PDA

View Full Version : Homerecording event



jniet
5 maart 2010, 18:59
Hoi,

Graag wil ik jullie attent maken op het volgende evenement wat ook voor opnemende gitaristen erg interessant kan zijn. Ik wist niet exact waar ik het moet plaatsen, dus hoop dat dit de juiste plek is.

Hierbij de aankondiging:
Het Nederlandstalige forum voor opnemende artiesten en bedroom producers, zal dit jaar voor het eerst met de medewerking van de Muziekgieterij (Maastricht) en Kumulus (Maastricht) een eigen evenement organiseren onder de naam 'Homerecording.be On Tour'. Dit evenement zal op zaterdag 24 april 2010 plaatsvinden in de Muziekgieterij te Maastricht en is gratis toegankelijk. Tijdens het event zal door middel van workshops door professionals het gehele opnameproces besproken worden, van geluidsregistratie tot mastering. Verder zal er aandacht worden gegeven aan akoustiek en muziekrechten, en wordt er een materiaalmarktplaats voorzien. De workshops zijn geschikt voor zowel beginners als gevorderden. Naast de workshops zijn er optredens gepland van Half Way Station (NL) en Paperfox (BE), respectievelijk een akoestische en een elektronische act die de diversiteit en het talent van de homerecording.be community belichamen. Tot slot zullen voor het eerst de Homerecording.be Awards worden uitgereikt, ondermeer voor de beste homerecordingproductie en voor de beste mix. Kans maken op één van deze awards kan door je aan te melden bij Homerecording.be. Meer informatie is te vinden op de special homerecording.be meeting pagina:http://www.homerecording.be/meeting
Praktische details:
Datum: 24 april 2010
Aanvang: 11.00 zaal open Einde 19.00 uur
Toegang: gratis
Adres:Muziekgieterij
Bankastraat 3
6214 XN MAASTRICHT

Tot 24 april 2010!

Johan