PDA

View Full Version : Hallo



Huff002
17 maart 2010, 22:58
Hoi iedereen,

Ik ben op dit forum terecht gekomen na wat opzoekwerk over het probleem dat ik in deze thread (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?p=2320621#post2320621) omschreven heb.

Ik ben op ongeveer 11 jarige leeftijd begonnen aan een klassieke muziekopleiding, 1 jaar notenleer en daarna 1 jaar klassieke gitaar (met rechte rug, voetbankje en duim mooi op de achterkant van de hals ;) )
Daarna voor ongeveer 6 jaar les aan een avondschool gevolgd, de eerste jaren met een Ibanez pf10 (black), daarna heel even met een elektrische gitaar waarvan ik het merk en of type nooit geweten heb om af te sluiten met een Epiphone waarvan ik het type niet meer weet. Toen heb ik alles behalve mijn Ibanez verkocht en een Yamaha keyboard gekocht (waarmee ik ook nog 2 jaar les gevolgd heb). Ik heb nooit in een groep gespeeld, eigenlijk enkel voor eigen (en familiaal) entertainment.

Nu, na zo'n 5 jaar nog maar heel zelden gitaar gespeeld te hebben, heb ik de draad terug opgepikt, voornamelijk omdat mijn nu 9 maanden oude zoontje het geweldig vind om naar te kijken (en te luisteren).

Groeten,

Huff

beruk
18 maart 2010, 00:00
Welkom! Veel plezier alhier. Die kinders he... top hit bij ons thuis: de hoki poki... Gansch de kinderschare (1,5 en 5) gaan dan los:seriousf: