PDA

View Full Version : HNGD: Epi LP



AgileGhost
13 maart 2010, 09:56
Gisteravond opgehaald: Linkshandige Epiphone Les Paul Standard uit Korea, 1994. JB brug pickup, Alnico II hals pickup (die kan gesplitst of uit fase met de extra schakelaar). Ik vind hem schitterend, vooral die subtiele top. Ga hem zo (als mijn vriendin wakker is) eens uitgebreid testen.

http://i301.photobucket.com/albums/nn41/agileghost2/011.jpg

http://i301.photobucket.com/albums/nn41/agileghost2/013.jpg

http://i301.photobucket.com/albums/nn41/agileghost2/012.jpg

PS excuses voor de crappy foto's, ik moet echt een normale camera kopen!

JiJeWoW
13 maart 2010, 10:35
Zo, dat is inderdaad een mooie epi ! :crazyhappy:
Veel plezier ermee.

macwilliams
13 maart 2010, 11:16
Je moet gewoon je gieter gaan testen, dat snapt ze heus wel!!

AgileGhost
13 maart 2010, 11:20
Inderdaad, het is nu 11 uur geweest... daar gaan we!

macwilliams
13 maart 2010, 11:23
She's just another notch on my guitar.. Ghehehe

Chocola
13 maart 2010, 11:27
She's just another notch on my guitar.. Ghehehe


Je moet gewoon je gieter gaan testen, dat snapt ze heus wel!!

Beetje seksueel gefrustreerd vandaag Mac? :D

Trecion
13 maart 2010, 11:31
Gefeliciteerd met je nieuwe gitaar :punk:

AgileGhost
13 maart 2010, 12:24
Net ff lekker getest. Het halselement is erg subtiel en warm, de schakelopties zijn ook leuk. De JB valt een beetje tegen, had ik ook wel verwacht. Ik houd van een dik geluid. Misschien moet ik die maar vervangen door iets heftigers.

Speelt trouwens lekker, moet wel ff snaren vervangen en intoneren.

macwilliams
13 maart 2010, 12:54
Beetje seksueel gefrustreerd vandaag Mac? :D
Juist niet:cheerup::cheerup:

Chocola
13 maart 2010, 12:58
Net ff lekker getest. Het halselement is erg subtiel en warm, de schakelopties zijn ook leuk. De JB valt een beetje tegen, had ik ook wel verwacht. Ik houd van een dik geluid. Misschien moet ik die maar vervangen door iets heftigers.

Speelt trouwens lekker, moet wel ff snaren vervangen en intoneren.

Ik heb hier ook een Epi LP met JB in de brug, ik vind die ook erg tegenvallen, daar komt ook ooit nog iets heftigers in ^^. Dat ding is zo fucking schel en hoog :(

AgileGhost
13 maart 2010, 13:22
Ik heb hier ook een Epi LP met JB in de brug, ik vind die ook erg tegenvallen, daar komt ook ooit nog iets heftigers in ^^. Dat ding is zo fucking schel en hoog :(

Insgelijks! Misschien gewoon een SH-6 ofzo. Of iets heftigs van GFS.

geert1976
13 maart 2010, 13:37
Insgelijks! Misschien gewoon een SH-6 ofzo. Of iets heftigs van GFS.

SH6 is ook schel hoor, zou ik er niet inzetten, lepel er een Dimarzio Super Distortion in zou ik zeggen en dan vooral een oudere, die klinken lekker fnuikerig en zijn clean ook redelijk goed in de hand te houden

Chocola
13 maart 2010, 14:17
Insgelijks! Misschien gewoon een SH-6 ofzo. Of iets heftigs van GFS.

SH-6 heb ik een andere gitaar gehad en die was ook fucking schel. Beste sound heb ik eruit (andere Les Paul) gekregen met een Grunchy Pat van GFS, en daar was ik ook nog niet echt tevreden over. Misschien inderdaad maar eens wat andere pickups proberen dan Seymours en GFS... :sssh:.

Ik zet van de week de Crunchy Pat er wel in en dan zal ik wel posten hoeveel het verbeterd (die andere LP is namelijk een erg lichtgewicht LP (3.5), niet te vergelijken met mijn Epiphone van 5.5 kilo, ander hout enzo).

Exi
13 maart 2010, 14:33
SH-14 (custom 5):ok:

Mooie gitaar AgileGhost!

AgileGhost
13 maart 2010, 15:24
SH-14 (custom 5):ok:

Mooie gitaar AgileGhost!

Thanks!


SH-6 heb ik een andere gitaar gehad en die was ook fucking schel. Beste sound heb ik eruit (andere Les Paul) gekregen met een Grunchy Pat van GFS, en daar was ik ook nog niet echt tevreden over. Misschien inderdaad maar eens wat andere pickups proberen dan Seymours en GFS... :sssh:.

Ik zet van de week de Crunchy Pat er wel in en dan zal ik wel posten hoeveel het verbeterd (die andere LP is namelijk een erg lichtgewicht LP (3.5), niet te vergelijken met mijn Epiphone van 5.5 kilo, ander hout enzo).

Ik heb hier ook nog een GFS Pat/paf, vind ik ook erg vet. Ben benieuwd hoe ie klinkt bij jou!