PDA

View Full Version : Tears in Heaven



ijsblok
12 maart 2010, 00:27
Halloow!

Ik heb dit mooie nummer gecovered en wil graag jullie mening over mijn zang, ik zing het nummer zegmaar vrij laag.

Laat me maar weten wat jullie ervan vinden..

Groetjes
:noob:
http://www.youtube.com/user/ijsblok2008#p/a/u/0/ZuAsiOLi_VU

BrIIaAN
14 maart 2010, 23:11
Ik zou nog wel een beetje op je engelse uitspraak letten op sommige stukken klinkt het een beetje meteen hollands accent en wat meer op je ademhaling letten maar voor de rest chapeau :listen:

ijsblok
15 maart 2010, 18:25
Hej dank je wel hoor.

Zingen en spelen blijf ik toch een uitdaging vinden, omdat ik me veel op de gitaar concentreer, blijf de zang een beetje achter.

Ach ja, gewoon blijven oefenen en blijven herhalen, komt dan vast goed:)

Groetjes

beruk
15 maart 2010, 18:52
Klinkt goed! Volgens mij zing je te laag. De laagste tonen haal je net niet lekker. Moet ook niet lekker voelen. Probeer es met een capo te verhogen totdat de lage tonen net wel lekker klinken

ijsblok
15 maart 2010, 19:23
Idd, zing te laag.

Heb er nu al een capo opzitten op de 1e fret, maar kan hem eventueel wel hoger zetten dan kom ik iets beter uit denk ik, even experimenteren. De hele lage noten haal ik idd net niet haha.:soinnocent:

savale
15 maart 2010, 20:33
met een capo maak je jouw cover juist anders dan de rest. :) Je kan m gerust nog een paar plekjes opschuiven heb ik het idee ;) Voor de rest goed gedaan. Best een lastig nummer om te spelen EN te zingen.

ijsblok
15 maart 2010, 22:08
dat is het inderdaad. Zal het eens proberen met de capo.

Dank jullie wel!