PDA

View Full Version : Dieter



dietera
11 maart 2010, 08:50
Hallo vrienden van gitaarnet!

Enkele jaren terug kwam ik hier regelmatig eens kijken onder een andere naam, maar ik vind een nieuwe intruductie niet minder dan gepast, zou ik zeggen.

Mijn naam is Dieter. Ik ben 24 en woon te Oostende, Belgie. Ik speel ondertussen al een tijdje gitaar. Begonnen als 9 jarig mannetje in de muziekschool, maar na 4 jaar opgegeven wegens gebrek aan motivatie (net zoals mijn leraar helaas). Na een jaar niets doen nam ik plots op mijn 14de de goeie ouwe Squier weer vast, leerde mijn pa mij de "powerchord", en begon ik vlijtig mee te rammen op the Offspring en Green Day.

Sindsdien doe ik eigenlijk niet meer en niet minder dan dat. Mijn favoriete bezigheid is simpelweg muziek opzetten die ik graag hoor, en erop los improviseren. Ook heb ik 6 jaar in een lokale punkband gespeeld genaamd Ladbroke (http://www.myspace.com/ekorbdal) maar daar kon ik wegens mijn werk helaas niet mee doorgaan.

Zo, ik denk dat dat het zowat is! Ik kijk ernaar uit om heel dit weerloze forum vol te spammen met gezever en zelfgemaakte youtube filmpjes, dus zet jullie schrap!

Il_Falco
11 maart 2010, 09:14
Goedemorgen dieter!

Heb je eens zin om samen the offspring te knallen? :D Ik woon in Bredene en speel in Oostende. (Als we terug een repetitiehok hebben :()
Misschien kunnen we eens afspreken om samen iets te spelen :D

Btw: waarmee speel je? Wat is je gear?:soinnocent:

dietera
11 maart 2010, 10:22
Jow!

He met plezier, vanaf ik eens in de buurt ben laat ik wel iets weten. Wat ik zei van dat ik moest mijn band opgeven wegens mijn werk, dat komt omdat ik in het buitenland werk. Dus ik zit momenteel nog een tijdje ver weg.

In welke band speel je wel? Misschien kennen we elkander stiekem!

Een kleine uiteenzetting van de gear:

Gitaren
- Kramer Stagemaster
- Squier Strat
- Lapstick voor in de backpack (www.lapstick.com als je deze ferme dingen eens wil zien)
- Cort akoestische gitaar
- Ouwe stoffige twelvestring die mijn pa niet meer wou hebben

Amp
- Line6 UX2 voor met de koptelefoon
- Ergens in een hoekje staat nog een Line6 Tubetone die dringend wat liefde nodig heeft

Ik wil me wel zo snel mogelijk een witte Ibanez JEM7 aanschaffen, maar dat is voor de volgende congee :)

JiJeWoW
11 maart 2010, 15:15
Hey,
Welkom hier!
Heb je toevallig foto's van je Kramer ? :soinnocent:

dietera
11 maart 2010, 15:37
http://www.vannecke.be/images/zoom/VFDDJG/tn_MG_7214.JPG

Bij deze eentje uit de oude doos :)

JiJeWoW
12 maart 2010, 12:49
Ah bedankt, ik heb de laatste tijd een beetje een zwak voor kramers :punk:
Die gouden hardware staat er goed bij !

Il_Falco
12 maart 2010, 13:15
Ik merk dat je een shirt van Bruno's draagt ;)

trouwens, mijn band (counterbeat) heeft recent wat problemen met het repetitiehok. het is in handen van het stad en ze steken ons overal. Vroeger zaten we in het velokot, maar nu gaan we straks de sleutel van de verkamerlinckschool krijgen. dus ik laat nog iets weten.

Mooie kramer trouwens!

packman
13 maart 2010, 17:26
Welkom Dieter op dit fantastische forum. Ik ben trouwens ook een zeer blij met mijn Kramer gitaar. :lp: (http://www.badpoolheader.com/bad-pool-header-how-to-fix-the-bad-pool-header-blue-screen-error)

lindstrom
15 maart 2010, 08:41
Welkom hier!!!! :ok:

deefke666
15 maart 2010, 11:04
welkom fellow countryman.....

nice kramer indeed, hele mooie plank

grtz d