PDA

View Full Version : HNGD: Eastwood GP (oude bekende...)



oliver538
5 maart 2010, 10:46
Na mijn gitaardiefstal drama van een jaartje geleden (zie http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=121525), heb ik de kans gehad om m’n gear-collectie te updaten. Toch wel fijn als je je spullen goed verzekerd..
De meeste nieuwe aanwinsten heb ik hier al gepost, maar sinds gisteren heb ik de gestolen Eastwood GP vervangen door een…….. Eastwood GP !

Ja, precies dezelfde, alleen ’t serienummer is anders :)
Wederom gekocht bij LL Music Center in Maaseik (BE), mooie zaak is dat! Heb en passant nog een PRS van EUR 15.000,- in m’n handen gehad. De vertegenwoordigers van PRS was ook net binnen, vandaar… Schitterend ding, maar niet zo mooi als m’n Eastwood ;-) Nog wat pics:
http://i253.photobucket.com/albums/hh69/oliver538/P8310334.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh69/oliver538/P8310337.jpg
http://i253.photobucket.com/albums/hh69/oliver538/P8310336.jpg


En hieronder in het kort de updates van afgelopen jaar

Gejat: Fender Hotrod Deluxe + Framus 2x12 cab
Opvolger: Ceriatone JTM45 + Fender Supersonic 2x12 cab

Gejat: Pedalboard met Dunlop wah, Korg tuner, Visual Sound Jekyll&Hide, Boss Flanger
Opvolger: Pedalboard met Dunlop wah, Korg tuner, Ibanez TS9, Proco Rat, Ibanez vintage Flanger, MXR Carbon Copy

Gejat: Fender USA Tele uit ‘83
Opvolger: Niet echt, ik had nog een Japanse ’62 RI Tele, da’s nu mijn main axe.

Gejat: Eastwood GP
Opvolger: Eastwood GP

Verder nog een Tanglewood TW-170 AS CE (electro-acoustic) gekocht vorig jaar.

Ibanez666
5 maart 2010, 10:50
Gefeliciteerd!

Maarre, hoe komt het dat er zoveel van je gestolen wordt? Ik zit altijd als een havik op mn spul..

DaveItUp
5 maart 2010, 11:08
Alles kan altijd gejat worden of neem je al je spullen mee als je de deur uitgaat?

Mooie gitaar, niet helemaal correct qua shape helaas, maar toch een tof ding!

Ibanez666
5 maart 2010, 11:13
Alles kan altijd gejat worden of neem je al je spullen mee als je de deur uitgaat?



Ik laat het in ieder geval nooit in de auto liggen

oliver538
5 maart 2010, 11:14
Nou, 't is allemaal in één keer gestolen.

ben er normaal gesproken ook altijd erg zuinig en voorzichtig mee natuurlijk, maar ik had m'n gear een nachtje in m'n auto in de afgesloten parkeergarage van m'n appartement laten liggen. In de veronderstelling dat 't daar wel veilig lag...

Achteraf dom natuurlijk, maar ik kwam midden in de nacht thuis en moest de volgende ochtend weer op pad met alle spullen. Nog steeds geen idee hoe degene wist dat er zoveel gear in m'n auto lag, en hoe in godsnaam in de parkeergarage en in m'n auto gekomen is...

Anyway gelukkig geld terug gekregen van de verzekering, maar ik vind 't nog altijd doodzonde van m'n favo '83 Tele :mad:

Ibanez666
5 maart 2010, 11:21
Ja het blijft erg klote! En dat geld is leuk, maar het kan sommige instrumenten natuurlijk nooit vervangen. Deze nieuwe vind ik op de headstock na erg mooi trouwens :)

Shaggy
5 maart 2010, 11:43
Goeie verzekeringsmij .. welke verzmij is dat dan?

Nicks
5 maart 2010, 11:52
Nou, 't is allemaal in één keer gestolen.

ben er normaal gesproken ook altijd erg zuinig en voorzichtig mee natuurlijk, maar ik had m'n gear een nachtje in m'n auto in de afgesloten parkeergarage van m'n appartement laten liggen. In de veronderstelling dat 't daar wel veilig lag...

Achteraf dom natuurlijk, maar ik kwam midden in de nacht thuis en moest de volgende ochtend weer op pad met alle spullen. Nog steeds geen idee hoe degene wist dat er zoveel gear in m'n auto lag, en hoe in godsnaam in de parkeergarage en in m'n auto gekomen is...

Anyway gelukkig geld terug gekregen van de verzekering, maar ik vind 't nog altijd doodzonde van m'n favo '83 Tele :mad:

Niet toevallig een wraaklustige ex? ;(

Maar man, dat ding ziet er prachtig uit! Ben ik de enige die stiekem die Eastwood een lik zou willen geven om te zien wat voor smaak ze heeft? :???:

Riky
5 maart 2010, 11:55
Gave gitaar!! Wel erg relaxed dat de verzekering mee gewerkt heeft. Moet er niet aan denken zeg:(

Exi
5 maart 2010, 13:05
Mooie gitaar man!
Zal vast veel lekkerder spelen dan een Les Paul aan de bodyshape te zien.
Mooie finish ook.:ok:

speedmusic
5 maart 2010, 13:48
Gefeliciteerd, weer een mooie collectie opgebouwd.

oliver538
5 maart 2010, 15:12
Alles kan altijd gejat worden of neem je al je spullen mee als je de deur uitgaat?

Mooie gitaar, niet helemaal correct qua shape helaas, maar toch een tof ding!

Als je 't vergelijkt met een Ovation niet idd, maar ik vind 't persoonlijk een erg geslaagd ontwerp (ja, ook de headstock ;) )


Goeie verzekeringsmij .. welke verzmij is dat dan?

Bij onze staatsbank met het groen-gele logo...


Maar man, dat ding ziet er prachtig uit! Ben ik de enige die stiekem die Eastwood een lik zou willen geven om te zien wat voor smaak ze heeft? :???:

Hehe, de kleur heet "Tobacco Burst", hoop dat ie niet smaakt zoals ie heet :soinnocent:


Mooie gitaar man!
Zal vast veel lekkerder spelen dan een Les Paul aan de bodyshape te zien.
Mooie finish ook.:ok:

Een LP is echt een lompe plank vergeleken bij deze!!


Gefeliciteerd, weer een mooie collectie opgebouwd.

Yes, zeker! Ik ben nu op 't punt dat ik denk dat ik niks meer nodig heb qua gear... maar dat gevoel duurt meestal een weekje ;)

hezz
5 maart 2010, 16:55
Gefeliciteerd op de oude aanwinst!

In welke wijk woon je dat dat heeft kunnen gebeuren?

macwilliams
5 maart 2010, 17:30
Ik ben zelf dan wel meer van de Lompe Planken ;) maar ik snap
wel dat je die Eastwood boven een PRS verkiest. :D

oliver538
6 maart 2010, 00:00
Gefeliciteerd op de oude aanwinst!

In welke wijk woon je dat dat heeft kunnen gebeuren?

Dat zeg ik niet, anders weet iedereen waar al m'n nieuwe gear staat... ;)

Toch opvallend hoe voorzichtig / achterdochtig je wordt na zo'n voorval! Ik PM 't je wel effe.

Mikos
6 maart 2010, 00:22
Dat zeg ik niet, anders weet iedereen waar al m'n nieuwe gear staat... ;)

Toch opvallend hoe voorzichtig / achterdochtig je wordt na zo'n voorval! Ik PM 't je wel effe.

Zodat je, mocht het weer gebeuren in ieder geval al weet waar t waarschijnlijk zou kunnen zijn ? hehe ;)

richwoodplayer
6 maart 2010, 11:35
Gefeliciteerd!
die ziet er heeeeuuul gaaf uit!:crazyhappy: