PDA

View Full Version : Hnbad



Thiez
7 maart 2010, 20:00
Happy New Bedroom Amp Day for me!
Ik heb een tijd geleden een epiphone custom blues gekocht voor thuis op mijn slaapkamer. Dit was toch voor mij iets te veel van het goede met zijn 30 watt buizen.
Ook had ik al een aardige tijd mijn K&E cabinet te koop staan zonder reactie dus ik dacht dan slaan we 2 vliegen in 1 klap en gaan we op zoek naar een leuk topje.
Veel goede reacties gelezen over de HT-5 en toen ik hem inplugde bij de muziekzaak was ik verkocht. Wat een lekkere sound zit er in de ding. Misschien wat te weinig headroom zoals wel vaker te lezen is maar geweldige sound.
Toch even 2e hands rondgekeken en jawel, een prachtige HT-5 voor een scherpe prijs binnen een half uurtje rijden. DAS DE MIJNE!
Thuis gelijk aangesloten op mijn K&E cabinet. Wat een geweldige sound. Nog lekkerder dan over het fender cabinetje in de muziekwinkel.

http://foto-uploaden.nl/img/6/qaqf6ut.jpg

budje
7 maart 2010, 20:10
als het wat vervormd mag klinken kan je met die kleine jochies prima in kleine kroegen spelen ook!

Gefeliciteerd!

Midwolda
7 maart 2010, 20:11
Mooie set! Blackstar heeft z'n zaakjes goed voor elkaar, fijn spul ja.
Zo te zien kun je wel weer even vooruit, geflisteerd!

Is het heiligschennis als je een spuitbus zwarte lak over het cabinet sprayt en het logo verplaatst?

Thiez
7 maart 2010, 20:16
Is het heiligschennis als je een spuitbus zwarte lak over het cabinet sprayt en het logo verplaatst?

haha ja heb al eens eerder getwijfeld het cabinet zwart te maken. maar ergens vind ik het er ook wel cool uit zien en in orginele staat denk ik dat hij meer waard is mocht ik hem ooit nog eens 2e hands verkopen.
Het logo ga ik misschien wel er af halen of idd verplaatsen.

humbucker
7 maart 2010, 20:40
Gefeliciteerd!

Coole set zo!

Een kameraad van me heeft ook zo'n HT5 en die dingen gaan echt hard zat voor op een slaapkamer!

caliban
7 maart 2010, 20:43
Top past mooi op de zijkant van de cab, toevallig :):)

Thiez
7 maart 2010, 21:40
haha ja ik had hem eerst horizontaal staan maar dan zag het versterkertje er zo zielig uit. En zo is de spreiding van het cabinet ook lekkerder dan horizontaal op de grond.

Hij gaat zeker hard zat voor de slaapkamer. Heb hem daarstraks even over de helft gedraaid maar dan kunnen de buren zeker goed meegenieten.

caliban
7 maart 2010, 23:05
haha ja ik had hem eerst horizontaal staan maar dan zag het versterkertje er zo zielig uit. En zo is de spreiding van het cabinet ook lekkerder dan horizontaal op de grond.

Hij gaat zeker hard zat voor de slaapkamer. Heb hem daarstraks even over de helft gedraaid maar dan kunnen de buren zeker goed meegenieten.

2 watt is open te draaien zonder problemen, maar eens daarboven gaat het altijd wel enigszins hard klinken.