PDA

View Full Version : Nieuwe Oefenruimte voor me band



guitarXlord
16 maart 2010, 16:18
Ik speel in een band Voornamelijk rock,hardrock we hebben wel een mooie oefenruimte alleen het nadeel is dat we die maar 1X in de week mogen gebruiken terwijl we echt liever 7X per week willen oefenen:crazyhappy: Ik heb welleens gekeken bij die loodsen bij mij achterom maar dat is echt zo verschrikkelijk duur (70 euro de man en dat per maand:soinnocent:) Maar hebben jullie tips want we zijn serieus maar de ruimte waar we nu repeteren kost al 25 euro de man... In de zomer hebben we dit probleem niet omdat we dan buiten bij mij in de tuin kunnen spelen maarja de winter is er helaas ook..... Dus ik vraag weten jullie hoe je goedkoop toch een mooie ruimte kan krijgen die je vaker dan 1X per week kan gebruiken?

nickofzo
16 maart 2010, 16:25
verkeerd geplaatst ;)

TimoSomers
16 maart 2010, 16:32
Wellicht is het een idee om je garage of kamer of whatever goed te isoleren? Ben je op den duur denk ik goedkoper uit dan constant oefenruimtes huren.
Weet niet of je die mogelijkheid hebt hoor, zo niet dan zou ik goed rondkijken of eventueel bij een of andere dove in je town vragen of je zn garage mag gebruiken ofzo :D.

Niels Verkaik
22 maart 2010, 15:27
Ik heb een muziek studio met apparatuur....waar woon je? misschien kunnen we wat regelen:)

Niels Verkaik
22 maart 2010, 15:27
Ow laat maar, ik zie Volendam staan... beetje ver reizen naar Woerden ;)