PDA

View Full Version : Vraag over Toneport UX2



Motorbreath
11 maart 2010, 18:40
Ik heb een Toneport UX2.
De speakers van mijn pc staan aangesloten op de Analog out 1 en 2.
Nu heb ik een cinch kabel om van de Digital out naar de speakers van mijn stereo te gaan.
Maar wanneer ik de cinch in de Digital out doe krijg ik geen geluid uit de speakers van mijn stereo, terwijl ik als ik de cinch met een verloopje op de Analog out aansluit ik wel gewoon geluid krijg.
Dus mijn vraag is, weet iemand hoe ik het zo kan krijgen dat ik geluid via mijn speakers van mijn pc (analog out) krijg en ook via mijn speakers van de stereo (digital out)??

Motorbreath
12 maart 2010, 18:27
Kom er net achter dat hij via de Digital out heel zacht, en met veel storingen geluid geeft. Maar nog steeds als ik het met een verloopje via de analog out doe is hij wel goed.

Maar weet iemand hoe ik hem ook vanaf de Digital out goed kan krijgen??

Motorbreath
20 maart 2010, 20:35
Kom er net achter dat hij via de Digital out heel zacht, en met veel storingen geluid geeft. Maar nog steeds als ik het met een verloopje via de analog out doe is hij wel goed.

Maar weet iemand hoe ik hem ook vanaf de Digital out goed kan krijgen??

Niemand?? Heb het nog steeds niet kunnen oplossen... :(

artnaz
22 maart 2010, 00:04
Volgens mij gaat dat niet omdat cinch analoog is en digitaal digitaal. Dus je moet of de analoge uitgangen gebruiken (met een splitter?), of zorgen dat je stereo digitale inputs heeft.

Dit is wat me te binnen schiet, ik kan me vergissen.

De Beer
23 maart 2010, 21:22
Die cinch aan sluiting is een digitale uitgang die kun je dus alleen op een digitale ingang van een ander apparaat aan sluiten.