PDA

View Full Version : Gibson Les Paul 2008



Niekiejoo
17 maart 2010, 13:34
Onlangs heb ik, ondanks diverse negatieve commentaren, een linkshandige Gibson Les Paul 2008 aangeschaft. Verschillen met de traditionele Les Paul o.a. chambered body (dus niet geheel massief), snel-locktuners en nieuwe potmeters. Ik ben echter wild enthousiast over deze plank. Schitterend transparant geluid en een prima gewicht. Bovendien prachtig afgewerkt en verder gewoon de Standard zoals we deze kennen. Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere spelers die deze gitaar ook hebben aangeschaft dan wel hebben bespeeld.

caliban
17 maart 2010, 13:37
Zonder foto's te posten ga je hier niet ver komen waarschijnlijk :seriousf:

chantilly
17 maart 2010, 14:11
oh oooh geen foto's

Schande..

mensen hier gaan agressief worden hoor :seriousf:

Nagramoth
17 maart 2010, 14:17
Ja, gitaren stukslaan enzo...

No Pics, No Truth

Chocola
17 maart 2010, 15:16
[if] geen foto's [then] DIE BITCH!!! BAN BAN BAN!!! [else] Braaaaaaaaaaf ^^

caliban
17 maart 2010, 16:09
Ja amai, dan zei ik het nog beschaafd....

vulvasonic
17 maart 2010, 17:43
NIEKIEJOOOOOO!!!

Wij zijn allen waanzinnig benieuwd naar je gitaar. Helaas hebben wij geen poepgat aan een topic als deze, zonder enkele erotische plaatjes van de betreffende zessnaar. Gaarne zien wij binnen een spanne tijds van 8 uren een aantal afbeeldingen van uw nieuwe aanwinst. Zoniet, zijn we genoodzaakt u te vierendelen. Aan u de keus. :cooler:

O en niet te vergeten..., van harte gefeliciteerd!!! :cheerup:

chantilly
17 maart 2010, 18:49
NIEKIEJOOOOOO!!!

Wij zijn allen waanzinnig benieuwd naar je gitaar. Helaas hebben wij geen poepgat aan een topic als deze, zonder enkele erotische plaatjes van de betreffende zessnaar. Gaarne zien wij binnen een spanne tijds van 8 uren een aantal afbeeldingen van uw nieuwe aanwinst. Zoniet, zijn we genoodzaakt u te vierendelen. Aan u de keus. :cooler:

O en niet te vergeten..., van harte gefeliciteerd!!! :cheerup:

dit was zoo te verwachten


:seriousf:

Nicks
17 maart 2010, 19:04
sta ik klaar met de lans in mijn hand, zijn er geen foto's :dontgeti:

Niekiejoo
18 maart 2010, 00:35
Sorry, op 1 of andere manier krijg ik geen foto's geupload vanaf mijn P.C. Ik zal ergens volgende week nog een keer proberen. Maar affijn, een dergelijke gitaar is te zien op de gibson site. Er staan een aantal foto's op van de Standard 08 in Cherry sunburst. Ik heb eenzelfde exemplaar.

vulvasonic
18 maart 2010, 01:45
Sorry, op 1 of andere manier krijg ik geen foto's geupload vanaf mijn P.C. Ik zal ergens volgende week nog een keer proberen. Maar affijn, een dergelijke gitaar is te zien op de gibson site. Er staan een aantal foto's op van de Standard 08 in Cherry sunburst. Ik heb eenzelfde exemplaar.

Werkt ook niet vanaf je pc. Maak even een accountje aan op www.photobucket.com . Daar kun je je foto's naar uploaden. Hier hoef je alleen maar de url van je plaatjes tussen de volgende tags te zetten en dan kunnen wij ze bewonderen: url . Deze optie zit ook in photobucket zelf trouwens.

Wel een beetje opschieten, want er kleeft inmiddels al genoeg overtollig voorvocht aan de vingertjes van de hier talloze aanwezige gitaarfetisjisten, die dit topic nauwlettend in de gaten houden. :D

mesaman
18 maart 2010, 09:10
je moet foto;s plaatsen.je hebt het nu al verpest bij ongeveer 101% van de aanwezigen!en natuurlijk is je gitaar gewoon goed en fantastisc!wat had jij verwacht?veel gitaristen zijn een stelletje zeurzakken 1e klas.en er zijn ook mensen die een lamborgini traag en lelijk vinden....tja.....iets me smaak of zo...:dontgeti:

Midwolda
18 maart 2010, 09:49
http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01401/Lamborghini_produc_1401159c.jpg
Nuff said... :D

mesaman
18 maart 2010, 22:56
dikke banden! dik blok! 1 zitter! en de kleur is goed....kijk dit is gewoon gaaf!

dutch.idiot
19 maart 2010, 15:08
je moet foto;s plaatsen.je hebt het nu al verpest bij ongeveer 101% van de aanwezigen!en natuurlijk is je gitaar gewoon goed en fantastisc!wat had jij verwacht?veel gitaristen zijn een stelletje zeurzakken 1e klas.en er zijn ook mensen die een lamborgini traag en lelijk vinden....tja.....iets me smaak of zo...:dontgeti:

Precies, kijk naar m'n onderschrift, dat zegt genoeg. Er zijn vast slechtere exempleren bij, maar de afkeur ligt vooral aan het conservatisme van sommige gitaristen (soms wel begrijpelijk ook, maar dat terzijde). Ik heb er geen, wel een gechamberde lp studio, dat is inderdaad fijn.

En nu: foto's graag!

dutch.idiot
19 maart 2010, 15:15
dikke banden! dik blok! 1 zitter! en de kleur is goed....kijk dit is gewoon gaaf!

Maa als jij dit snel vindt, hoop ik niet dat je ooit ver hoeft te rijden of meedoet aan een autowedstrijd. Als je dat wel doet: laat het me effe weten, dan kom ik kijken.:cheerup::crazyhappy:

nickofzo
19 maart 2010, 16:24
Sorry, op 1 of andere manier krijg ik geen foto's geupload vanaf mijn P.C. Ik zal ergens volgende week nog een keer proberen. Maar affijn, een dergelijke gitaar is te zien op de gibson site. Er staan een aantal foto's op van de Standard 08 in Cherry sunburst. Ik heb eenzelfde exemplaar.

http://imageshack.us/

werkt ook erg fijn:)

en anders kan je ze me ook mailen .. dat ik ze post;)

HalfBlindLefty
19 maart 2010, 16:33
.... Kuch.....

Ik hoef geen foto's hoor, kom die plank maar gewoon efkes laten zien hier :D

Emielio
3 juni 2010, 17:36
Oewww ik heb sinds januari ook een Gibson Les Paul Standard 2008 :D Bouwjaar 2009, kleur Ebony (voor de mensen die foto's willen, kijk maar lekker op de Gibsonsite en zoek dan het goede model maar op :D en dan bij de kleuren ebony selecteren :p)
Speelt als een droom, geluid is top, alleen niet geheel tevreden over de topkam, moet de snaren geregeld een rukje geven als ik aan het stemmen ben, maar daarna blijft ie rustig 3 dagen perfect gestemd, zonder dat ik er iets aan hoef te doen (behalve als ik er net nieuwe snaren op heb gezet natuurlijk, maarja, dat is logisch :p). Verder prima intonatie, alles perfect.

macwilliams
3 juni 2010, 18:08
Gôh, laat ik nou toevallig een dozijn van dezelfde LP's hebben gekocht vanmiddag. Maar ik heb geen zin om foto's te maken dus goegel maar voor plaatjes en alles.

Bolder
3 juni 2010, 20:43
Jezus wat zijn jullie godverdomme lui zeg.

EDIT: De leden die geen foto's willen posten!

Emielio
3 juni 2010, 20:49
Jezus wat zijn jullie godverdomme lui zeg.

EDIT: De leden die geen foto's willen posten!

Ach weetje, ik post wel foto's. Moet je wel ff zeggen hoe dat moet xD

RoelSmoel
3 juni 2010, 20:54
Nieuwe HNGD:
Eddie van Halen Wolfgang, Google maar even voor de foto's..