PDA

View Full Version : Guitar Pro 3 hulp gevraagd



telecastermaster
20 april 2003, 15:37
Beste mensen. Hoewel het programma vrij intuitief werkt heb ik een aantal vragen over Guitar Pro 3.
1) Hoe kun je undo-en als je een verkeerd nootje in typt?
2) Hoe kun je bv. een zestiende nootje uit een hele reeks noten uitvegen/uitgummen?
3) Kopieren en plakken gaat alleen per hele maat? Of kun je ook bv. een halve maat selecteren en kopieren?
4) Mijn help functie is in het Frans! Bestaat er ook een engelse versie die ik aan de software kan toevoegen? Mijn frans is helaas niet van dien aard dat ik het allemaal kan begrijpen.

Reacties worden hogelijk gewaardeerd.

peter


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: telecastermaster op 2003-04-20 17:31 ]</font>

Blijepanda
20 april 2003, 18:22
Noten deleten doe je gewoon met delete (op je toetsenbord) .
Dat is het zelfde als je een zestiende noot ergens tussenuit wil halen (Dan moet je ook het rustteken deleten

Barret Wallace
20 april 2003, 19:50
probeer guitar pro 4 die heeft meer functies hele maten in 1 x wissen gaat in gp3 helaas niet in gp4 weet ik het niet

belfrink
20 april 2003, 21:28
Mmm, ik vindt GuitarPro3 persoonlijk lekkerder werken dan 4 omdat de functies wat overzichterlijker zijn.

JimGitaar
20 april 2003, 22:30
Heb toevallig van middag een demoversie gedownload. Vind het een heel mooi programma.

telecastermaster
21 april 2003, 12:09
Op 2003-04-20 19:50, schreef Barret Wallace:
probeer guitar pro 4 die heeft meer functies hele maten in 1 x wissen gaat in gp3 helaas niet in gp4 weet ik het niet


Hele maten kun je in GP3 verwijderen met rechtermuisknop en dan verwijderen.

@ blije panda bedankt! Het werkt! Dat is al een hele stap vooruit

Barret Wallace
21 april 2003, 12:33
ja weet ik ik bedoelde eigenlijk dat als je bijvoorbeeld 3 noten in 1 x wil wissen ofzo
weet je toevallig hoe dat moet?

telecastermaster
21 april 2003, 12:42
Nee. :sad:

Je zou eigenlijk met de muis een rijtje noten moeten kunnen selecteren en dan kopieren of verwijderen, maar volgens mij kan dat alleen met hele maten. Iemand anders misschien een idee?