooo man, volgens mij ben ik voor het eerst echt jaloers. En tegelijkertijd ben ik verschrikkelijk blij voor je. Superrrrrr!!!!!


Mag ik vragen wat ie je gekost heeft (kan ik mezelf nog gekker maken)?

JAAAAAAAAAAAAAA :cheerup:

jutter
18 maart 2010, 16:15
Omdat ik zwart net ietsjepietsje mooier vind.:sssh:

guitarkid
18 maart 2010, 16:18
Da's verdomme mijn droomstrat!!!!!
Ik meen het!
Model, afwerking, ToneZone, zwart, maple neck, Klusons...., echt HELEMAAL mijn droomstrat!!!!!!!

IK WORD GEK!!!!!!

Ooooooo man, volgens mij ben ik voor het eerst echt jaloers. En tegelijkertijd ben ik verschrikkelijk blij voor je. Superrrrrr!!!!!


Mag ik vragen wat ie je gekost heeft (kan ik mezelf nog gekker maken)?

JAAAAAAAAAAAAAA :cheerup:

Nou, je ziet het: ze zijn te koop...!!!! ;)

Gr. C.

nickofzo
18 maart 2010, 16:19
ik dacht toch echt dat je een nieuwe potmeter gekocht had..

jutter
18 maart 2010, 16:20
Da's verdomme mijn droomstrat!!!!!
Ik meen het!
Model, afwerking, ToneZone, zwart, maple neck, Klusons...., echt HELEMAAL mijn droomstrat!!!!!!!

IK WORD GEK!!!!!!

Ooooooo man, volgens mij ben ik voor het eerst echt jaloers. En tegelijkertijd ben ik verschrikkelijk blij voor je. Superrrrrr!!!!!


Mag ik vragen wat ie je gekost heeft (kan ik mezelf nog gekker maken)?

JAAAAAAAAAAAAAA :cheerup:

Rustig aan man!!! Ik heb hem besteld bij Soundslive(Sinner had daar goede ervaringen mee en dus durfde ik de gok wel te wagen). Het was de laatste Hot Rod 57 die ze nog hadden. Fender levert ze niet meer, dus ik was net op tijd! Slechts 1260,00 euro incl verzendkosten! Hier in NL doen ze rond de 1700-1750 euro.

Chocola
18 maart 2010, 16:23
Wtf dat is goedkoop :crazyhappy:. Vulva gaat DOOD!

jutter
18 maart 2010, 16:25
DE SCN in de midden en neck klinken echt lekker! Open en dynamisch, precies goed! De Dimarzio heb ik ook op mijn squier zitten maar klinkt op deze Fender wel wat beter. Kun je toch nagaan wat hout doet! De hals is werkelijk een droom. Zeer goed voor akkoordenwerk en solo's!

vulvasonic
18 maart 2010, 16:26
Rustig aan man!!! Ik heb hem besteld bij Soundslive(Sinner had daar goede ervaringen mee en dus durfde ik de gok wel te wagen). Het was de laatste Hot Rod 57 die ze nog hadden. Fender levert ze niet meer, dus ik was net op tijd! Slechts 1260,00 euro incl verzendkosten! Hier in NL doen ze rond de 1700-1750 euro.

Kut......

Nou, zo geweldig is ze nu ook weer niet. :(



jawel, dat is ze wél...

dutch.idiot
18 maart 2010, 16:26
Mooi ding, en dan voor dat prijsverschil. Ik zou zelf inderdaad ook meer voor zwart dan rood zijn, goede keus! Helaas even niet bereikbaar voor mij:dontgeti:

Even een vraagje overs Soundslive: hoe zit het met BTW (VAT), moet je de Nederlandse BTW er nog over betalen (of hoeft dat niet door de EU)?
En hoe snel was hij bezorgd? (ik daar namelijk misschien een Tele bestellen.)

Sinner1980
18 maart 2010, 16:28
Hey daar is ie dan eindelijk;)

Mooi ding man,bevalt ie een beetje?

jutter
18 maart 2010, 16:33
Mooi ding, en dan voor dat prijsverschil. Ik zou zelf inderdaad ook meer voor zwart dan rood zijn, goede keus! Helaas even niet bereikbaar voor mij:dontgeti:

Even een vraagje overs Soundslive: hoe zit het met BTW (VAT), moet je de Nederlandse BTW er nog over betalen (of hoeft dat niet door de EU)?
En hoe snel was hij bezorgd? (ik daar namelijk misschien een Tele bestellen.)

Nee, je hoeft niets extra's te betalen. Alleen de verzendkosten komen er over heen. Ik heb er twee weken op moeten wachten: ik had hem besteld en na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat er op de achterkant wat hele fijne krasjes zouden zitten. Maar ze zouden voor mij een nieuwe bestellen bij Fender. Na 5 dagen kreeg ik een mailtje dat dit niet ging lukken omdat Fender ze niet meer levert. Of ik akkoord ging met deze....Na wat heen en weer gemaild te hebben heb ik hem toch genomen. Ik heb zojuist er met een loupe op gezeten om die krasjes te kunnen ontdekken op de achterkant en er zit inderdaad een paar hele fijne krasjes op die je met het blote oog niet kunt ontdekken. Ik vind het niet erg want omdat de lak 'thin-skin' is heb je er toch zo krasjes op.

jutter
18 maart 2010, 16:34
Hey daar is ie dan eindelijk;)

Mooi ding man,bevalt ie een beetje?

Nee, ik stuur hem terug...:seriousf:

jutter
18 maart 2010, 16:38
Kut......

Nou, zo geweldig is ze nu ook weer niet. :(



jawel, dat is ze wél...

Hahahaha! Maar jouw tijd komt nog wel! Voor mij was zoiets moois ook nooit weggelegd; ik kon me er alleen maar aan verlekkeren dat iemand anders zoiets moois had! Let maar op Vulva!

dutch.idiot
18 maart 2010, 16:39
Nee, je hoeft niets extra's te betalen. Alleen de verzendkosten komen er over heen. Ik heb er twee weken op moeten wachten: ik had hem besteld en na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat er op de achterkant wat hele fijne krasjes zouden zitten. Maar ze zouden voor mij een nieuwe bestellen bij Fender. Na 5 dagen kreeg ik een mailtje dat dit niet ging lukken omdat Fender ze niet meer levert. Of ik akkoord ging met deze....Na wat heen en weer gemaild te hebben heb ik hem toch genomen. Ik heb zojuist er met een loupe op gezeten om die krasjes te kunnen ontdekken op de achterkant en er zit inderdaad een paar hele fijne krasjes op die je met het blote oog niet kunt ontdekken. Ik vind het niet erg want omdat de lak 'thin-skin' is heb je er toch zo krasjes op.

Klinkt goed...:ok:

Nog een vraag: was hij al afgesteld, of heb je dat zelf gedaan?

jutter
18 maart 2010, 16:41
Klinkt goed...:ok:

Nog een vraag: was hij al afgesteld, of heb je dat zelf gedaan?

Hij was zeer goed afgesteld maar vanavond stel ik hem opnieuw af omdat ik niet zo van die zwevende bruggen hou, die gaat dus plat op de body!

jutter
18 maart 2010, 16:44
Hier nog even een foto van de achterkant, ik kan geen krasje ontdekken..
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Fender%2057%20hot%20rod/DSC01324.jpg

dutch.idiot
18 maart 2010, 16:45
Hij was zeer goed afgesteld maar vanavond stel ik hem opnieuw af omdat ik niet zo van die zwevende bruggen hou, die gaat dus plat op de body!

Ja, het is altijd slim om je eigen aanpassingen te doen natuurlijk.
Goed dat ik dit weet, ik sla deze keer de Eindhovense Feedback maar over en bestel die Tele bij Soundslive;). Bedankt voor de informatie!

Succes met de brug

dutch.idiot
18 maart 2010, 16:46
Hier nog even een foto van de achterkant, ik kan geen krasje ontdekken..
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Fender%2057%20hot%20rod/DSC01324.jpg

Zo is er inderdaad niks op te zien, dat is dan een meevaller.

Nico2
18 maart 2010, 16:48
Omg ik voel echt enorme GAS opkomen. Gefeliciteerd met die prachtige gitaar!

Les Paul R8
18 maart 2010, 16:57
Mooie doos! Gefeliciteerd!

Gitaar vind ik persoonlijk wel een stuk mooier dan de doos.....

Hendriks
18 maart 2010, 16:59
Gefeliciteerd Alex mooie gitaar.

HaroldA
18 maart 2010, 17:19
Mooie doos! Gefeliciteerd!

Gitaar vind ik persoonlijk wel een stuk mooier dan de doos.....

Inderdaad een mooie doos!

Voor de rest is het volgens mij gewoon weer zo'n goedkope budget plank met geschroefde hals en flinke slagplaat. Zoiets kan nooit duur zijn! :soinnocent:


(ik vind alle strats er even goedkoop uitzien)

iWishmaster
18 maart 2010, 17:29
(ik vind alle strats er even goedkoop uitzien)
Klopt, maar ze spelen zo verdomd lekker ... En het heeft wel iets 'oers', met zo'n simpel ding om op t podium.

kenx
18 maart 2010, 17:34
Gefeliciteerd man, ziet er echt goed uit! :hippie:

Sinner1980
18 maart 2010, 19:10
Toch wel netjes van Soundslive...
Ik bedoel als die krasjes zo minimaal zijn hadden ze net zo goed hun mond kunnen houden.
Scoren ze wederom punten mee bij me:ok:

Viel de koffer ook mee?

rijsberman
18 maart 2010, 19:20
Inderdaad een mooie doos!

Voor de rest is het volgens mij gewoon weer zo'n goedkope budget plank met geschroefde hals en flinke slagplaat. Zoiets kan nooit duur zijn! :soinnocent:


(ik vind alle strats er even goedkoop uitzien)

Ja, een goeie gitaar is een stuk beter te betalen als er Fender op staat dan Gibson. Is het niet gewoon afgunst?

OT: mijn MIJ strat zag er net zo uit, op de rosewood toets na. En ik heb de witte slagplaat juist vervangen door black pearl, zwarte knoppies, en zwarte elementkapjes (waar nog Leosounds Red House pups onder komen, Michael Pantleon moet ze nog afmaken). En dat heb ik natuurlijk niet gedaan omdat ik zwart met wit zo mooi vind...

Martijn-w
18 maart 2010, 19:30
Zeer fraai strat. Ik snap alleen dat vlaggetje nooit zo. Vind het niet erg stylish uitzien.

Les Strat
18 maart 2010, 19:53
ik vind hem ook wel mooi geloof ik....

UnDefined
18 maart 2010, 19:55
1 van de mooiste strats die ik al heb gezien :)
Proficiat!

Riky
18 maart 2010, 19:57
Wat een beauty!! Erg mooie gitaar!!

Sinner1980
18 maart 2010, 20:00
Zeer fraai strat. Ik snap alleen dat vlaggetje nooit zo. Vind het niet erg stylish uitzien.

Ahum...das een stickertje dude.
Die zit op de folie van je slagplaat geplakt om te laten zien dat je een echte US strat koopt:strat:

altheka
18 maart 2010, 20:19
Hier nog even een foto van de achterkant, ik kan geen krasje ontdekken..
http://i549.photobucket.com/albums/ii368/jutter1/Fender%2057%20hot%20rod/DSC01324.jpg

Van fender is bekend dat die krassen onder de stickers zitten :soinnocent:

altheka
18 maart 2010, 20:20
O ja gefeliciteerd met de aanwinst.

Fender75
18 maart 2010, 20:45
Hele mooie!! Gefeliciteerd ermee!!

jutter
18 maart 2010, 21:05
Hey, iedereen bedankt voor de meningen! Ik vind de 57er zelf de oergitaar onder de stratocasters. Vooral het uiterst simpele zwart met wit vind ik erg mooi. Wat mij altijd er van weerhield om een 57RI aan te schaffen was de radius van 7,25". Dat vond ik persoonlijk nogal kut spelen,maar ik vond de looks altijd prachtig! Toen Fender met deze op de markt kwam moest ik er gewoon ééntje hebben! N-M in Almere had er ééntje hangen en ik was verliefd! Wel twijfelde ik heel erg tussen deze Hot Rod 57 en de Dan Smith. Die heb ik zelf in het verleden al eens gehad en met mijn stomme kop verkocht! Affijn, ik had mijn oog laten vallen op deze en die van medeforummer Pepe die een hele mooie Dan Smith te koop heeft/had staan. Na een dikke week nadenken en veel hoofdpijn (je kan je geld maar 1x uitgeven en het groeit mij ook niet op de rug) heb ik toch besloten om voor de Hot Rod te gaan. Ik heb mezelf maar eens getrakteerd op een mooie gitaar. Na een jaar vol tegenslagen(werk kwijt,2 plotselinge sterfgevallen in de familie en het plotseling overlijden van mijn buurvrouw raakte ik in een depressie) vond ik dat ik ook wel eens iets positiefs mocht hebben.... Maar in ieder geval; iedereen bedankt!:)

humbucker
18 maart 2010, 21:11
Mooi dat je nu eens een meevaller hebt!

Prachtige gitaar! Ik ben nu aan het gassen op een 57'er RI (geen hotrod) in sunburst. De 62'er heb ik al, dus een 57'er zou er toch gvdorie lekker mee combineren, niet? :D

Dweezman
18 maart 2010, 21:40
gefeliciteerd, top ding.

stikel
18 maart 2010, 21:43
HMMMM Aardig dingetje.

Groet Jan

































Alex, je weet wel beter VAN HARTE ;)

jutter
18 maart 2010, 21:46
Natuurlijk weet ik beter! Ken je langer dan vandaag Jan!:crazyhappy:

groovieguitarguus
18 maart 2010, 22:15
Zo Jutter... Gave gitaar.
Persoonlijk ben ik niet zo gek op een zwarte strat maar de specs (pick-ups),
lijken me wel heel gaaf.
Ben benieuwd hoe de DiMarzio zich verhoudt met de single coils.
Kan je in de tussenstand nog een echt Strat-soundje halen?
Is de brug pick-up ook single coil te schakelen?

Echt een hele gave aanschaf... Hoop dat de gitaar je weer heel veel positieve energie gaat geven...

gr. Guus

jutter
18 maart 2010, 22:29
Zo Jutter... Gave gitaar.
Persoonlijk ben ik niet zo gek op een zwarte strat maar de specs (pick-ups),
lijken me wel heel gaaf.
Ben benieuwd hoe de DiMarzio zich verhoudt met de single coils.
Kan je in de tussenstand nog een echt Strat-soundje halen?
Is de brug pick-up ook single coil te schakelen?

Echt een hele gave aanschaf... Hoop dat de gitaar je weer heel veel positieve energie gaat geven...

gr. Guus

Hey Guus!

Bedankt voor je reactie! De tussenstand heeft echt dat stratsoundje maar wel ietsje anders. Valt mij eerlijk gezegd 100% mee. Moeilijk te omschrijven...ietsje pietsje warmer maar wel weer lekker helder!

Bolder
18 maart 2010, 22:36
Gefeliciteerd man!

Het is een onwijs lekker, ding!

jutter
18 maart 2010, 22:41
Gefeliciteerd man!

Het is een onwijs lekker, ding!

Ze gaat straks mee naar bed.......:soinnocent:

pasqual
18 maart 2010, 22:57
die dimarzio is wel in orde, ik heb 'm ook eens gehad. persoonlijk toch liever een vintage SC-tje.

verbazingwekkend om te zien hoe mooi een full maple hals zo goed oogt bij een zwarte body. als het een rosewood toets zou zijn vind ik er geen reet meer aan!
mooie plank, Jutter.

groeten Pasqual en veel plezier ermee!

jutter
18 maart 2010, 23:04
die dimarzio is wel in orde, ik heb 'm ook eens gehad. persoonlijk toch liever een vintage SC-tje.

verbazingwekkend om te zien hoe mooi een full maple hals zo goed oogt bij een zwarte body. als het een rosewood toets zou zijn vind ik er geen reet meer aan!
mooie plank, Jutter.

groeten Pasqual en veel plezier ermee!

Thanks man! Een zwarte body met een rosewood toets vind ik ook geen reet aan.

rijsberman
18 maart 2010, 23:38
Thanks man! Een zwarte body met een rosewood toets vind ik ook geen reet aan.

Ja, die heb ik dus. Inderdaad minder spannend (vandaar de recent aangeschafte black pearl slagplaat).

Mooi die maple neck/fretboard!

Martijn-w
18 maart 2010, 23:43
Ahum...das een stickertje dude.
Die zit op de folie van je slagplaat geplakt om te laten zien dat je een echte US strat koopt:strat:

Haal dan verdomme die sticker er eerst af voordat je foto's maakt! Ik zie em wel vaker namelijk.

jutter
18 maart 2010, 23:45
Haal dan verdomme die sticker er eerst af voordat je foto's maakt! Ik zie em wel vaker namelijk.

Nee, tuurlijk niet man! Ik heb eerst foto's gemaakt voordat ik hem aanraakte!

vulvasonic
18 maart 2010, 23:45
Thanks man! Een zwarte body met een rosewood toets vind ik ook geen reet aan.

Dat heb ik dus ook. Ik had ooit 5 strats. Ik moest en zou een zwarte met maple neck en..., nou ja, zo eentje als die van jou dus (qua looks). Die had ik dus ook, alleen klonk die voor geen meter en ik zat al een tijdje te gassen op een telecaster. Op een gegeven moment kon ik mijn strat ruilen tegen een zwarte tele. Ik heb nooit spijt gehad van die beslissing, want die tele is zo ongelofelijk goed...., maar ik heb het altijd jammer gevonden (ja, qua looks) dat de tele een rosewood toets had (en dat ik geen zwarte strat meer had).







Wat een volslagen nutteloze bijdrage aan dit topic! :seriousf:

jutter
18 maart 2010, 23:51
Dat heb ik dus ook. Ik had ooit 5 strats. Ik moest en zou een zwarte met maple neck en..., nou ja, zo eentje als die van jou dus (qua looks). Die had ik dus ook, alleen klonk die voor geen meter en ik zat al een tijdje te gassen op een telecaster. Op een gegeven moment kon ik mijn strat ruilen tegen een zwarte tele. Ik heb nooit spijt gehad van die beslissing, want die tele is zo ongelofelijk goed...., maar ik heb het altijd jammer gevonden (ja, qua looks) dat de tele een rosewood toets had (en dat ik geen zwarte strat meer had).







Wat een volslagen nutteloze bijdrage aan dit topic! :seriousf:

Nee! Juist niet! Die zwarte van Pepe is ook erg mooi! En waarschijnlijk erg goed!

Hendriks
19 maart 2010, 08:32
Met een Rosewood neck vind ik zwart de lelijkste kleur en met een maple neck is het de mooiste kleur.

Willi@m
19 maart 2010, 12:18
Prachtige Strat!

Mooi klassiek uiterlijk :supercool:

Mooie tweed koffer btw.

marc_o
19 maart 2010, 12:31
Helemaal goed, deze strats!! Heb er laatst ook eentje getest (in het rood, prima) en dam'n....het is dat ik er al zoveel heb, maar wie weet, in de toekomst....is er nog wel ruimte voor eentje erbij!

Veel plezier ermee man!

Liquid_Metal
19 maart 2010, 13:02
Gast, wil je je hoeveelheid posts omhoog brengen ofzo?! Je eerste 10 posts hadden gewoon in 1 bericht gekund, had het ook flink wat overzichtelijker gemaakt. Ik moest nu 2 pagina's verder voor ik wist wat voor gitaar je nou hebt.
Ziet er prima uit! :)

jutter
19 maart 2010, 14:08
Gast, wil je je hoeveelheid posts omhoog brengen ofzo?! Je eerste 10 posts hadden gewoon in 1 bericht gekund, had het ook flink wat overzichtelijker gemaakt. Ik moest nu 2 pagina's verder voor ik wist wat voor gitaar je nou hebt.
Ziet er prima uit! :)

Wel 2(!) pagina's....! Dan weet je ook waar het over gaat en dan stel je gelukkig geen vragen die al eerder gestelt zijn.
Maar ziet er mooi uit hé!?

jutter
19 maart 2010, 14:11
Helemaal goed, deze strats!! Heb er laatst ook eentje getest (in het rood, prima) en dam'n....het is dat ik er al zoveel heb, maar wie weet, in de toekomst....is er nog wel ruimte voor eentje erbij!

Veel plezier ermee man!

Dank je Marc! Ik ben er blij mee. Gisteravond de gitaar opnieuw afgesteld en een vers setje snaren erop. Speelt nu nog lekkerder! Hij ligt nu uitelkaar, ik ga hem vandaag shielden want ondanks die SCN pickups pikt hij nog wel wat bijgeluiden op....

marc_o
19 maart 2010, 14:26
Nou.....gooi er een setje EMG's in!!!!!











































HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

jutter
19 maart 2010, 14:29
No way Marc....

Liquid_Metal
19 maart 2010, 14:47
Wel 2(!) pagina's....! Dan weet je ook waar het over gaat en dan stel je gelukkig geen vragen die al eerder gestelt zijn.
Maar ziet er mooi uit hé!?

Ik ben niet zo fan meer van de stratocasters, maar voor een strat vind ik 'm er prima uitzien :). Zul je vast veel plezier van hebben.

marc_o
19 maart 2010, 14:48
No way Marc....


Ja maar......die ruisen weinig, en er moet een batterij bij, dus dan kan het alleen maar goed zijn.......hoor..

Rooker
19 maart 2010, 15:39
He Jutter..
Hele mooie strat Ik heb hem in het rood en ben er nogsteeds waanzinnig blij mee!!
Heb hem niet geshield want mi is een tikkeltje bijgeluid wel de sjarme van een strat. Ik snap dat niet iedereen fan is van strats maar een ding kun je gewoon niet omheen. Het is wel een van de meest veelzijdige gitaren. Dus als je bij een gig niet houd van gitaartje wissellen dan is dit bij uitstek een top gitaar. Vooral door de Dimarzio in de brug waar je doormiddel van de toneknop goed veel hoog weg kunt draaien kan deze gitaar ook erg goed mee in het moderne ruigere werk. Het enige wat je bij deze strat mist ten opzichte van een Les Paul ofzo is de eindeloze sustain. Maar ondanks dat maken andere voordelen als het gewicht en de bespeelbaarheid weer alles goed. Het is een gitaar waar ik nogsteeds vrolijk van wordt.
Minpuntje: Ik weet niet of ik de body ooit tegen een verkeerd soort rubber heb aangezet maar er is bij mij op de achterkand een stuk lak van 1 bij 3 cm losgekomen. Het ziet er niet uit als kras maar het is gewoon losgelaten. Daar baal ik wel ontzettend van. Nu kijk ik tegen een soort goudkleurige grondlak aan. Ik hoop voor je dat dit niet bij jou gebeurt.
Natuurlijk doet dit aan de klank niets af.
EMG's nooit doen. Koop dan een David Guilmour sig. Deze gitaar heeft teveel eigen karakter om hem op iets anders te laten lijken.

IIG. Veel plezier van je mooie aanwinst!!!! Zwart is ook erg sexy:blast:

Mr Orange
19 maart 2010, 15:40
mooi hoor :strat:

vulvasonic
19 maart 2010, 16:09
@rooker; als ik mijn versterkers open gooi en ik ga op de juiste plek staan, dan haal ik zelfs uit een hoop stront nog een eindeloze sustain. Dus dat minpuntje telt niet. :D

marc_o
19 maart 2010, 16:35
Sustain???????????????

Dan speel je gewoon te langzaam...

jutter
19 maart 2010, 17:56
@rooker; als ik mijn versterkers open gooi en ik ga op de juiste plek staan, dan haal ik zelfs uit een hoop stront nog een eindeloze sustain. Dus dat minpuntje telt niet. :D

Zelfs als ik een scheet laat heeft 'ie oneindig veel sustain! Maar ff serieus, ik vind dat dat hij veel sustain heeft. En dat hadden al mijn strats die ik gehad heb.

jutter
19 maart 2010, 17:59
Ik heb hem geshield en ben tevreden!

caliban
19 maart 2010, 21:46
Zelfs als ik een scheet laat heeft 'ie oneindig veel sustain!

:seriousf::seriousf:

LaurentB
20 maart 2010, 17:07
Sustain???????????????

Dan speel je gewoon te langzaam...

Hahahaha, dat vind ik een quote-waardige opmerking!

GeofJackon
20 maart 2010, 17:58
Sustain???????????????

Dan speel je gewoon te langzaam...

Deze gaat in m'n sig