PDA

View Full Version : Back in town



hhdacount
10 maart 2010, 15:20
Hallo allemaal!
Ik ben Henk de Graaf.
Ik ben al jaren lid geweest van dit forum maar kon niet meer inloggen en daarom een nieuw account aan gemaakt.

Dacht stel me gelijk even voor aan iedereen.

Ik ben 39 jaar en woon in Groningen.
Als ondernemer run ik een succesvol grafisch ontwerp buro, Idea2.
Naast ondernemer ben ik muzikant.
ben gitarist in een heavy rock band, genaamd Superbug.
We zitten bij PMM records en hebben in 2009 een nieuwe cd op de markt gebracht.

Als gitarist ben in beïnvloed door gitaristen als oa: Rory Gallagher, Paul Kossoff, Jimi Page, Robin Trower en Eddie van Halen.
Mijn voorkeur gaat uit naar hardrock en bluesrock.

Mijn kollectie electrische gitaren tot nu toe bestaat uit een Gibson Les Paul Gold top deluxe, Gibson SG (zwarte met 1 element), een telecaster van London city en drie Frankenstein strats met elk hun eigen geluid en specificaties.
En er liggen nog een paar uit elkaar... oa een VOX Whiteshadow.

Akoestisch heb ik een oude Morris die is uitgerust met een single coil van GFS, Ovation Ultra Model 1517 en een Johnson Triolian biscuit resonator.

Als versterkers gebruik ik een Marshall 100 watt splitchannel (die niet meer kan splitten) die gemodificeerd is naar mijn wensen. Als cabinet heb ik een buikast met 4 x 100 watt speakers erin.
Daarnaast heb ik nog een Fender Hotrod Deluxe.

Mijn pedalboard bestaat uit een voeding van Burkey, de Flatliner Six.
Een oude analoge Phaser van Ibanez, Boss super OD1, Een analoge Delay, een VOX wah en een channel splitter van Lehle.
Ook gebruik ik live een talkbox is een zelfgemaakte met een 150 compressie tweeter van Eminent een beestachtige gaaf geluid.

Beuke godver!

Henk