PDA

View Full Version : EHX Nano Memory Toy gekocht



shredneck
2 maart 2010, 19:15
Vanmiddag een Memory Toy pedaal van EHX gekocht.

De Memory Toy is de goedkoopste (69,- bij Feedback) analoge delay van EHX. Schijnt afgeleid te zijn van de Memory Man, maar die heb ik nog nooit gehoord dus geen idee. Maar mijn bevindingen...

1.true bypass
2.stil
3.knoppen reageren erg goed, balans is prima te regelen
4.30ms tot 550 ms vertraging mogelijk

Ook heeft dit pedaaltje een modulatieschakelaar.... cool, maar ik vind dat niet bruikbaar als de mix boven de 50% komt, maar wie weet komt dat toch nog wel eens van pas.

De delay's klinken zoals je van een analoge delay verwacht, liefhebbers van pristine heldere digitale delays moeten hier vanaf blijven. Rockabilly liefhebbers...dit is jullie pedaal!! Die slapback die eruit komt, waanzinnig goed!

Ik zocht een analoog delaypedaaltje, liefst true bypass en van enige kwaliteit en persoonlijk denk ik dat voor 69,- euro dit een absoluut koopje is!!! De MXR Carbon Copy vond ik ook ok, maar het prijsverschil van 100 euro kan ik niet rechtvaardigen.

Superding, die Memory Toy.

Mitch
2 maart 2010, 19:19
De Memory Toy is de goedkoopste (69,- bij Feedback) analoge delay van EHX. Schijnt afgeleid te zijn van de Memory Man, maar die heb ik nog nooit gehoord dus geen idee....
Ga je schamen :D
Goed om een positief geluid over deze nieuwe te horen, ik wil 'm binnenkort zeker zelf een keer testen. Ben heel benieuwd hoe goed deze nieuwe prijsvechter klinkt!

shredneck
2 maart 2010, 19:24
Ga je schamen :D
Goed om een positief geluid over deze nieuwe te horen, ik wil 'm binnenkort zeker zelf een keer testen. Ben heel benieuwd hoe goed deze nieuwe prijsvechter klinkt!


Ja man, ik vind hem erg goed, en het is niet eens een boo-teek pedaal! :-) go figure.

Ding is wel netjes gemaakt ook, eigenlijk is het enige nadeel dat de modulatieschakelaar vrij dicht op de footswitch. De klank is echt goed, helemaal top.

Jan Buurman
2 maart 2010, 19:26
Toevalig is de EHX Nano Memory Toy ook naar mij onderweg. Mijn reden om voor deze te kiezen is simpel.
Ik stel weinig eisen aan mijn delay (zo vaak gebruik ik hem niet) dus de prijs is lekker laag.
Verder komt hij in mijn FXloop en daar klinken TB pedalen het best dus de TB
De maat is OK.



.

humbucker
2 maart 2010, 19:26
Ik heb zelf een memory boy, doet prima wat ie moet doen. En gaat van subtiel tot freaky... Héél freaky! Lekker hoor!

Hanzemannetje
2 maart 2010, 19:27
Ik heb de Carbon Copy. Alleen gekocht voor de mooie green sparkle, mooiste kleur op een pedaal die ik ooit ben tegengekomen. Gebruik eigenlijk nooit delay.

Nee serieus, de Carbon Copy klinkt heerlijk: warm, analoog en organisch. Ben wel benieuwd naar de Mem Toy. Hoorde (en zag op Youtube) dat de modulatie daarvan totaal over de top is en daardoor in de praktijk niet bruikbaar. De Carbon Copy heeft trims inside om de modulatie te regelen, de Memory Toy ook?

driftkop
2 maart 2010, 19:37
Wat voor een effect geeft de modulatie op een delay pedaal?

shredneck
2 maart 2010, 19:51
Ik heb de Carbon Copy. Alleen gekocht voor de mooie green sparkle, mooiste kleur op een pedaal die ik ooit ben tegengekomen. Gebruik eigenlijk nooit delay.

Nee serieus, de Carbon Copy klinkt heerlijk: warm, analoog en organisch. Ben wel benieuwd naar de Mem Toy. Hoorde (en zag op Youtube) dat de modulatie daarvan totaal over de top is en daardoor in de praktijk niet bruikbaar. De Carbon Copy heeft trims inside om de modulatie te regelen, de Memory Toy ook?

Yep, de Toy heeft dat ook.

De modulatie wordt heel wiebelig als de blend knop over de helft gaat, met lange delay's en de feedback wat verder open hoor je wat de modulatie doet. Hou je een korte slapback delay dan is de modulatie heel bruikbaar ben ik net achter.

shredneck
2 maart 2010, 19:53
Wat voor een effect geeft de modulatie op een delay pedaal?

Chorus, maakt alles een beetje gladder maar ook wat breder of voller zogezegd. Voor cleane partijtjes erg gaaf, ben nu Saturday Night aan het spelen....

Overigens, als de delayknop dicht staat kun je de modulatie ook als standalone chorus gebruiken!!! Twee pedalen in 1!!!

driftkop
2 maart 2010, 20:05
Interesssant. Hoeveel valt er aan het effect (CC or Memory Toy) te regelen als het als standalone chorus wordt gebruikt? Ik heb nu een EHX Small Clone, en zit te denken aan een delay, die kan ik dan mooi uitwisselen op mijn board indien er een chorus mogelijkheid op zit. Zoveel gebruik ik die chorus toch niet.

Mitch
2 maart 2010, 20:11
Wat voor een effect geeft de modulatie op een delay pedaal?
De meest gebruikte modulatie in een delay is chorus. Je hebt dan een lichte chorus in de delays, niet in het oorspronkelijke geluid. Dat klinkt dus totaal anders dan wanneer je een chorus en een delay aan hebt staan. Veel subtieler, maar zeker goed merkbaar.
Een andere mogelijke modulatie is een vibrato op de delays, zoals bijvoorbeeld op de EH Deluxe Memory Man.
Een derde, meer zeldzame mogelijkheid is dat de delaytijd zelf moduleert (verandert). Dat geeft een heel ander effect, dat verandert de toonhoogte van de delays en kan van subtiel tot extreem. Het beste voorbeeld is de oude Ibanez DML(10/20).

shredneck
2 maart 2010, 20:15
Ik denk dat je alleen de blend (mix van origineel en effectsignaal) kan regelen, het is natuurlijk geen choruspedaal.

Wel een overtuigende vind ik. Ik had voorheen ook een dd20, daar kon je hetzelfde mee doen, ook alleen chorus als je wilde.
Ik gebruik niet zoveel delay dus dit ding is perfect. Het is geen Replica of TC of zo, maar ik gebruik dit effect misschien maar 3 keer op een hele set...

driftkop
2 maart 2010, 20:20
I smell GAS..... :seriousf:


Weet iemand trouwens of de CC of EHX werken op 18V ipv 9V? Je leest dat vaak voor delay en andere pedalen, maar ik heb daar voor deze twee nog geen info over gevonden.

shredneck
2 maart 2010, 22:31
I smell GAS..... :seriousf:


Weet iemand trouwens of de CC of EHX werken op 18V ipv 9V? Je leest dat vaak voor delay en andere pedalen, maar ik heb daar voor deze twee nog geen info over gevonden.

De Toy kan alleen op 9v denk ik, in de manual staat zelfs dat je uitsluitend een ehx 9v adapter mag gebruiken....wat natuurlijk dikke bull is, maar goed, 9v center negative voor de Toy.

De CC weet ik niet, maar ik vermoed hetzelfde verhaal als de Toy.

Fuhgawz
2 maart 2010, 22:40
Yup ik heb er ook een. Al een paar maanden. Bevalt prima! Hij klinkt fantastisch, is lekker goedkoop en vooral ook lekker klein! Ruist wel wat op langere delaytijden, maar dat schijnt normaal te zijn bij analoge delays. Daarbij gebruik ik geen langere tijden. Modulatiediepte is in te stellen via een trimpot, snelheid niet. Bij mij was hij overigens al perfect ingesteld toen ik hem kocht. Lekker spacey, maar niet 'wiebelig' of over the top of zo. Vergeleken met de Carbon Copy is hij iets minder donker en een stuk goedkoper. Wat mij betreft is het echt een toppedaal en zeker als je kijkt wat je ervoor moet betalen.

Nielsje
2 maart 2010, 22:49
CC werkt ook gewoon op 9V.
De EHX MMDLX werkt wel heel praktisch op 24V...

...en eerst vond ik dat een groot nadeel, maar het geluid van dat ding maakt het allemaal waard! Grote lompe delays for the win!

Liquid_Metal
2 maart 2010, 23:18
I smell GAS..... :seriousf:

Ja hier ook... en ik heb prima delays uit de G-Major...

kheb wat filmpjes op youtube bekeken en die mod-functie is inderdaad véél te intensief.

driftkop
2 maart 2010, 23:46
De Toy kan alleen op 9v denk ik, in de manual staat zelfs dat je uitsluitend een ehx 9v adapter mag gebruiken....wat natuurlijk dikke bull is, maar goed, 9v center negative voor de Toy.

De CC weet ik niet, maar ik vermoed hetzelfde verhaal als de Toy.

Ik krijg net een email van Dunlop, de CC werkt ook op 18V.


kheb wat filmpjes op youtube bekeken en die mod-functie is inderdaad véél te intensief.

Is dat goed of slecht, en voor welk pedaal geldt dat?

Jochem92
3 maart 2010, 00:01
Ik heb ook naar de Memory Toy gekeken.. Maar ik vraag me af of hij ook geschikt is voor solo's in Metal? Of is hij meer geschikt voor pop of rockabilly ofzo?
Het lijkt me in ieder geval een goede prijs/kwaliteit verhouding...

Liquid_Metal
3 maart 2010, 07:59
Is dat goed of slecht, en voor welk pedaal geldt dat?

Het was dit filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=EPzNqhy_D6s), vanaf ongeveer 3 minuten. De Memory Toy dus. Ik had de verwachting dat het een soort emulatie van de oude tape delays was, maar dit is over the top. Ik gebruik zelf de G-Major2 en daarin kun je ook een modulated delay maken. Daar kun je de modulator dus ook nog helemaal tweaken, waardoor het aardig dicht bij een tape delay kan komen (denk ik :soinnocent:).

lindstrom
3 maart 2010, 09:19
Ik heb de Carbon Copy. Alleen gekocht voor de mooie green sparkle, mooiste kleur op een pedaal die ik ooit ben tegengekomen.


Stiekem ws dit ook voor mij een factor voor de keuze,.. ik bedoel,... ik ging opzoek naar een "ander" delay pedaal en de CC trok mijn aandacht met die glitters..

na testen was ik echt verkocht.. maar als hij niet dat kleurtje had, had ik mogelijk met een ander pedaal thuis kunnen komen.

blademan
3 maart 2010, 10:34
Chorus, maakt alles een beetje gladder maar ook wat breder of voller zogezegd. Voor cleane partijtjes erg gaaf, ben nu Saturday Night aan het spelen....

Overigens, als de delayknop dicht staat kun je de modulatie ook als standalone chorus gebruiken!!! Twee pedalen in 1!!!

welke instelling heb je voor Saturday Night gekozen? Ben benieuwd, want gebruikte Lademacher daar geen flanger voor?

Dirk_Hendrik
3 maart 2010, 11:34
welke instelling heb je voor Saturday Night gekozen? Ben benieuwd, want gebruikte Lademacher daar geen flanger voor?


Nee.
Een phaser

Riky
3 maart 2010, 12:28
Jullie weten dat er een trimpot is om de modulatie minder hevig te maken?
Staat veel over op google.

Open maken, juiste trimpot kiezen (het staat er volgens andere fora duidelijk bij) en dan met de klok mee draaien om de modulatie langer te maken.

Ga niet aan andere trimpots draaien btw. Daarmee verneuk je het pedaal.

Liquid_Metal
3 maart 2010, 13:18
Daar heb ik inderdaad wat over gevonden. Bijvoorbeeld dit topic (http://acapella.harmony-central.com/showthread.php?p=38004577). Door dit soort tweakability krijg ik nog meer GAS :P.

driftkop
3 maart 2010, 16:50
Ook een antwoord van EHX gekregen:


No, the Memory Toy will not run at 18VDC. Any voltage above 12VDC will damage the Memory Toy.

shredneck
3 maart 2010, 17:56
welke instelling heb je voor Saturday Night gekozen? Ben benieuwd, want gebruikte Lademacher daar geen flanger voor?

Instelling? Gewoon een korte delay met de modulatie aan, klinkt prima hoor. Ik heb de cd er niet naast gehad maar de sound klonk zo lekker en perfect voor dat nummer.
De modulatie kan wat minder, misschien stel ik hem nog af.

Nog steeds erg blij mee, goeie sound.


Het is heel verleidelijk er nog 1 bij te kopen en die samen in 1 behuizing te gooien, dan alles over 1 on/off switch en hoppa, dual delay! :-)

blademan
3 maart 2010, 22:18
okay, thanks. Ik zal het ook eens proberen

Shaggy
3 maart 2010, 23:12
Ik heb hem ook al een tijdje, ooit via ebay gekocht voor 70 euro nieuw. Voor mij de perfecte delay voor het geld en voor wat ik wil. Modulatie staat bij mij permanent uit.

Het pedaal heeft wel bij, bij sommige gitaar meer dan bij andere, een hele lichte volumekick. Of ligt dat aan een instelling (trimpot)?

driftkop
4 maart 2010, 18:44
Ok, ik ben er uit, ik ga de Memory Toy kopen. Ik wilde eerst de CC omdat ik een 18V output over heb op mijn voeding, maar de prijs van de MT is de helft van de CC. Die 18V gebruik ik nog wel eens ergens anders voor.

Hanzemannetje
4 maart 2010, 21:12
Stiekem ws dit ook voor mij een factor voor de keuze,.. ik bedoel,... ik ging opzoek naar een "ander" delay pedaal en de CC trok mijn aandacht met die glitters..

na testen was ik echt verkocht.. maar als hij niet dat kleurtje had, had ik mogelijk met een ander pedaal thuis kunnen komen.

Uiteindelijk zijn we allemaal gevoelig voor kraaltjes en spiegeltjes, we verschillen alleen door de mate van weerstand die we daaraan weten te bieden...

Uiteindelijk was voor mij de combinatie True Bypass en analoog de trigger om hem te testen, en het warme geluid de doorslaggevende reden om hem te kopen. Denk ik. Ach laat ik eerlijk zijn: ik zit nu nog wel eens gewoon een kwartier met de CC in mijn handen hem rond te draaien in het licht, als een ekster te kijken naar de glitters... Het is wel het meest aantrekkelijke pedaaltje tussen mijn andere pedalen die stuk voor stuk niet als 'mooi' te bestempelen zijn. Vooral de Barber Direct Drive is nou niet bepaald een designers natte droom met die lelijke lettertypes.

shredneck
5 maart 2010, 00:27
Het pedaal heeft wel bij, bij sommige gitaar meer dan bij andere, een hele lichte volumekick. Of ligt dat aan een instelling (trimpot)?


De mijne heeft ook een volumeboost op de lagere blend instellingen. Ik heb EHX gevraagd of daar wat aan te doen is want ik vind het net iets te veel van het goede. Ik gebruik hem met een cleane amp en als laatste in de keten.

De sound is wel erg goed, dus ik hoop dat er wat aan te doen is. We wachten af.

shredneck
5 maart 2010, 00:30
.....Vooral de Barber Direct Drive is nou niet bepaald een designers natte droom met die lelijke lettertypes.

Hehehe, ik snap het volkomen, de CC ziet er veel beter uit dan de MT. Zo heb ik een Burn Unit die ook heel lelijk is.
Die Barbers klinken daarentegen weer waanzinnig, ik heb de LTD ook die ik overigens wel wat mooier vind om te zien.


Tja looks he. haha!

tomdiedom
5 maart 2010, 02:06
goed misschien niet het goede topic, maar wat maakt het nou uit dat je een delay op 18 V gaat draaien?( ik heb ook de cc)

driftkop
5 maart 2010, 18:53
Als ik het goed begrijp krijg je dan meer 'headroom', maw minder snel vervorming op het natte signaal.

shredneck
5 maart 2010, 23:12
Inmiddels ben ik van de Memory Toy af, ik heb hem weer omgeruild voor een tweetal mondharmonicas. Ik speel nu zo'n 5 maanden bluesharp en dat gaat lekker!

De Memory Toy had helaas een te grote volumeboost, ik kon er niks mee zo helaas. De mensen van EHX gemaild, antwoord: "helaas, er is geen mod om de volumeboost naar unity gain te krijgen"

Wel balen, de klank was goed. Misschien was ie wel te modden, hoewel, er zat allemaal SMD elektronica in dus dat zou lastig worden denk ik?

shredneck
5 maart 2010, 23:36
Hieronder nog even de exacte reactie van EHX

----------------------
Hello. Unfortunately there is no mod for the increase in volume.
Regards,

At 06:24 PM 3/4/2010, you wrote:

Hello,

Yesterday I bought a Memory Toy, the sound is great, the modulation on it is great too but....it has a really big volumehump. It is far too loud on the lower blend settings.

Is there something I can do about it? I play with a Marshall Superlead head and it is an unforgiving amp, the pedal just boosts it way out of the mix when playing live.

If there is nothing I can do about it I will have to return it to the store, although I really don't want to since the sound is very nice. So again, great pedal but please help me out here.


Thx,

Riky
6 maart 2010, 02:48
Als ik het goed begrijp krijg je dan meer 'headroom', maw minder snel vervorming op het natte signaal.

Ja klopt. De bedoeling is om he delay cleaner/helder te krijgen.

sjaak1990
8 maart 2010, 16:40
Dit leek me ook wat maar ben bang voor de volumetoename. Helaas is de memory boy deluxe nog niet bij mij in de buurt te krijgen, ben benieuwd wanneer die komt want deze heeft een gain control en moet verder als een memory boy klinken.

pieter91
8 maart 2010, 17:26
Van de week de memory boy binnen gekregen.

Alles op 10-11uur bij mij, na een half uurtje op laag volume uittesten. Woensdag gaat die echt uitgeprobeerd worden. Ik ben er tot nu toe tevreden over. Op laag volume van de amp overigens geen volume toename bij gebruik van de Memory Boy.

driftkop
15 maart 2010, 18:09
Zo, ik heb nu een weekje gespeeld met de Memory Toy, maar super enthousiast ben ik er nog niet over. Twee dingen die me opvielen:

1. De blend knop regelt de mix tussen het natte en droge signaal. Zo gauw je die te ver naar rechts draait, hoor je het oorspronkelijke signaal nog maar nauwelijks. Het zou me logischer zijn dat deze knop het volume van het natte signaal regelt ten opzichte van het droge signaal.

2. De feedback knop is niet bruikbaar boven 12 uur, dan gaat het pedaal zelf-oscilleren.

3. Het geluid van het pedaal vind ik afentoe wat schril overkomen.

Zijn de eerste twee punten typisch voor delay pedalen, of alleen voor de MT?

Ik blijf er nog wat mee klooien, anders gaat ie weer in de verkoop en zoek ik wat anders.

Fuhgawz
15 maart 2010, 18:20
1. Als je de blend knop precies in het midden zet is het vertraagde signaal net zo luid als het cleane signaal. Daarboven wordt enkel het cleane zachter. Ik ben het met je eens dat het logischer was geweest als het cleane signaal 'gelijk' bleef en je het volume van het vertraagde signaal in kon stellen. Aan de andere kant: ik vind een delay alleen goed klinken als het vertraagde signaal net iets minder luid is dan het cleane signaal en dat kun je met de Memory Toy perfect zo instellen. Vertraagde signaal luider dan het cleane signaal vind ik niet echt nuttig. Mogelijk is de huidige manier nuttig als je hem als chorus instelt, maar dat doe ik nooit.

2. Die feedback kun je toch oplossen door aan een trimpot te draaien. Staat zelfs in dit topic! En daarbij, lekker oscilleren is vet!! ;) EDIT: link! (http://acapella.harmony-central.com/showthread.php?t=2519247&page=2)

3. Echt waar? Die van mij klinkt juist vol en vet. 'Schril' is absoluut niet hoe ik de Memory Toy zou omschrijven. Eerder hoe ik de Boss DD-3 die ik ooit had zou omschrijven en zelfs daarvoor vind ik 'schril' wat ver gaan. Kun je misschien iets beter omschrijven wat je met 'schril' bedoelt?

driftkop
15 maart 2010, 18:51
Bedankt voor de link voor het aanpassen van de feedback, dat ga ik vanavond eens proberen. Ik geloof trouwens niet dat dit al in dit topic al aan bod is gekomen, dat ging dacht ik meer over het aanpassen van de modulatie trimpot.

Ik ben het met je eens dat het vertraagde signaal iets zachter moet zijn dan het oorspronkelijke signaal, en dat valt ook in te stellen. Maar een groot deel van de blend knop blijft onbruikbaar, hetgeen jammer is.

In het algemeen vind ik het geluid prima, alleen bij bepaalde settings klinkt ie wat schril. Ik kijk (luister) dat vanavond ook nog eens na.

Riky
15 maart 2010, 18:57
Zou het zelf toch wel lijp vinden om aan de feedback timpot te gaan draaien. Misschien ergens een markering zetten zodat je altijd terug kunt naar de oud setting? Dadelijk verneuk je het hele pedaal.

Fuhgawz
15 maart 2010, 22:15
Die link heb ik echt uit dit topic hoor! Zoek het maar eens na. Vijfde post op de derde pagina. En Riky heeft gelijk, markeer met een stift de originele instelling. Volgens dat topic helpt een kleine draai ook al veel.

Ik bedenk me trouwens nog een functie van die beperkt bruikbare blend knop die ik zelf ook wel een toepas: als hij echt helemaal over de zeik is en flink aan het oscilleren dan kun je de blend knop omhoog gooien zodat je er geen origineel signaal meer doorheen hoort. Dan 'speel' je enkel met de oscillatie. Of gewoon iets hoger, als je er bijvoorbeeld een feedbackende phaser op de achtergrond wilt horen draaien op een ander tempo dan de oscillerende delay. Vet!! Maar ik begrijp dat dit soort uitspattingen niet geheel aan jou besteed zijn.

titzenpitzer
15 maart 2010, 22:52
Van de week de memory boy binnen gekregen.

Alles op 10-11uur bij mij, na een half uurtje op laag volume uittesten. Woensdag gaat die echt uitgeprobeerd worden. Ik ben er tot nu toe tevreden over. Op laag volume van de amp overigens geen volume toename bij gebruik van de Memory Boy.

Erm, ik heb de memory boy ook en hield men hart vast uit schrik dat er zoals bij de memory man hazarai een volumeDROP zou zijn. Niet dus, ik ben best tevreden met die boost!

driftkop
16 maart 2010, 00:48
Die link heb ik echt uit dit topic hoor! Zoek het maar eens na. Vijfde post op de derde pagina.

Je hebt gelijk, helemaal gemist :)

Ik heb wat zitten klooien met TRIM1, en heb niet veel verbetering kunnen krijgen. Teveel met de klok mee, en het hele delay effect is weg :seriousf: Ik heb het nu iets gedraaid, maar echt veel verbetering is er niet. Ik laat die feedback maar gewoon niet hoger dan 12 uur staan.

Wat betreft het schrille geluid, dat heb ik nog soms steeds, het lijkt soms wel of het geluid uit-fase is. Bij lagere delaytijden gaat het meer als een enorme galm klinken. Bij langere delay tijden klinkt het prima.

driftkop
16 maart 2010, 20:25
Ik heb besloten om het pedaal terug te sturen. Ik was erg enthousiast geworden door dit topic, maar blijkbaar is de Memory Toy niet aan mij besteed. Als ik een ander delay pedaal ga kopen, ga ik het denk toch maar eerst zelf in de winkel testen :)

Fuhgawz
16 maart 2010, 22:01
Soms kan op basis van reviews bestellen goed uitpakken, soms ook niet. Helaas! Succes met je zoektocht naar een goed delaypedaal.

driftkop
17 maart 2010, 18:24
Iemand die erg mooi en subtiel gebruik maakt van een delay (naar mijn smaak), is Doug Pettibone, speelt onder andere met Lucinda Williams. Hij speelt langzame solo's met een kwart tot halve seconde (hoe meet je dat eigenlijk) delay tijd en 2 of 3 repeats. Prachtig. Een mooi voorbeeld vind ik zijn solo in het nummer "Marching the Hate Machines" op Wiliiams' "Lu in '08". Ik heb wat gezocht naar zijn pedalen, maar hij schijnt die regelmatig te veranderen en meer dan een delay pedaal te hebben.

Riky
17 maart 2010, 21:20
Met een analoog pedaal kun je dat niet meten. Op gehoor doen.
Sommige digitalen pedalen kun dmw een display wel heel precies instellen.

rocker_71
20 maart 2010, 13:52
Kan deze delay met een power bank (1spot/Big John ed.) gevoed worden?

Ik heb een memory Boy besteld en deze komt met een adapter erbij. Ik vroeg me af of deze echt nodig is. Currency is 54 mA, dus valt op zich wel mee.

Hoe voorzien jullie deze Memory Boy/Toy van stroom??

driftkop
22 maart 2010, 19:26
Ik gebruikte een OneSpot met de MT, geen probleem.

sjaak1990
22 maart 2010, 23:36
Heb de deluxe memory boy besteld, heb hem als het goed is binnen 2-3 dagen in huis, ben benieuwd! Heeft iemand ervaring met het pedaal?