PDA

View Full Version : triaxis display



mesaatje
10 maart 2010, 18:11
Hallo, ik lees al 5 jaar de berichten en tips van het forum. Nu heb ik me maar geregistreerd om de volgende vraag te stellen.

Supertevreden over mijn in 2007 aangeschafte gebruikte Triaxis 2.0.
Het kost wat tijd en inspanning maar met een beetje tweaken zijn er (voor mij) perfecte sounds uit te halen.

Helaas het tweaken wordt steeds lastiger want enkele nummers (leds) werken niet meer waardoor het aflezen steeds lastiger wordt. bovendien laat de folie op een paar plaatsen los. dit is niet mooi.

Kan iemand mij vertellen hoe wat waar ik deze problemen kan verhelpen????

Ik heb Voermans reeds 2 keer een mail gestuurd. echter geen reactie.

Mochten jullie vragen hebben dan hoor ik het wel!!

Mesaatje

Liquid_Metal
11 maart 2010, 08:51
Zou het kunnen dat 'ie te heet wordt? Ik heb totaal geen ervaring met Triaxis, maar LEDs moeten het niet zomaar begeven. En ouderdomsverschijnselen mogen nog helemaal niet optreden.

dml
11 maart 2010, 10:05
Ik heb Voermans reeds 2 keer een mail gestuurd. echter geen reactie.


Er zijn er meer van dan het aantal inwoners in NL en men noemt het "telefoon". Het is een draadloos kastje met een batterij, een schermpje, een microfoon, een luidspreker en toetsjes. Met die toetsjes kun je, behalve een tekstbericht, ook een telefoonnummer intoetsen, bijv. het telefoonnummer van Voerman. Druk dan op het groene hoorntje en na enkele seconden hoor je een stem in de luidspreker, het is hoogstwaarschijnlijk iemand van Voerman. Je kan hem/ haar vragen naar iemand die verstand heeft van een Triaxis, deze persoon krijg je een paar seconden later aan de lijn. Het mooie is, dat je hem/ haar direct je probleem kan voorleggen en hij ook direct een antwoord kan geven. Instant reactie, wat wil je nog meer?
En nee, telefoneren is niet eng. Echt niet!!

Het probleem komt overigens wel bij meer Triaxis-en voor.

saparua1
11 maart 2010, 13:53