PDA

View Full Version : Elli Sound gevonden



roelercoaster
10 maart 2010, 16:13
Hoy allemaal,

Mijn vriendin heeft een gitaar gevonden bij haar tante, het betreft een Elli Sound te zijn. Ik weet ondertussen dat deze van Italiaanse makelij is. Op het forum vond ik niets, maar na wat opzoekingen vond ik de gitaar. Het gaat om deze gitaar: http://www.fetishguitars.com/html/crucianelli/triple/1964ellisound.html Maar dan in de kleur: Sparkle Red. Ik vind het wel een mooi ding. Weten jullie hier wat meer over?

Vriendelijke groeten,

Roeland

vulvasonic
10 maart 2010, 16:37
Cool! :cooler:

WIETSE!!! :cheerup:




Wietse is hier de expert op het gebied van dit soort spul :)

Nicks
10 maart 2010, 16:42
Een beetje vreemd maar toch ziet dat ding er erg mooi uit :ok:

Ga je hem oplappen of doorverkopen?

ellisvertellis
10 maart 2010, 16:42
Oef! Lekker!! Al op gespeeld?

roelercoaster
11 maart 2010, 19:07
Hij is niet van mij, dus verkopen kan ik al zowiezo niet doen, en dat zou ik anders ook niet doen. Ik heb ze nog niet bespeeld, maar ga ze binnenkort wel eens bespelen. Heeft iemand wat meer info over deze gitaar?

Riky
11 maart 2010, 20:13
Wat een cool ding zeg!!

roelercoaster
14 maart 2010, 19:03
Hier is een foto van de gitaar:

http://i526.photobucket.com/albums/cc349/roelercoaster/ElliSound.jpg

Heb ze gisteren vast gehad. Moet wel even in orde gemaakt worden, maar het lijkt me wel een fijne gitaar...

wietse
14 maart 2010, 20:06
Cool! :cooler:

WIETSE!!! :cheerup:




Wietse is hier de expert op het gebied van dit soort spul :)

beetje late reactie maar ik kan er niks meer over zeggen dan er al op fetishguitars staat, behalve dat deze gitaren bijna altijd van mutliplex werden gemaakt, geen hond die dat ziet met zo'n vinyl bedekking.
klaarmaken en spelen zou ik zeggen, dingen doen trouwens snel een 400 euro in nette staat op vintage beurzen.
leuke vondst dus.

roelercoaster
14 maart 2010, 20:26
Ok dankjewel, dan zal ik deze waarschijnlijk wel gaan opknappen. ;)

Zou iemand mij misschien een lijstje kunnen geven met de belangrijkste dingen die ik nodig heb om een gitaar op te knappen? (Hals, body en fretboard schoon maken,...)?

Saf
15 maart 2010, 19:47
sjieke gitaar. Meer info dan op de fetish guitar site staat is er denk i kook bijna niet. Heb het basmodel van deze gitaar. Sjiek
die derde cutaway is voor als je zittend speelt theoretsch kun je de gitaar zo makkelijk op je been laten leunen.

Voor glitter itialianen zijn veel verzamelaars. I kzou nog eens goed zoeken waar ze deze gevonden heeft wie weet.