PDA

View Full Version : Yamaha AES 620L



Niekiejoo
6 maart 2010, 13:59
Hallo allemaal,

Ik speel al een aantal jaren o.a. op een AES 620L(inkshandig) naast een Fender Strat 50 Ann. en een Gibson Les Paul 2008. Voor gigs pak ik altijd de Yamaha omdat deze zo fantastisch speelt en klinkt. Ik lees of zie verder nooit iets over deze gitaar en/of haar gebruikers. Zijn er er op dit forum meer gitaristen die deze gitaar bespelen en wat zijn de ervaringen?

ER!K
6 maart 2010, 14:03
De andere gitarist van mn band heeft er ook zo een, in doorzichtig blauw. Is best een mooi ding eigenlijk, maar ik ben niet echt zo gecharmeerd van de vorm van de cutaway, ik durf best te zeggen dat ik die ronduit lelijk vind :) verder is het een goed bespeelbare gitaar die ook nog best lekker klinkt voor punk/hardrock :)

rufus
7 maart 2010, 16:04
Ik heb hem gehad, topgitaar, super afgewerkt en goed geluid...waarom heb ik hem dan verkocht???:???:

@ Erik, het was een blauwe en het was een jongen uit zeeland die hem gekocht heeft ongeveer een jaar geleden denk ik

vulvasonic
7 maart 2010, 16:16
Het zijn niet de mooiste gitaren, wel? :eek:

Niekiejoo
7 maart 2010, 20:36
De enkele hoorn is wat aan de (erg) ronde kant. Dat is waar. De afwerking is verder heel erg goed. Het Seymour Duncan bridge-element is echt helemaal top. Ik gebruik de gitaar met een Koch Twintone II. Echt een supergeluid.:)

Ibanez666
7 maart 2010, 20:59
Ik he wel een AES420 gehad, was een puik gitaartje, maar had er geen klik mee