PDA

View Full Version : Welke effecten over Send&Return



paul musicman
13 maart 2010, 19:04
Beste Gitaristen,

Ik heb heb vraagje, Welke effecten kun je schakelen over de Send&Return aan de achterkant van mijn Marshall top tsl 60w?? Mijn gitaarsignaal gaat nu door :wah wah pedaal- tuner pedaal -boss turbo distortion -line6 delay unit (dl4)- line6 mm4 modulation en dan in mijn gitaarinput aan voorzijde van de top. Ik ben bang dat ik gitaar signaal verlies op deze manier.

gr paul

Cageman
13 maart 2010, 19:17
de 2 line 6 pedalen, de distortion sowieso niet. de wah verschillen de meningen over (voor/achter voorversterker), moet je zelf maar beetje testen wat je mooier vindt.

Gearjunkie
14 maart 2010, 20:28
Beste Gitaristen,

Ik heb heb vraagje, Welke effecten kun je schakelen over de Send&Return aan de achterkant van mijn Marshall top tsl 60w?? Mijn gitaarsignaal gaat nu door :wah wah pedaal- tuner pedaal -boss turbo distortion -line6 delay unit (dl4)- line6 mm4 modulation en dan in mijn gitaarinput aan voorzijde van de top. Ik ben bang dat ik gitaar signaal verlies op deze manier.

gr paul

Je noemt dit eigenlijk 'effects loop'. zoek daar maar eens op en je ziet dat er veel over geschreven is.

kalmah
14 maart 2010, 20:38
In het volgorde FAQ inderdaad.

Maar de 2 line6 in de loop en de rest tussen gitaar en amp. Maar dit is puur subjectief en kan voor jou anders zijn.

pasqual
14 maart 2010, 22:03
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=117381

hier heeft Mitch zich voor liggen uitsloven;). hier staat veel in over wat je wilt weten.

groeten Pasqual.