PDA

View Full Version : classical gas



sjon
16 maart 2010, 12:30
Good morning!
I just recorded Classical Gas, Mason WIlliams' grammy award winning guitar instrumental.
http://www.youtube.com/watch?v=bpFrwflAMfc

Enjoy, and/or please leave a comment on Youtube! :)

Marcel Tiemensma

Megadeth22
16 maart 2010, 17:01
Jeuzes. :dontgeti:

Geweldig gespeeld. Ben zeeeer jaloers. :mad:
:ok:

Don Capo
16 maart 2010, 17:19
Mooi filmpje inderdaad. Prachtig stuk blijft het ook. Ik vind jouw versie nogal vlak klinken over het algemeen. Ik zou op sommige stukken ook de baspartij iets harder aanzetten, deze valt soms nogal weg, al kan dat ook aan de geluidsopname liggen. Al dit commentaar is gemiereneuk hoor, het klinkt gewoon prima!

pasqual
16 maart 2010, 18:54
hoi Marcel,

goed gespeeld, mooi gefilmd maar zoals Don Capo al vermelde blijft je audio kwaliteit achter ten opzichte van het werk dat je in de beelden hebt gestopt.
maar het is een mooi stuk dat goed gespeeld is.

groeten Pasqual.

sjon
16 maart 2010, 20:52
Bedankt voor de comments. Ik snap wat jullie bedoelen, maar denk dat het toch aan Utube ligt. Het kost zeer veel moeite om de juiste compressie te vinden en daarna goed te uploaden. Als je voor 720p kiest, klinkt het alweer veel beter. Utube's compressie op audio laat nog veel te wensen over. Tegelijkertijd klinken er genoeg gitaarstukken weer wel goed....+ sommige zeggen ook dat de audio van Classical Gas heel goed is. Ik denk dat het ook weer regio gebonden is. Anyway....het blijft een moeilijk punt...ik blijf mn best doen :)

DTmaster
16 maart 2010, 22:46
Hallo Sjon,

http://www.youtube.com/watch?v=QBK5k45qqsA&feature=channel ik vind deze video ook wel lekker, een goeie vriend Enno Voorhorst speelt ook zo en ik vind het altijd knap als mensen met vingers en nagels van 10 cm :) nog mooie noten kunnen pakken.

Mischien Stomme Vraag maar heb je weleens gehad dat die brak... in jouw geval ben je dan aardig de lul hahahah :)


Keep up the Good Work

jannest
17 maart 2010, 03:52
Bedankt voor de comments. Ik snap wat jullie bedoelen, maar denk dat het toch aan Utube ligt. Het kost zeer veel moeite om de juiste compressie te vinden en daarna goed te uploaden. Als je voor 720p kiest, klinkt het alweer veel beter. Utube's compressie op audio laat nog veel te wensen over. Tegelijkertijd klinken er genoeg gitaarstukken weer wel goed....+ sommige zeggen ook dat de audio van Classical Gas heel goed is. Ik denk dat het ook weer regio gebonden is. Anyway....het blijft een moeilijk punt...ik blijf mn best doen :)
tip
gebruik geen u tube
maar load ut up naar een eigen site

heb je veel meer keus in compressie qua geluid en beeld

sjon
17 maart 2010, 05:23
Tja maar Utube is een beter 'channel' dan een eigen site.
Over nagels: ze breken de hele tijd :( Ik heb een groot lijmassortiment :)