PDA

View Full Version : HNGD, Viper Deluxe!!!



Sinner1980
11 maart 2010, 19:17
Vers binnen uit Engeland,deze Ltd Viper Deluxe:

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/LTDViperdeluxe.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/LTDViperdeluxe002.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/LTDViperdeluxe001.jpg

Lekkere gitaar met SD pickups...ik ga er gauw weer op spelen/raggen:crazyhappy:

Robdop
11 maart 2010, 19:18
wat een prachtig ding:)

kan je er een kort reviewtje over schrijven?
want ik krijg weer gas, zooo :mad:

:mmmm:

YannickH
11 maart 2010, 19:30
klassebak!!!

Sinner1980
11 maart 2010, 19:33
wat een prachtig ding:)

kan je er een kort reviewtje over schrijven?
want ik krijg weer gas, zooo :mad:

:mmmm:

Ik heb dr net een uurtje op schoot.
Ik wil natuurlijk best een reviewtje schrijven maar dat doe ik wel ff later dan.
Kan ik er meer over melden ook

jutter
11 maart 2010, 19:36
Gefeliciteerd man! Wat een lekker ding! Neem je haar vanavond mee onder de lakens?

robert-gitarist
11 maart 2010, 19:44
Woow heel netjes! Gefeliciteerd!

Sinner1980
11 maart 2010, 19:49
Gefeliciteerd man! Wat een lekker ding! Neem je haar vanavond mee onder de lakens?

Thanks man,denk het niet want dan wordt mn strat jaloers...en mn vriendin ook;)

jutter
11 maart 2010, 19:52
Nou ja....je zei net dat je dr net een uurtje op schoot had;)

jutter
11 maart 2010, 19:53
Maar ff serieus; het is echt een schoonheid! Goede smaak! Hoelang heb jij er op gewacht?

Sinner1980
11 maart 2010, 20:05
Maar ff serieus; het is echt een schoonheid! Goede smaak! Hoelang heb jij er op gewacht?

Zondag de betaling gedaan (ebay) en gister de eerste afleverpoging al...gemist maar vandaag was het raak gelukkig. 3 dagen dus maar,erg kort vind ik...maar wel lekker:ok:

vulvasonic
11 maart 2010, 20:07
Heb je dat lillijke gedrocht nou tóch gekocht?!?! :seriousf:

Ze ziet er in ieder geval onberispelijk uit. En nou flink scheuren op dat kreng!!!
Heel veel plezier ermee. :)

Sinner1980
11 maart 2010, 20:13
Heb je dat lillijke gedrocht nou tóch gekocht?!?! :seriousf:

Ze ziet er in ieder geval onberispelijk uit. En nou flink scheuren op dat kreng!!!
Heel veel plezier ermee. :)

Yup,en die Ibanez de deur uit geramd...betere keuze had ik niet kunnen maken,ben blij toe

berkayb
11 maart 2010, 20:40
nieuwprijs is rond de 500 - 600 euro geloof ik. Een gibson sg heb je special faded rond deze prijsklasse ook. Of een standard tweedehands perhaps, maar waarom ben je eigenlijk voor een ltd gegaan en waarom niet voor een gibson? Dat vraag ik me erg af :o

Gothra
11 maart 2010, 20:41
Ziet er goed uittt!

@ berkayb

niet iedereen houd van gibson, ik zou zelf ook eerder zo'n LTD/ESP kopen, gewoon omdat ik ze lekkerder vind spelen.

berkayb
11 maart 2010, 20:46
hmmmm. IS dat de enige reden? Omdat je niet van gibsons houd ga je voor ltd's? Of zit er wat anders achter :o ?

RedBuell
11 maart 2010, 20:53
Mooi ding, gefeliciteerd......:ok:

Gothra
11 maart 2010, 20:57
hmmmm. IS dat de enige reden? Omdat je niet van gibsons houd ga je voor ltd's? Of zit er wat anders achter :o ?

Ik heb niet gezegd dat ik niet van gibsons hou, zijn prachtige gitaren....


gewoon omdat ik ze lekkerder vind spelen.

berkayb
11 maart 2010, 20:58
nee maar ik bedoelde je als in het algemeen 'je'. Niet persoonlijk jij :)

Sinner1980
11 maart 2010, 21:10
nieuwprijs is rond de 500 - 600 euro geloof ik. Een gibson sg heb je special faded rond deze prijsklasse ook. Of een standard tweedehands perhaps, maar waarom ben je eigenlijk voor een ltd gegaan en waarom niet voor een gibson? Dat vraag ik me erg af :o

Nieuwprijs is 899 euro maar ik heb de gitaar uit Engeland voor 750.
Ik heb een SG standard geprobeerd maar dat is echt een andere gitaar man.
Deze gitaar is een stuk zwaarder,meer sustain en qua geluid een stuk minder schel. Deze gitaar lijkt,zeker met deze elementen (SD Custom 5 en SD '59) meer op een les paul.
Ik heb meerdere Gibsons gehad;een les paul standard en een explorer. Die les paul was een fijne gitaar maar toch niet helemaal mijn ding (kwam erg moeilijk bij de hoge fretten)en die explorer heeft me zwaar teleurgesteld (vooral de kwaliteitscontrole van Gibson...). De afwerking was bar slecht;finish erg onregelmatig en het fretwerk was om te huilen (staken gewoon uit het fretboard). Kortom een flinke teleurstelling.
Ik geef graag andere merken een kans en staar me niet volledig blind op de grote merken. Ik zag deze gitaar op ebay,de looks en de prijs stonden me aan en aangezien ik een flinke testrit op een LTD deluxe Eclipse heb gemaakt die erg goed beviel én de specs practisch hetzelfde waren besloot ik te bestellen.
Deze gitaar is geweldig goed afgewerkt,speelt als een trein en klinkt als een natte droom. Ik heb wat SG standards gecheckt en die klonken en speelden geweldig maar dit is toch meer mijn ding...dan maar geen Gibson logo en nogmaals,op de looks na kun je deze gitaar gewoon niet met een SG vergelijken maar meer met een les paul met double cutaway en body contouren

pueblo
11 maart 2010, 21:19
mooie gitaar :)

berkayb
11 maart 2010, 21:22
ja, maakte een klein foutje over de nieuwprijs. Heel mooi geschreven, thanks voor je uitleg. Nu snap ik je tenminste, ik heb zelf een epi lp. En vind 'm erg zwaar vergeleken met een fender strat en ook omdat een lp geen double cutaway is vind ik het ook erg krap om de hogere noten rond de 19-20e frets te halen. Maar toch een lp als eerste gitaar gekocht, wie weet welke er zullen volgen (hopelijk (: )

Sinner1980
11 maart 2010, 21:30
ja, maakte een klein foutje over de nieuwprijs. Heel mooi geschreven, thanks voor je uitleg. Nu snap ik je tenminste, ik heb zelf een epi lp. En vind 'm erg zwaar vergeleken met een fender strat en ook omdat een lp geen double cutaway is vind ik het ook erg krap om de hogere noten rond de 19-20e frets te halen. Maar toch een lp als eerste gitaar gekocht, wie weet welke er zullen volgen (hopelijk (: )

Graag gedaan man. Les paul modellen zijn gewoon geil; zo'n LTD deluxe eclipse zou ik er ook graag bij willen hebben tzt,die is 24 frets en een stuk lichter als een les paul maar klinkt wederom ook weer wat anders;wel een hele fijne gitaar.
Er zullen er vast veel volgen;verslavende hobby:ok:

Sinner1980
11 maart 2010, 21:37
Bijkomende reden is ook dat ik Phil X regelmatig met een LTD zie zwaaien en als zo'n gitaar goed genoeg voor hem is...;)

geert1976
12 maart 2010, 15:11
Ik heb lang moeten kijken ,maar ik vind deze knipoog naar de SG goed gelukt, mooie gitaar.

Er zijn niet veel mooie SG ripp-offs, maar deze is dat zeker wel:ok:

almarvk
12 maart 2010, 15:17
Zwaar ondergewaardeerd gitaarmerk! Blijkbaar moet er Gibson opstaan en niet ESP of LTD. Heb zelf ook meerdere Gibsons mogen bespelen en geen enkele keer vond ik zijn, bijzonder of goed klinken, aanvoelen of fijn. Gelukkig wel elke keer met een ESP of LTD.

Oftewel; congrats en welkom bij de club ESP/LTD'ers :)

Sinner1980
12 maart 2010, 19:14
Oftewel; congrats en welkom bij de club ESP/LTD'ers :)[/QUOTE]

Thanks. Ik verbaas me echt over de kwaliteit van de gitaar, en dat geluid....man,te gek. Ik ben bij deze een trots lid van de club:rockon:

Robdop
12 maart 2010, 22:15
:makeup:gas

Dweezman
12 maart 2010, 23:04
prachtig mooi ding, smaakvol!

Sinner1980
13 maart 2010, 00:39
:makeup:gas

Kort reviewtje...komt ie.

De body en hals zijn van mahonie,set neck constructie,ebben toets, 24 frets,XJ frets, SD custom 5 in de brug en een SD 59 in de halspositie,ESP locking tuners,tonepros brug.

De gitaar is vrij zwaar,kilo of 9 schat ik maar niet vervelend zwaar. Een tijd op een les paul gespeeld dus ben wat gewend. Door de contouren is de body erg prettig,zowel zittend als staand. De gitaar is wel wat topzwaar maar niet noemenswaardig eigenlijk;een SG is erger.
De hals is vrij dik dus die 'thin u shape' zoals op de site omschreven moet je maar vergeten. Qua dikte doet de hals me denken aan mijn les paul met 50's neck,misschien iets slanker maar niet veel. De hoge fretten zijn erg goed bereikbaar en de hals speelt erg lekker weg. XJ frets moeten natuurlijk maar net je ding zijn,ik hou niet van die slanke vintage fretjes dus ik ben er maar wat blij mee. Verder doet de gitaar gewoon heel degelijk aan,voelt solide,mooie finish en een mooie binding op hals en headstock. Inlays zijn keurig en het fretwerk subliem (stuk beter als op mijn voormailige explorer).
Ik heb de gitaar tot op heden 1 keer gestemd en na toch wel wat intensief gebruik weer even gecheckt;niet of nauwelijks ontstemd...lekker hooor.
De actie is lekker laag en geen fretbuzz...leuk afgesteld dus vanuit de fabriek.
Enige nadeeltje: plastic...op slagplaatjes,trussrods enz kan ik er mee leven...maar op pickups is natuurlijk helemaal K*T! Na wat gevloek en getier heb ik het uiteraard af gekregen. Vd week ga ik er andere snaren op gooien en meteen even de lijmrestjes op de halspickup verwijderen). Beetje jammer maar eigenlijk maar een kleinigheidje. Ook is het jammer dat de gitaar niet geleverd wordt met gigbag of koffer (meteen maar een ESP koffertje besteld nu,en een setje straplocks).

Op naar het geluid: Wow,veelzijdig beestje! Mooie cleans in alle posities (hals wel het mooist trouwens). Met een beetje gain ga je al snel richting lekkere rauwe bluesrock en met de gain open naar zware rock/metal. Ik speel lead in mijn band en dat gaat met deze gitaar prima lukken. Ik speel blues,punk,classic rock,hard rock en metal (a la Down,Pantera,Priest,Sabbath enz) en deze gitaar leent zich daar perfect voor naar mijn mening,in combinatie met de juiste versterker natuurlijk.
Don't judge a book by it's cover: hoewel veel mensen de gitaar als SG kloon zien, (oneens trouwens,body is groter,dikker,zwaarder en a-symmetrisch.Enkel die double cutaway doet denken aan een SG en dat is dan wel weer logisch natuurlijk..als is dit mooier)klinkt de gitaar absoluut niet zo. Het geluid klinkt meer als een les paul;zware brul en heel veel sustain...beter!

Kortom: Ik ben erg te spreken over de gitaar,sterker nog,mijn verwachtingen zijn overschreden. De gitaar is zijn geld meer dan waard dus als je de kans krijgt om zo'n vipertje te proberen moet je dat zeker eens doen,aanradertje.
Ik ben in ieder geval om;de deluxe lijn van LTD is geweldig. Ik heb al eens een deluxe eclipse geprobeerd en die deed nauwelijks onder voor zijn grotere broer (ESP natuurlijk),ik merkte in ieder geval weinig verschil. Nu snel sparen voor een podiumversterker en daarna voor die goldtop eclipse deluxe...GAS!!!!!;)

Robdop
13 maart 2010, 01:02
aii aii aii!

ik denk dat ik om ben door dit reviewtje...
wordt dus nog effe sparen.
een kilo of 9 klinkt wel heel zwaar trouwens, ik denk dat ik met mijn ibanez niet op 4 kom.
weet iemand waar ze in nederland deze dingen verkopen?
testrondjes zijn niet mis, of iig iets wat er op lijkt?

en sinner, wat een ontzettend gaaf ding:)
(thanks for the review btw:))

Rock Bottom
13 maart 2010, 03:38
zou eigenlijk de perfecte giaatr voor mij moeten zijn maar ik vind hem het net niet.
Het is geen SG en ook net geen Offset.

Maar ik snap zeker wel de keuze i nprijs qualiteit verhouding

P.s. de baritone versie (zou eigenlijk de Pepper Keenan sig versie horen te zijn) speelt wel fucking lekker.

altheka
13 maart 2010, 08:18
wat een prachtig ding:)

kan je er een kort reviewtje over schrijven?
want ik krijg weer gas, zooo :mad:

:mmmm:

Zo zie je maar hoe smaken verschillen, ik vind het pure wan smaak, wit met goud is fout.
Heb overigens pas ook een ltd gekocht en was echt zeer aangenaam verrast met de kwaliteit.

Maar he hij heeft een nieuwe goede gitaar gekocht dus tijd voor feestje :blast:

altheka
13 maart 2010, 08:20
nieuwprijs is rond de 500 - 600 euro geloof ik. Een gibson sg heb je special faded rond deze prijsklasse ook. Of een standard tweedehands perhaps, maar waarom ben je eigenlijk voor een ltd gegaan en waarom niet voor een gibson? Dat vraag ik me erg af :o

Waarom wel, is een gibson beter, gebruikt men betere materialen, is hij mooier (nou in dit geval wel), en krijg je net zo veel voor de prijs ?

Sinner1980
13 maart 2010, 10:32
Waarom wel, is een gibson beter, gebruikt men betere materialen, is hij mooier (nou in dit geval wel), en krijg je net zo veel voor de prijs ?

Hey gast,tot op heden ben jij de ENIGE die post dat je m lelijk vindt...
Zou je niet eens bij jezelf te raden gaan,misschien is er wel wat mis met jouw smaak? Mij boeit het verders totaal niet hoor,maar het viel me gewoon op.

5150II
13 maart 2010, 15:10
Niet luisteren naar azijnpissers.
Ik kan 'm wel omhoog krijgen op zo'n plank!:ok:

Rutger Molenberghs
13 maart 2010, 15:15
Kort reviewtje...komt ie.
...hoewel veel mensen de gitaar als SG kloon zien, (oneens trouwens,body is groter,dikker,zwaarder en a-symmetrisch.Enkel die double cutaway doet denken aan een SG en dat is dan wel weer logisch natuurlijk..als is dit mooier)klinkt de gitaar absoluut niet zo.


Een Gibson SG is ook niet symmetrisch. De bovenste hoorn is net iets langer en de body contour is ook anders bovenaan en onderaan. Maar zo'n LTD is natuurlijk wel een stuk a-symmetrischer.

Het blijft wel een mooie gitaar trouwens! Wit en goud past goed bij deze gitaar.

Braindead
13 maart 2010, 16:32
Man, kijk naar die foto's....... waarom niet voor een Gibson? haha

Maar 9 kilo lijkt me wel wat aan de zware kant hoor. Kan me niet voorstellen dat ie zo zwaar is.


[=berkayb;2315421]....maar waarom ben je eigenlijk voor een ltd gegaan en waarom niet voor een gibson? Dat vraag ik me erg af :o[/QUOTE]

Sinner1980
13 maart 2010, 17:46
Man, kijk naar die foto's....... waarom niet voor een Gibson? haha

Maar 9 kilo lijkt me wel wat aan de zware kant hoor. Kan me niet voorstellen dat ie zo zwaar is.


[=berkayb;2315421]....maar waarom ben je eigenlijk voor een ltd gegaan en waarom niet voor een gibson? Dat vraag ik me erg af :o[/QUOTE]

Nou ja,8 kilo dan. Het pakket was totaal 10 kg en zo'n kartonnen doos kan nooit meer als 2 kilo wegen lijkt me

altheka
13 maart 2010, 21:15
Hey gast,tot op heden ben jij de ENIGE die post dat je m lelijk vindt...
Zou je niet eens bij jezelf te raden gaan,misschien is er wel wat mis met jouw smaak? Mij boeit het verders totaal niet hoor,maar het viel me gewoon op.

Hey gast :???: jij verwacht dus dat iemand reageert op hey gast :???:

Ach sorry ik zag nu pas dat het jouw gitaar is, echt een hele mooie gitaar.
Vreemd hoor dat ik hem mooi moet vinden, maar hey (gast) alles om jou gelukkig te maken.

Nog even een toevoeging, maakt mijn mening in jouw ogen je gitaar minder mooi ?
ben je er nu opeens niet meer gelukkig mee ?

Nee toch, dus wat is het probleem smaken verschillen en dat is maar goed ook ?

humbucker
13 maart 2010, 21:27
Nou ja,8 kilo dan. Het pakket was totaal 10 kg en zo'n kartonnen doos kan nooit meer als 2 kilo wegen lijkt me

8 kg :???:

Lijkt me hééééééél straf. Zal wel wat minder zijn :).

Desalnietemin een mooie gitaar, al vind ik een "gewone" SG qua vorm mooier.

altheka
13 maart 2010, 21:33
Nou ja,8 kilo dan. Het pakket was totaal 10 kg en zo'n kartonnen doos kan nooit meer als 2 kilo wegen lijkt me[/QUOTE]

Viel het pakket niet gewoon in de pakketten tot 10kg ?
Op pakketten wordt volgens mij nooit het precieze
gewicht gezet maar alleen de categorie, dus van 0 tot 5 en 5 tot 10 enz enz.

Sinner1980
14 maart 2010, 13:00
Nou ja,8 kilo dan. Het pakket was totaal 10 kg en zo'n kartonnen doos kan nooit meer als 2 kilo wegen lijkt me

Viel het pakket niet gewoon in de pakketten tot 10kg ?
Op pakketten wordt volgens mij nooit het precieze
gewicht gezet maar alleen de categorie, dus van 0 tot 5 en 5 tot 10 enz enz.[/QUOTE]

Zou zo maar kunnen...die viper is in ieder geval best zwaar,hou het daar maar op;)

HaroldA
14 maart 2010, 16:17
Hey gast,tot op heden ben jij de ENIGE die post dat je m lelijk vindt...
Zou je niet eens bij jezelf te raden gaan,misschien is er wel wat mis met jouw smaak? Mij boeit het verders totaal niet hoor,maar het viel me gewoon op.

Ik vind 'm ook lelijk, maar wou de poster niet beledigen...

Dat ochtendurine gelige goud op wit? :stop:

RammerStein
14 maart 2010, 16:38
aah, hoe vervelend xd
ik zit zelf nou ook al een jaar een ltd te gassen, en dan komen er allemaal topics voorbij met mensen die 'zomaar' even een ltd hebben gekocht...

Gefeliciteerd anyway:ok:

casper innosence
14 maart 2010, 18:44
Nou ja,8 kilo dan. Het pakket was totaal 10 kg en zo'n kartonnen doos kan nooit meer als 2 kilo wegen lijkt me[/QUOTE]

8 kilo voor n Vipert (soieso weinig gitaren die zoveel wegen toch?)? Ik heb er 2 gehad (heb er nog 1). Mn ESP std Viper weegt om en na bij de 4,5/5 kg, mn oude LTD Viper400 zat daar ook in de buurt. En mn huidige backup, een EC1000SW is n kilo of 4. Iig lichter dan de Viper.

Sinner1980
14 maart 2010, 20:25
Nou ja,8 kilo dan. Het pakket was totaal 10 kg en zo'n kartonnen doos kan nooit meer als 2 kilo wegen lijkt me

8 kilo voor n Vipert (soieso weinig gitaren die zoveel wegen toch?)? Ik heb er 2 gehad (heb er nog 1). Mn ESP std Viper weegt om en na bij de 4,5/5 kg, mn oude LTD Viper400 zat daar ook in de buurt. En mn huidige backup, een EC1000SW is n kilo of 4. Iig lichter dan de Viper.[/QUOTE]

Ik ben slecht met gewichten...ik merk het al. Dan zal die viper zo'n 4,5 a 5 kilo wegen...zijn we daar ook weer over uit.
Kan ik weer rustig slapen vannacht:seriousf:

Braindead
14 maart 2010, 22:56
Ik denk dat dat ook eerder in de richting gaat. Een gitaar van 9 kilo verkopen ze volgens mij niet bij ESP. Dat is geen doen om daarmee een paar uur op het podium te staan. Mijn esp eclipse is ook eerder rond de 4- 4,5 denk ik, al heb ik hem nooit gewogen. Zeker geen 9 kilo want dan had ik hem al weggedaan haha

casper innosence
15 maart 2010, 09:41
8 kilo voor n Vipert (soieso weinig gitaren die zoveel wegen toch?)? Ik heb er 2 gehad (heb er nog 1). Mn ESP std Viper weegt om en na bij de 4,5/5 kg, mn oude LTD Viper400 zat daar ook in de buurt. En mn huidige backup, een EC1000SW is n kilo of 4. Iig lichter dan de Viper.

Ik ben slecht met gewichten...ik merk het al. Dan zal die viper zo'n 4,5 a 5 kilo wegen...zijn we daar ook weer over uit.
Kan ik weer rustig slapen vannacht:seriousf:[/QUOTE]

En? goed geslapen dan? ;)

Sinner1980
15 maart 2010, 18:31
Ik ben slecht met gewichten...ik merk het al. Dan zal die viper zo'n 4,5 a 5 kilo wegen...zijn we daar ook weer over uit.
Kan ik weer rustig slapen vannacht:seriousf:

En? goed geslapen dan? ;)[/QUOTE]

Zeker wel...of zouden die SD pickups gewoon 2 kilo het stuk wegen?;)

Robdop
15 maart 2010, 20:00
dumbell edition:seriousf:??

casper innosence
15 maart 2010, 20:03
En? goed geslapen dan? ;)

Zeker wel...of zouden die SD pickups gewoon 2 kilo het stuk wegen?;)

Wegen = weten :)

macwilliams
15 maart 2010, 20:32
http://i294.photobucket.com/albums/mm95/mikezeeuw/LTDViperdeluxe001.jpg

hey goserdt:ok::ok:

Sinner1980
15 maart 2010, 20:47
Vind je het wat?
Ik ben echt helemaal verliefd op die gitaar,bespeelbaarheid,geluid...echt te gek
Ik ga LTD's sparen denk ik,eerst die Phoenix deluxe en dan die eclipde deluxe...zie het al helemaal voor me
leuke collectie:cooler:

Robdop
15 maart 2010, 21:29
zijn er nou al 2 mensen met die gitaar:makeup:
ze zijn niet te koop in nederland hea?

sorry ik spam dit topic vol:satisfie:

macwilliams
15 maart 2010, 21:57
Vind je het wat?
Ik ben echt helemaal verliefd op die gitaar,bespeelbaarheid,geluid...echt te gek
Ik ga LTD's sparen denk ik,eerst die Phoenix deluxe en dan die eclipde deluxe...zie het al helemaal voor me
leuke collectie:cooler:

Ziet er goed uit maar errug nieuw nog.

Wat dat sparen betrefd :ok: ik zou het ook gedaan hebben.
Ben alweer aan het rondkijken voor een LP om te ehhhm modificeren zeg maar.

Sinner1980
15 maart 2010, 22:27
zijn er nou al 2 mensen met die gitaar:makeup:
ze zijn niet te koop in nederland hea?

sorry ik spam dit topic vol:satisfie:

2? Hoe kom je daar nou bij? Dat was gewoon de eerste foto van mij hoor.
Je kan ze wel in NL kopen hoor,gewoon bij een ESP/LTD leverancier...Rockpalace bijv.
Toch zie je die andere deluxe uitvoering vaker...met dat walgelijke abalone en EMG's. Bewust niet voor gekozen,ook vanwege de elementen en ik vond deze gewoon mooier. Die Viper 300m vind ik wel erg leuk,jammer van die EMG's alleen... Ze hebben ook de LTD Phoenix deluxe aangekondigd op de ESP site;daar word ik wel erg vrolijk van,mooi ding en een gitaar die zeker aangeschaft gaat worden tzt

Robdop
15 maart 2010, 22:56
oww, moet maar gauw gaan slapen:seriousf:
jaa idd dat vind ik dan weer echt afschuwelijk, lelijk eendje!

die phoenixes zijn idd ook erg mooi, maar dan zie ik toch liever de equivalent van gibson.

gaat wel de goede richting op met esp:)

enig nadeel bij geen een van die dealers heb ik totnutoe deze gitaar kunnen vinden!

Sinner1980
15 maart 2010, 23:12
oww, moet maar gauw gaan slapen:seriousf:
jaa idd dat vind ik dan weer echt afschuwelijk, lelijk eendje!

die phoenixes zijn idd ook erg mooi, maar dan zie ik toch liever de equivalent van gibson.

gaat wel de goede richting op met esp:)

enig nadeel bij geen een van die dealers heb ik totnutoe deze gitaar kunnen vinden!

Dan rest er maar één remedie:

Blind bestellen die handel;ik heb in ieder geval geen spijt...
En als je de bespeelbaarheid wil testen dan moet dat maar ff op zo'n lelijk eendje.
Gibson? Ik ben Gibson af man;overrated en overpriced...les paul custom blijft vet natuurlijk maar ik begin er niet meer aan...phoenix dus,zonder minihumbuckers!

RedBuell
16 maart 2010, 00:04
DAMN!!! gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas.....

Kefding
16 maart 2010, 01:21
Ik ben even te lui om reviews e.d. op te zoeken, maar is deze nog een beetje te vergelijken met de Viper-50? Die heb ik namelijk. Ik vind het uiterlijk erg mooi en het ding is fijn bespeelbaar door de vorm. Alleen bij die van mij vind ik de headstock op de één of andere manier iets te zwaar ...