PDA

View Full Version : triaxis display



mesaatje
10 maart 2010, 18:11
Hallo, ik lees al 5 jaar de berichten en tips van het forum. Nu heb ik me maar geregistreerd om de volgende vraag te stellen.

Supertevreden over mijn in 2007 aangeschafte gebruikte Triaxis 2.0.
Het kost wat tijd en inspanning maar met een beetje tweaken zijn er (voor mij) perfecte sounds uit te halen.

Helaas het tweaken wordt steeds lastiger want enkele nummers (leds) werken niet meer waardoor het aflezen steeds lastiger wordt. bovendien laat de folie op een paar plaatsen los. dit is niet mooi.

Kan iemand mij vertellen hoe wat waar ik deze problemen kan verhelpen????

Ik heb Voermans reeds 2 keer een mail gestuurd. echter geen reactie.

Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het wel!!

Mesaatje

Liquid_Metal
11 maart 2010, 08:51
Zou het kunnen dat 'ie te heet wordt? Ik heb totaal geen ervaring met Triaxis, maar LEDs moeten het niet zomaar begeven. En ouderdomsverschijnselen mogen nog helemaal niet optreden.

dml
11 maart 2010, 10:05
Ik heb Voermans reeds 2 keer een mail gestuurd. echter geen reactie.


Er zijn er meer van dan het aantal inwoners in NL en men noemt het "telefoon". Het is een draadloos kastje met een batterij, een schermpje, een microfoon, een luidspreker en toetsjes. Met die toetsjes kun je, behalve een tekstbericht, ook een telefoonnummer intoetsen, bijv. het telefoonnummer van Voerman. Druk dan op het groene hoorntje en na enkele seconden hoor je een stem in de luidspreker, het is hoogstwaarschijnlijk iemand van Voerman. Je kan hem/ haar vragen naar iemand die verstand heeft van een Triaxis, deze persoon krijg je een paar seconden later aan de lijn. Het mooie is, dat je hem/ haar direct je probleem kan voorleggen en hij ook direct een antwoord kan geven. Instant reactie, wat wil je nog meer?
En nee, telefoneren is niet eng. Echt niet!!

Het probleem komt overigens wel bij meer Triaxis-en voor.

saparua1
11 maart 2010, 13:53
Wauw.........waar koop je zo'n kastje genaamd "telefoon"?




Er zijn er meer van dan het aantal inwoners in NL en men noemt het "telefoon". Het is een draadloos kastje met een batterij, een schermpje, een microfoon, een luidspreker en toetsjes. Met die toetsjes kun je, behalve een tekstbericht, ook een telefoonnummer intoetsen, bijv. het telefoonnummer van Voerman. Druk dan op het groene hoorntje en na enkele seconden hoor je een stem in de luidspreker, het is hoogstwaarschijnlijk iemand van Voerman. Je kan hem/ haar vragen naar iemand die verstand heeft van een Triaxis, deze persoon krijg je een paar seconden later aan de lijn. Het mooie is, dat je hem/ haar direct je probleem kan voorleggen en hij ook direct een antwoord kan geven. Instant reactie, wat wil je nog meer?
En nee, telefoneren is niet eng. Echt niet!!

Het probleem komt overigens wel bij meer Triaxis-en voor.

mesaatje
11 maart 2010, 17:40
Joh, telefoon....
Sorry, als ik twee maal een nette mail naar de juiste firma stuur en er komt geen enkele!!! reactie, dan heb ik niet de indruk dat men staat te popelen om mij hier mee te helpen. Daarom heb ik de vrijheid genomen om van de expertise van dit forum gebruik te maken. Als de beste tip telefoon is...dan moet dat idd alsnog.
Bedankt voor je tip!

groovieguitarguus
11 maart 2010, 20:54
Denk idd dat je toch even de importeur moet contacten.
Snap dat je baalt als er niet gereageerd wordt via mail.
Ik weet dat er in de regio Alkmaar een reparatie bedrijf zat wat zaken voor Mesa repareerde... maar kan het niet achterhalen (Geen Ernst Flieck o.i.d.).
Het onderdeel is zo specifiek.
Laat weten als het lukt... bij mij gaat de folie ook los...

Succes

dml
12 maart 2010, 07:53
Joh, telefoon....
Sorry, als ik twee maal een nette mail naar de juiste firma stuur en er komt geen enkele!!! reactie, dan heb ik niet de indruk dat men staat te popelen om mij hier mee te helpen. Daarom heb ik de vrijheid genomen om van de expertise van dit forum gebruik te maken. Als de beste tip telefoon is...dan moet dat idd alsnog.
Bedankt voor je tip!

Ach, er zijn zoveel firma's die niet of nauwelijks reageren op mail. Ik snap overigens niet waarom zoveel mensen mail als eerste medium gebruiken. Beetje de wereld op zijn kop: jij stuurt twee mails, krijgt geen reactie, daar zijn waarschijnlijk enkele dagen overheen gegaan, dan stel je de vraag op het forum, of je een antwoord krijgt, weet je niet, ook daar gaan enkele dagen overheen. Terwijl je met één gericht telefoontje binnen enkele minuten antwoord op je vraag hebt.......

pikasso
12 maart 2010, 10:29
Joh, telefoon....
Sorry, als ik twee maal een nette mail naar de juiste firma stuur en er komt geen enkele!!! reactie, dan heb ik niet de indruk dat men staat te popelen om mij hier mee te helpen. Daarom heb ik de vrijheid genomen om van de expertise van dit forum gebruik te maken. Als de beste tip telefoon is...dan moet dat idd alsnog.
Bedankt voor je tip!

Ik heb ditzelfde een keer gehad bij Vox Humana, geen reactie op mail. Mijn eerste reactie was ook: Wat een slechte zaak. Maar een telefoontje later bleek ik totaal fout te zitten. Behulpzaam tot en met.. alleen nog niet zo via mail.

Dus ipv ergeren aan die winkel, of aan ons op dit forum (get used to it..... ) neem ff de telefoon te hand.