PDA

View Full Version : ZWARTE MORRIS TELECASTER GEJAT



sonjaberlin
19 april 2003, 18:56
...al 7 jaar kwijt, nog steed verdrietig...op 21/12/96 werd uit een woning in de Duivenvoordestraat (R'dam West) een zwarte "Morris" telecaster gejat. Blanke hals, 2 humbuckers, 4 zwarte knoppen, elementen-schakel, ballends-brug, straplock-system, aan de achterkant afgeschuurde lak en vooral: i.p.v. een gat voor een jack-plug een XLR (mikrofoon-) ingang! Maak iemand intens blij en verdien ook nog eens 50 euro (als je de gouden tip hebt en de gitaar bij de oorspronkelijke eigenaar terugkomt). Enig idee wie er nu op speelt? Ben niet geïnteresseerd in het oppakken van de dader, wil gewoon mijn gitaar terug!

RadiuS
19 april 2003, 18:58
Tip: zet een bericht als dit in het goede forum neer ("gestolen")!

PS: wat heb je aan een microfoon-ingang in een gitaar?!

sonjaberlin
19 april 2003, 19:02
...je moest er dus gewoon een xlr-plug in stoppen ipv een jack. Was al zo voordat ik hem kocht. Volgens mij komt er dan meer signaal doorheen (tenminste...is bij mikrofoons wel zo). En nee, je kon er niet doorheen zingen..........

burt
19 april 2003, 20:05
Godver! Ik weet hoe je je voelt! Ik heb binnenkort een lijst met gitaren-handels, voor als je daar eens wilt peilen, maar als het al 7 jaar geleden is...

Wat betreft die Jack-uitgang... Als je actieve elementen hebt, zou je een gebalanceerd signaal uit kunnen sturen, en dat komt de geluidskwaliteit vast ten goede. Je zou dan ook de XLR weer kunnen gebruiken om je gitaar te voorzien van phantom power. Wel vet voor je sustainer, je actieve elementen en de lampjes in je hals (-:

iam
9 juli 2003, 16:02
er staat idd 1 op marktplaats...

maar ik ben geinteresseerd dus hopelijk is het de jouwe niet