PDA

View Full Version : UAD-2 Laptop op Mac Pro (tower)



fivelastwords
7 maart 2010, 12:35
Hey allemaal,

ik zit er aan te denken om een UAD-2 Solo-Laptop kaart te kopen en wil die voor onderweg op mijn laptop, maar thuis op m'n Mac Pro gebruiken. Nu is dit ding een PCIe ExpressCard en die zit niet in mijn Mac Pro. Wel inmiddels uitgevonden dat ik een product als dit nodig heb:

http://sewelldirect.com/stlab-pcie-expresscard-adapter-controller.asp

Probleem: ze verkopen deze specifieke alleen in Amerika en dat kost me 80 euro aan verzendkosten bij dit bedrijf. Daar heb ik niet zo'n zin in, dus ik zoek me scheel op internet om iets meer "in de buurt" een soortgelijke kaart te vinden. Helaas wil het niet echt vlotten en k ben niet echt een die-hard computer hardware expert. Daarom mij vraag: weet iemand van jullie waar ik zo'n kaart kan regelen voor een schappelijke prijs, die Mac Pro compatible is?

Thanks en alvast een fijne zondag!

fivelastwords
7 maart 2010, 13:45
Ben er inmiddels achter dat de "ST Lab I-300" kaart ooit door UA zelf werd verkocht onder de naam "Xtenda". Helemaal wenselijk dus als ik deze ergens op de kop kan tikken... Iemand een idee waar?

lcvanderhelm
7 maart 2010, 15:59
Is het dan niet makkelijker om een externe geluidskaart aan te schaffen?

fivelastwords
7 maart 2010, 16:29
Dit zijn geen geluidskaarten maar DSP kaarten. Ik heb al externe geluidskaarten. Ik kan voor een PCI inbouw kaart gaan of voor de externe laptop variant. Ik wil ze op twee systemen gebruiken, dus zou de laptop kaart the way to go zijn.