PDA

View Full Version : Black Night Demo, is het wat?



Heibel
16 maart 2010, 09:29
Beste muziekvrienden,

We hebben met m'n coverband 'n demo opgenomen om onszelf beter te kunnen promoten. De opnamen zijn denk ik redelijk geslaagd. Ik ben benieuwd naar jullie mening wat betreft spel en sound..Ik ben overigens de leadgitarist.

hier te beluisteren (http://www.keepandshare.com/doc/1806160/area45-black-night-mp3-march-16-2010-9-21-am-7-8-meg?da=y)

Cheers!

Henri H
16 maart 2010, 09:58
Hey! Leuk man!
Het klinkt best goed vind ik.
De zanger doet het wel aardig, maar kan (uiteraard) niet tippen aan Ian Gillan.
De sound doet wel denken aan de 60's. :hippie:

Ik heb in '92 en '93 in een Deep Purple coverband gespeeld, vond het heerlijk om te doen, en Black Night was één van m'n favoriete nummers om te spelen.

Heibel
16 maart 2010, 10:36
Hey,

Thanks, we mogen niet klagen. De opnamekwaliteit is denk ik heel behoorlijk en we spelen 't ook wel leuk. Heb in ieder geval niet geprobeerd Blackmore te evenaren, dat lukt me niet, dus heb ik er 'n eigen draai aan gegeven..Met onze zanger zijn we erg happy, dat is 'n oude rot in het vak..die kan zo'n beetje alles in het rock-segment wel aan..We spelen ook Smoke on the Water, maar Black Night is veruit het meest uitdagend om te spelen..

duckman
16 maart 2010, 11:12
klinkt goed :rockon:
Wel lastig om het orgineel te evenaren, maar een leuke uitvoering.

Riky
16 maart 2010, 15:46
Klinkt lekker! Prima cover.

Heibel
16 maart 2010, 16:22
thanks allemaal, nu ik het gitaarnet 'ok' stempel heb ontvangen durf ik er wel de boer mee op te gaan ;) Er komen nog 4 nummers aan en die gaan we als demo verspreiden bij een mailing om optredens binnen te halen...Als de reacties dan ook zo positief zijn, kunnen we hopelijk genoeg spelen!