PDA

View Full Version : Stem Dawn By Sunset naar Riorock en ik brand een kaarsje voor je in Scherpenheuvel!!!



laccio
7 maart 2010, 17:42
Mijn band, Dawn By Sunset, zit in de finale voor riorock!

De winnaar is gebaseerd op wie de meeste stemmen haalt en mag dus op RioRock zelf spelen met andere grote groepen!

Stemmen duurt slechts 10 seconden en je moet niet registreren! stemmen op Dawn By Sunset, het voorlaatste bolletje (a)(a)

het kan op:

http://limbolink.hbvl.be/index.php?c=stem_uw_favoriete_band_op_rio_rock

Heel erg bedankt, we hebben het echt nodig!

Ik zal voor iedereen die stemt een kaarsje branden in scherpenheuvel en voor je bidden voor het slapen gaan :o

Als je voor je eigen wedstrijd ook stemmen zoekt, laat dan maar komen!! :)

merci allemaal namens iedereen van Dawn By Sunset!! :grouphug::grouphug::grouphug::grouphug:

BamBuFan1
7 maart 2010, 18:03
Dat een oproepje op gitaarnet zet vind ik prima, maar dat je ook nog een PM met hetzelfde verzoek stuurt vind ik te ver gaan.

laccio
7 maart 2010, 18:39
het was eerder handelen uit impuls omdat we opeens aan het dalen waren.

Ik dacht dan dat het slim was om naar de online leden te PM'en maar dat was het inderdaad best niet... sorry daarvoor.

BamBuFan1
7 maart 2010, 18:53
het was eerder handelen uit impuls omdat we opeens aan het dalen waren.

Ik dacht dan dat het slim was om naar de online leden te PM'en maar dat was het inderdaad best niet... sorry daarvoor.

Excuses aanvaard, stem uitgebracht.

laccio
7 maart 2010, 18:57
Excuses aanvaard, stem uitgebracht.

heel erg bedankt namens heel Dawn By Sunset!

en nog eens sorry namens mezelf :p

Trecion
8 maart 2010, 16:23
Ik heb ook maar eens gestemd, niet echt mijn muziek, maar ik gun het jullie toch. besides Emery is een heel erg vette band :P

laccio
8 maart 2010, 19:39
Ik heb ook maar eens gestemd, niet echt mijn muziek, maar ik gun het jullie toch. besides Emery is een heel erg vette band :P

danku voor de stem:o emery ken k niet, is dat jouw band?:d

Trecion
9 maart 2010, 16:39
nee, haha helaas niet. het is een amerikaanse rock/ metal (geen idee waar het onder valt) band. youtube maar eens

Puerco
9 maart 2010, 17:50
Ik heb gestemd thuis, op het werk, en op m'n telefoon. Het kost niks en we helpen er een mede gitaarnet forum lid mee.
We willen natuurlijk indien de stemming gewonnen word wel een verslag krijgen, liefst met beeld en geluid :punk:

beruk
9 maart 2010, 22:40
Ik heb gestemd (maar niet op jullie.....)

laccio
13 maart 2010, 15:42
Ik heb gestemd (maar niet op jullie.....)


sempiterna waarschijnlijk? anders maakt het mij niet veel uit:p




Puerco: je bent enorm bedankt! we staan een stukje voor op sempiterna, ik denk dat we nu toch wel een kans hebben! :-)