PDA

View Full Version : Lessen



Claudjahbab
2 maart 2010, 19:45
Hey!
Ik heb een nieuwe site gemaakt, hier komen binnekort allerlei lessen te staan voor beginners! Hierbij een oproep aan beginners, én gevorderden om ons mee te helpen!
Beginners, er is een uitgebreid forum voor al je vragen.
Gevorderden, post jullie lessen en help dit forum vooruit!
Bezoek Basic Guitar nu op:
www.basicguitar.nl

chantilly
2 maart 2010, 20:03
ziet er leuk uit! hopen dat t gaat lopen :ok: succes!

Fenderfan
4 maart 2010, 11:13
geduld is een schone zak

Dommedik
4 maart 2010, 11:33
de site ziet er goed verzorgd uit! Netjes:ok: Misschien helpt het om de site her en der te promoten? En in het deel "sites" te zetten?

stephans
4 maart 2010, 21:06
kan leuk worden!

om maar meteen je forum te vervuilen heb ik een topic gestart, hopelijk is het goed :S
en krijg ik iets omdat ik de eerste ben? :cheerup:

B0UDEWIJN
5 maart 2010, 08:56
Leuk concept, ik hoop dat het gaat lopen!:ok: Ik zou alleen wel wat orde aanbrengen in de stroom van lessen die gaan komen (:D) dmv bijvoorbeeld subcategroieën.

stephans
5 maart 2010, 10:32
ik heb nu 2 berichten geplaatst en ik vind het zeer vervelend dat er een optie is dat je je nieuwe berichten in je concepten op kunt slaan.
er raakte er namelijk 3x mijn bericht door kwijt zodat ik hem opnieuw moest typen
dus misschien kun je deze functie weghalen? want het nut zie ik er ook niet van in :S

Claudjahbab
6 maart 2010, 10:26
Bedankt iedereen voor de tips!
De skin wordt als het goed is nog eens aangepast, maar het probleem is dat er dan soms knoppen ontbreken die we niet toe kunnen voegen, en alleen in de standaard skin staat o.0

@Stephans
Ik zal zeker kijken! Als je iets per ongeluk in concepten hebt opgeslagen kan je hem hier terug vinden:
Gebruikerspaneel--->Conceptenbeheer

MVG
Het beheer van Basic Guitar