PDA

View Full Version : elektrische gitaar voor 250 euro?



dejasper
12 maart 2010, 22:16
Goeiedag,

zoals de titels zegt ben ik op zoek naar een electrische gitaar maar ik vraag me af of dat mogelijk is voor een budget van 250 euro.
Ik zou namelijk liefst een starter pack aanschaffen vanwege de prijs.
Maar ik vraag me af of ik voor dat budget wel een redelijke gitaar kan kopen.
Ik moet niet van nul beginnen want ik speel al 5 jaar klassieke gitaar.

Jullie mening?

Nico2
12 maart 2010, 22:18
Volgens mij is daar een heel topic over.

Ibanez666
12 maart 2010, 22:21
het antwoord is ja als je nieuw koopt en het antwoord is heel erg zeker weten ja als je een tweede hands koopt

Jasper.
12 maart 2010, 22:31
Koop inderdaad alsjeblieft 2ehands. Vaak veel meer gitaar voor het geld. Is in die 250 euro de versterker ook inbegrepen?

Tankman
12 maart 2010, 23:00
Starterpacks zitten meestal rond de 260 euro. Squier en Ibanez hebben ze bijvoorbeeld. Dan heb je gitaar, versterker, tas, kabel, band en soms nog wat extra's. De kwaliteit kan echter vele malen beter.

Als je puur en alleen een gitaar gaat kopen, dan kun je voor 250 veel leuks nieuw en veel leukers 2e hands kopen.

Waar woon je als ik vragen mag?

Rock Bottom
13 maart 2010, 04:22
Koop inderdaad alsjeblieft 2ehands. Vaak veel meer gitaar voor het geld. Is in die 250 euro de versterker ook inbegrepen?

Ik wet niet wat voor een gitaar/sound je zoekt maar ik zou sowiso voor 2de hands gaan.
Je kan op marktplaats een redlijk goede gitaar als een Epiphone G400(van punk tot oude hardrock), Les Paul(bijna alles behalve funk en jazz over het jazz zullen mensen me wel tegenspreken omdat hij oorspronkelijk daarvoor ontwikkeld is) en een betere squier strat(van pop tot punk van dire straits tot iron maiden) tele(The boss naar the clash tot country)kopen van max 200,-