PDA

View Full Version : Jamgenoten gezocht in hoofddorp eo



rvwaveren
17 maart 2010, 15:42
:strat:Ik, man gitarist (sinds een 4 tal jaren weer opgepakt) 58 j ben opzoek naar jamgenoten om lekker eens per week mee te jammen. Kinderen zijn het huis uit dus de zolderverdieping staat tot onze beschikking. Muziekvoorkeuren blues, jazz, pop jaren 60er en 70er jaren. Maar vergelijkbare moderne muziek natuurlijk ook. Affijn ik hoor het wel!! :strat:

tux2
22 april 2010, 16:50
:strat:Ik, man gitarist (sinds een 4 tal jaren weer opgepakt) 58 j ben opzoek naar jamgenoten om lekker eens per week mee te jammen. Kinderen zijn het huis uit dus de zolderverdieping staat tot onze beschikking. Muziekvoorkeuren blues, jazz, pop jaren 60er en 70er jaren. Maar vergelijkbare moderne muziek natuurlijk ook. Affijn ik hoor het wel!! :strat:

Ook ik heb het spelen weer opgepakt sinds 1 jaar, ook 5o+r maar woonachtig in Zoetermeer. Jammer dat je zo ver weg woont want om naar Hoofddorp te gaan vind net effe te ver.Muziek voorkeuren Jazz, Blues.
(Wes Montgomery, Charlie Christian, Barney Kessel, Joe Pass, Herb Ellls etc etc , duidelijk Jazz voorkeur zal ik maar zeggen ;-)

Groetjes
Tux

levi
22 mei 2010, 16:06
HAha ik zit in hoofddorp op school ben alleen 17 jaar oud hou ook wel van jazz en blues :P maja weet niet of je met zo'n jonkie wil jammen :P.