PDA

View Full Version : Klittenband ??



lindstrom
10 maart 2010, 09:10
Heren, wat is het beste adres in Utrecht om zwart klittenband te kopen?
Hoeft niet de goedkoopste optie te zijn, als het maar goed plakt en zwart is.

Les Paul R8
10 maart 2010, 09:40
Bij handwerkzaken kan je meestal prima klittenband kopen.

Nitefly7
10 maart 2010, 09:43
en de Hema !

zelf bestel ik alles via eBay, omdat je dan ook de lekkere brede mat erbij kan krijgen..

Ash ketchum
10 maart 2010, 10:02
Bouwmarkten die stiekem dicht zijn op zondag?

lindstrom
10 maart 2010, 10:14
Bouwmarkten die stiekem dicht zijn op zondag?

:seriousf::seriousf::seriousf:


en de Hema !
..

Heb ik overwogen maar lees veel berichten over loslaten enzo.


Bij handwerkzaken kan je meestal prima klittenband kopen.

Goeie tip! bedankt, daar ken ik er zat van.

EuroCinema
10 maart 2010, 10:21
HEMA bevestigingsband, veruit het beste.

Kim Wilson
10 maart 2010, 10:32
Ik heb 3M Dual Lock, echt perfect spul! Moet je maar op internet zoeken, er zijn diverse webshops die het leveren.

Swan
10 maart 2010, 11:02
met dat Hema spul bleven mijn pedalen echt niet zitten..

lindstrom
10 maart 2010, 11:08
en de Hema !
[QUOTE]

[QUOTE=lindstrom;2313741]

Heb ik overwogen maar lees veel berichten over loslaten enzo.
.


HEMA bevestigingsband, veruit het beste.


met dat Hema spul bleven mijn pedalen echt niet zitten..

Hoe zit het nu eigenlijk echt?

EuroCinema
10 maart 2010, 11:21
met dat Hema spul bleven mijn pedalen echt niet zitten..

Waaaat, ik moet ze echt met een schroevendraaier ertussen van mijn pedaltrain rukken!

beruk
10 maart 2010, 11:23
Naar Ria in de Zakkendragers steeg! (http://www.ria-fournituren.nl/index2.htm) Hebben ze vast daar.

lindstrom
10 maart 2010, 11:32
Naar Ria in de Zakkendragers steeg! (http://www.ria-fournituren.nl/index2.htm) Hebben ze vast daar.

haha, hoe kom je hier nu zo opeens bij?

beruk
10 maart 2010, 11:38
Gewoon, is een hele bekende en goed gesorteerde fournituren winkel. Klittenband hebben ze daar waarschijnlijk in soorten en maten. Heb je gelijk een excuus om downtown te gaan.

lindstrom
10 maart 2010, 12:03
Gewoon, is een hele bekende en goed gesorteerde fournituren winkel. Klittenband hebben ze daar waarschijnlijk in soorten en maten. Heb je gelijk een excuus om downtown te gaan.

een "goede bekende" klikt wel een beetje shady ;)

niet toevallig spam ?

HaroldA
10 maart 2010, 12:12
Gamma: 20 ronde stukken klittenband van 2cm doorsnede voor 95ct. Met 2 van die dingen zet ik een normake (MXR) behuizing vast en met 5 a 6 een Cry Baby.

En als het echt vast moet zitten (als in niet meer los kunnen krijgen): Tesa.

schizo910
10 maart 2010, 12:39
Ik gebruikte voorheen Duo-Tec. Super spul, goede lijmlaag en met 4 kleine stukjes kreeg je hetgrootste pedaal niet van zijn plaats. Ik trok op mijn oude board eerder het mdf aan gort dan dat de DuoTec losliet. Losmaken gaat wel redleijk door je pedaal te kantelen. Gebruik je echter te veel DuoTec, dan wordt het een worstelpartij met je board.

Nadeel is dat het spul best prijzig is, vooral als je verzendkosten e.d. meerekent. Ik bestelde het bij Conrad.

Nu gebruik ik hetzelfde spul als Baco (http://www.gitaarnet.nl/forum/showpost.php?p=2313742&postcount=9697) werkt bijna net zo goed als DuoTec. Voordeel is dat het makkelijker te verkrijgen is en dat het wat minder hoog is.

Maar DuoTec blijft het beste dat ik tot nu toe heb geprobeerd.

RedBuell
10 maart 2010, 17:01
Gewoon, is een hele bekende en goed gesorteerde fournituren winkel. Klittenband hebben ze daar waarschijnlijk in soorten en maten. Heb je gelijk een excuus om downtown te gaan.


Fourtinurenzaak +1 (naaigerei)

shredneck
10 maart 2010, 17:31
Ik gebruik Tesa Velcro van de Praxis, niet te vergelijken met de klitteband van Pedaltrain/trex etc.

Wel moeilijk los te krijgen als je het pedaal eenmaal hebt vastgeklit.


:-)

the sure thing
10 maart 2010, 18:15
+1 voor de bouwmarkt! Let op: als je ernaar vraagt, weten ze vaak niet wat je bedoelt. Toch heet het echt "velcro".

shredneck
10 maart 2010, 23:40
Yep.


Bij de Praxis hebben ze zowel gewoon klitteband (voor o.a. gordijnen) alswel het industriele spul. Gewoon bij de hechtmiddelen kijken, lijmen,kitten etc.

Pad 47 in Rotterdam (bij de Keileweg)

schizo910
11 maart 2010, 09:29
Ik dacht dat alle klitten bij de Keileweg inmiddels wel verdwenen waren?

cerpintaxt
12 maart 2010, 18:57
Ik heb 3M Dual Lock, echt perfect spul! Moet je maar op internet zoeken, er zijn diverse webshops die het leveren.

ja dat 3M spul is echt belachelijk. daar zou ik me huis mee verankeren als ik in tornado ally woonde.

shredneck
12 maart 2010, 20:04
Ik dacht dat alle klitten bij de Keileweg inmiddels wel verdwenen waren?

:-)



3M dual lock is ook prima spul, dat of Tesa Velcro.

Kim Wilson
12 maart 2010, 20:18
ja dat 3M spul is echt belachelijk. daar zou ik me huis mee verankeren als ik in tornado ally woonde.
Ik heb een schroevendraaier nodig om de pedalen los te halen, en dan heb ik er maar vier kleine plakkertjes onder zitten. Nou, dan weet je het wel. :)