PDA

View Full Version : Preval gitaren



LaszloVersteeg
7 maart 2010, 13:22
ik kreeg van 'n kennis van mij deze link doorgestuurd: www.prevalpromotions.nl

staan voornamelijk tele en strato casters op.

heb bij de foto's gekeken en het ziet er niet slecht uit (vind ik, kan iemand met 'n oog ervoor er naar kijken?) hebben tijdelijk acties met gitaren voor bijna de helft van de normale prijs!

als jullie het er goed uit vinden zien dan bestel ik er een denk ik. De dealer zit in nieuwegein en ze hebben 'n ing rekening, dus het lijkt me geen nigeriaanse praktijken.

en ff off topic, wat is HNGD? oppeens zag ik die afkorting en ik kan er niks van maken:P

Orbis
7 maart 2010, 13:40
Van Preval weet ik niks, maar HNGD betekent Happy New Guitar Day. Met andere woorden: het geeft aan dat iemand in het HNGD-topic een nieuwe gitaar heeft gekocht.

LaszloVersteeg
7 maart 2010, 13:42
haha top bedankt!

ja ik weet er ook niks van, maar ik vind de foto's er goed uitzien en de prijzen ook. op zich kan je voor 200 euro een niet al te grote buil vallen toch? (toch zeker niet als je ziet dat de gitaren normaal 500 tot 600 euro kosten)

Orbis
7 maart 2010, 13:45
Ik zie nu staan:

Preval pf serie metalique red. euro 199,-euro als stuntprijs tot 31 juli 2009.
Bruto advies prijs euro 585,-

Ik vrees dat je te laat bent ;) .

calfie
7 maart 2010, 13:48
Ongeveer een anderhalf jaar geleden dacht ik hetzelfde, ik vond het met betrekking tot afwerking en afstelling een drama.
Toen werden ze aangeboden voor 225,- incl. koffer.
Ik zou het niet doen.

LaszloVersteeg
7 maart 2010, 14:00
Ongeveer een anderhalf jaar geleden dacht ik hetzelfde, ik vond het met betrekking tot afwerking en afstelling een drama.
Toen werden ze aangeboden voor 225,- incl. koffer.
Ik zou het niet doen.

Heb je er dan een gekocht of heb je er ergens op kunnen spelen?

calfie
7 maart 2010, 14:03
Dat was de eerste en gelijk de laatste keer dat ik iets onbespeeld had gekocht.