PDA

View Full Version : FR- Speedloader...



Marcel Fernandes 81-85+AB
14 maart 2010, 12:43
Hee allemaal, nu heb ik een probleem met mijn tremolo (van 25 jaar oud ongeveer) Mijn finetuners zijn te ruim aan het worden om mijn inbussleutel er goed passend in te krijgen. Ik kan die finetuners nergens meer krijgen. Nu zit ik te denken om er een FR- Speedloader op te laten zetten. Zijn er al nieuwere ervaringen opgedaan omtrent dit model?

Groet, Marcel.

fred dons
14 maart 2010, 17:03
ik heb er een paar en ik vind ze fantastisch, snaren verwisselen in 30 seconden (en dan ook gelijk in tune zijn)
het is wel even een werkje als je een andere snaar dikte op je gitaar wil (brug vastzetten, zadels "intoneren"(tis niet echt intoneren), brug los zetten en vervolgens met de sureclaw de spanning aanpassen zodat de brug paralel aan de body loopt en in stemming is)
ze passen niet 1 op 1 op de plek van een schaller licensed floyd maar voor een original floyd zijn ze een direkt replacement

Marcel Fernandes 81-85+AB
15 maart 2010, 08:30
ik heb er een paar en ik vind ze fantastisch, snaren verwisselen in 30 seconden (en dan ook gelijk in tune zijn)
het is wel even een werkje als je een andere snaar dikte op je gitaar wil (brug vastzetten, zadels "intoneren"(tis niet echt intoneren), brug los zetten en vervolgens met de sureclaw de spanning aanpassen zodat de brug paralel aan de body loopt en in stemming is)
ze passen niet 1 op 1 op de plek van een schaller licensed floyd maar voor een original floyd zijn ze een direkt replacement

Hee Bedankt voor je schrijven. Ik ga de maten uitzoeken, sja en anders moet maar een andere kiezen.

lindstrom
15 maart 2010, 08:41
Welkom hier :ok: