PDA

View Full Version : Gezocht: gitarist pop/rock band Eindhoven e.o.



wetgos
9 maart 2010, 21:05
Wij zijn een bandje met een drummer, solo gitarist, zangeres en bassist (=mijzelf) en we zijn op zoek naar een slaggitarist (m/v).

We zijn sinds mei vorig jaar bij elkaar en sinds een goeie 3 maanden ook aangevuld door een zangeres. We zijn allemaal rond de 21-23 jaar en komen uit Eindhoven of omgeving. We spelen eigenlijk pop/rock covers, net wat we leuk vinden. Op het moment doen we onder andere: Anouk, Melissa Etheridge, Kings of Leon, Maroon 5, Van Dikhout, Kane maar we kennen ook wat oudere nummers van CCR en Michael Jackson.

Ons doel is om een repertoire van covers op te bouwen om wat optredens te doen her en der. Misschien later ook wat eigen nummers er aan toe te voegen. Verder maken we gewoon muziek voor ons plezier, naast ons werk en studies en doen we het vooral voor de fun.

Hopelijk heb je interesse om eens langs te komen bij een repetitie en wat mee te doen, om te zien of het klikt. We repeteren op zondagmiddagen in Eindhoven.

Hiro
10 maart 2010, 10:02
Lijkt me cool ik zou zeker eens willen komen kijken, ben op zoek naar een nieuw bandje om mee te spelen.
Heb niet heel veel ervaring maar ik leer snel ;)
Laat even wat weten via de mail of PB

barryvantillo@gmail.com

Pascal_B
15 maart 2010, 17:53
Dit klinkt echt precies als het gene wat ik zoek! :)

Ik ben 20 (21 over 3 weken), en speel al sinds mijn 8e gitaar. Heb al een aardige hoeveelheid podium ervaring, en heb in een paar bands gespeeld. Mijn muziekstijl is vooral rock, maar ook pop, blues, jazz en veel andere soorten muziek komen in mijn repetoire voor. Een solootje op zijn tijd is voor mij ook geen probleem, maar als slaggitarist vind ik het ook meer dan prima.

Mochten jullie nog meer vragen hebben, hoor ik het wel via PB. ;)

Grts,

Pascal

Davids
29 april 2010, 08:09
Hallo iedereen,
wetgos! Je moet contact opnemen met de Pascal B. Mag hij kan voldoen aan uw eisen voldoen.