PDA

View Full Version : voxje kapot



futura
11 maart 2010, 22:40
beste mensen,

Ik heb afgelopen zomer een voxac30CC2x en hij is nu al kapot gegaan.
Ik moet wel zeggen dat ik em erg veel gebruik en dat ik de versterker toch soms wel meerdere keren per dag gebruik.
Ik had em aangezet en toen ging ik even met de hond uit en toen kwam ik trug en toen gaf de hij geen teken van leven meer. Nadat we de kapotte fuse vervangen hadden ging de amp weer aan maar naar 2 minuten was de fuse weer gestorven.

Wat denken jullie wij denken dat het misschien aan een buis ligt ( overal 2 jaar garantie op behalve op de buizen) , Ik ben wel teleurgesteld van mijn versterker. Wat denken jullie dat er mis is gegaan ? mischien dat jullie aan iets anders denken,

Wat denken jullie dat het is en wat vinden jullie van de kwaliteit van de customclassics?

grtz

cluseau
12 maart 2010, 03:30
Nadat we de kapotte fuse vervangen hadden ging de amp weer aan maar naar 2 minuten was de fuse weer gestorven.


Wel degelijk iets aan de hand dus, het kan altijd een keer fout gaan ook al is hij vrij nieuw. Als het goed is heb je een GZ34 gelijkrichter, zou daar even een poging wagen vooral als je hem vaak op standby zet. Zijn ze erg gevoelig voor. En anders toch maar garantie claimen.

Frans.

ThaBluesBreaker
12 maart 2010, 09:58
Als hij echt stuk zou zijn zou ik contact opnemen, je mag toch zeker wel verwachten als je zo'n dure versterker koopt dat hij veel langer mee gaat. (Met normaal gebruik, moet je zelf inschatten)

almer
12 maart 2010, 10:08
Ik zou em gewoon even wegbrengen. Zolang je nog garantie hebt zelf nergens aan komen gewoon wegbrengen.

episua
12 maart 2010, 11:57
Balen voor je. Heb zelf inmiddels al weer twee jaar een CC2 die mij nog nooit in de steek heeft gelaten. Gemiddeld speel ik daar 2 of 3 avonden in de week over in een bandsituatie, dus best hard ook. Garantie heb je natuurlijk. Hou er rekening mee dat garantie op de buizen bij de meeste merken, en ik geloof ook Vox maar 2 of 3 maanden is. Gewoon even naar een goede reparateur brengen.

jonesd
12 maart 2010, 15:49
Klinkt bekend, heb dit ook gehad met mijn AC30.

Bij mij was het probleem volledig opgelost na vervanging van de gelijkrichter.

Succes ermee.

futura
12 maart 2010, 16:11
BESTE MENSEN!

Het was de gelijkrichter !! ^^ kben blij dat het geen groter probleem was !!
en hij is gerepareerd voor morgen en ik moet morgen optreden dus ik ben gelukkig !!
Alvast heel erg bedankt voor de tips voor het advies !!:cheerup::cheerup:

nogmaals bedankt gitaarvrienden !!:hippie:

Soef
12 maart 2010, 19:27
Toen ik mijn AC30CC1 2de hands kocht heb ik gelijk alle buizen vervangen en de werkende oude set als reserve gehouden. Zou er iets gebeuren dan kan ik met de oude set even proberen of het niet aan de buizen ligt.