PDA

View Full Version : Dunlop CryBaby 535Q problemen!!



}{Metalmaster}{
10 maart 2010, 18:10
Ey mensen,

Zit hier in deep troubles. Zondag ga ik met mijn band opnames maken, maar nu is er een probleem met mijn wah. Er zit een brom in zodra in mijn adapter aansluit! De onespot met daisy chain eraan is aangesloten op een geaard stopcontact (nou zal dat geen moer uitmaken aangezien het een gewone adapter is van 1spot). Ik heb de brom alleen met Distortion/High-Gain. Clean heb ik hem niet. Zelfs als hij uit staat, met distortion, geeft hij een brom. Hij geeft dan alleen geen brom als ik speel, alleen als ik stil ben. Als ik hem er tussenuit haal, en alleen mijn pitch shifter van Boss er tussen hang, is hij weg. Duidelijk de wah dus. Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Overigens is ook het kliksysteem niet meer goed werkend, is dit makkelijk te vervangen? Over kliksystemen gesproken, 1 switchknopje van mijn vox vc12 floorboard is ook niet erg goed meer.


Hopelijk kunnen jullie mij helpen (zeker wat betreft de wah!), ik zou het namelijk fijn vinden als ik zondag opnames kan maken zonder brom. Als het niet te fixen valt van de brom, misschien dan maar een MXR (Noise) Gate?

Groeten,
Wieger


update: Met batterij doet hij het ook niet meer :(
update: Zojuist het batterijkabeltje in de wah losgekoppeld, brom is er nogsteeds...

}{Metalmaster}{
10 maart 2010, 23:06
Laat maar mensen. Ik heb zojuist mijn hele gear vernieuwd. Er komt een MXR M-135 Smart Gate, MXR MC-402 Boost/Overdrive, MXR MC-404 Wah.
Daarnaast ook nog de Showmaster 48 case erbij besteld. Oja, en niet te vergeten de patchkabeltjes ;)
Ik had meerdere Wah's geyoutubed, maar kwam toch heel duidelijk bij de MXR MC404 Wah uit, hierzo een filmpie ervan:

http://www.youtube.com/watch?v=Tz3gknlGcFQ

Ik werd gek van mijn huidige brom, mijn wah is kapot, met solo's sprongen die er niet uit, was ruim 20 minuten bezig met alles opbouwen met een optreden. Zo is het allemaal verholpen. Wel hard werken in de zomervakantie....

Alsnog bedankt ;)

Groeten,
Wieger