PDA

View Full Version : Groezrock



Pickslide
19 april 2003, 18:52
Wie gaat er naar groezrock in Belgie? Dropkick murphy's, Flogging molly, ten foot pole en veel meer... (slechts 24 Euro!!).

mohawk
21 april 2003, 03:03
IKKKKUUUHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pickslide
21 april 2003, 21:09
Cool man zie ik je daar wel :razz:

skabouter
22 april 2003, 16:30
zou wel willen, maar tis zo ver :sad:

vorige festival in belgie was leuk :smile:

belgen zijn cool !

A3
23 april 2003, 17:20
Op 2003-04-22 16:30, schreef skabouter:
zou wel willen, maar tis zo ver :sad:

vorige festival in belgie was leuk :smile:

belgen zijn cool !


tuurlijk zijn belgen cool!!! En groezrock is daar één van de bewijzen van, ik ga er zeker naar toe (heb mijn ticket al lang) en vind het bangleijk dat er vanaf dit jaar meer hardcore is (between the lines, do or die, caliban, terror, poison the well, biohazard)

nyc-kid
27 april 2003, 13:33
Op 2003-04-23 17:20, schreef A3:


Op 2003-04-22 16:30, schreef skabouter:
zou wel willen, maar tis zo ver :sad:

vorige festival in belgie was leuk :smile:

belgen zijn cool !


tuurlijk zijn belgen cool!!! En groezrock is daar één van de bewijzen van, ik ga er zeker naar toe (heb mijn ticket al lang) en vind het bangleijk dat er vanaf dit jaar meer hardcore is (between the lines, do or die, caliban, terror, poison the well, biohazard)


Zeker een vette hardcore line-up (eindelijk PTW in Europa), ik ga later ook nog naar het Dour-festival, voor Madball... Belgie rockt op het gebied van festivals. Bij ons gaat Dynamo nooit eens een keer door en Pinkpop en Lowlands zijn ook fakking hatelijk. Alleen Waldrock is nog leuk...

A3
28 april 2003, 10:05
En het was bangelijk!!!

caliban was echt ongelooflijk, wat een geluid!! daar kunnen veel death metalgroepen nog wat van bijleren: zo snel spelen en toch zo'n helder geluid.

do or die, biohazard, poison the well, face tomorrow en between the lines waren ook bangelijk. Volgend jaar alleen nog maar hardcore!!

Alleen jammer vanhet schijtweer

Pickslide
7 mei 2003, 10:02
Ik vond het ook te gek Caliban was idd zeer cool. Vond Ten foot pole waar ik niks van verwachte superstrak klinken. Niet helemaal mijn muziek maar ok. Verder was Rise against erg goed, en natuurlijk Flogging Molly.

Dropkicks vielen iets tegen maar was natuurlijk wel feest!!!

vis
7 mei 2003, 14:05
waarom zeggen jullie nou niet allemaal dat het zwaar kut was? ik had er heel graag heen gewild maar kon geen vervoer regelen enzo