PDA

View Full Version : Gitaarles in Beetsterzwaag



SteveM
2 maart 2010, 13:44
Bevoegd gitaarleraar geeft les in Beetsterzwaag, electrisch, acoustisch, beginners, gevorderden, kinderen, jeugd, volwassenen. Informeer naar de mogelijkheden.

tel: 06 - 46396565
of mail: s.mooibroek@hetnet.nl

hugo123
2 maart 2010, 17:44
Je hebt toch ook gewoon de muziekschool in B'zwaag??

SteveM
2 maart 2010, 17:53
die heeft een wachtlijst

SRV2000
2 maart 2010, 20:22
die heeft een wachtlijst

en wat vraag je per uur ?
mischien dat ik iemand voor je weet.
Hij speelt van bues tot metal maar is voornamelijk slag gitarist.
hij zij laatst dat hij nog iemand zocht die hem wat ladders en soleren kon bij brengen,
en komt uit jubbega dus dat is nog te doen

SteveM
5 maart 2010, 13:03
mijn tarief is 20 euro per les van een half uur

SRV2000
9 maart 2010, 17:51
mijn tarief is 20 euro per les van een half uur

wow,

En is dat een Gitaar Instituut of doe je dat gewoon thuis?
Als het een om bijverdienste gaat dan is 20 per half uur veel ste duur.

Ik heb 4 jaar les gegeven als bijverdienste en ik vroeg 20 euro per uur. ( lijkt me fair )
Je zit nu op de zelfde prijzen als gitaar instituut friesland, ( die nog minder vragen:

• Individueel (wekelijks) 30 minuten kost € 18 .

Ik zou er persoonlijk niet boven hun tarief gaan zitten
mits je herkent word als een officiele muziekschool.

johantipker
9 maart 2010, 20:52
wow,

En is dat een Gitaar Instituut of doe je dat gewoon thuis?
Als het een om bijverdienste gaat dan is 20 per half uur veel ste duur.

Ik heb 4 jaar les gegeven als bijverdienste en ik vroeg 20 euro per uur. ( lijkt me fair )
Je zit nu op de zelfde prijzen als gitaar instituut friesland, ( die nog minder vragen:

• Individueel (wekelijks) 30 minuten kost € 18 .

Ik zou er persoonlijk niet boven hun tarief gaan zitten
mits je herkent word als een officiele muziekschool.

..iedereen is in principe vrij om zelf zijn prijs te bepalen.

Ik vind 20 euro voor een les van een half uur verdedigbaar...:)
voor 40 euro per uur heb je nog lang geen loodgieter, en die heeft er een stuk minder lang voor gestudeerd....

Toen ik in 2005 lesgaf in Haarlem en in Amstelveen, zat ik al op 15 euro voor een half uur les, en daar deed eigenlijk niemand moelijk over...
Vervolgens ben ik naar Elburg verhuisd, ik merkte dat het begrip gitaarles een relatief nieuw fenomeen in deze regio was....

"wat? vieftien euro veur een half uur gitoarles..?"
Ik ben toen op 12 euro 50 per half uur gaan zitten.. en de klanten kwamen wel.
Inmiddels zit ik dik 4 jaar later weer op de 15 euro per half uur van weleer..
maar eerlijk gezegd: ik heb hier ook minder (overhead) kosten....:supercool:

SteveM
14 maart 2010, 16:22
Tja, de reacties zijn wat wisselend. De een zegt dat het veel te duur is en de ander vindt het redelijk. Je krijgt wel een half uur individueel les van een bevoegd gitaardocent. De prijs ontloopt de muziekschool en het GIF niet heel veel, ik wacht het nog even af.

Derzai
5 april 2010, 22:37
wow,

En is dat een Gitaar Instituut of doe je dat gewoon thuis?
Als het een om bijverdienste gaat dan is 20 per half uur veel ste duur.

Ik heb 4 jaar les gegeven als bijverdienste en ik vroeg 20 euro per uur. ( lijkt me fair )


Ik denk ook, dat is niet goedkoop... En Ik wil lessen in friesland te vinden (met 20 per uur).

SRV2000, Bent U gitaar leraar?

SteveM
9 april 2010, 13:31
Vrienden,

gaan jullie fijn onderhandelen met elkaar over gitaarles voor 20 euro per uur, maar dan liever niet in mijn post.
Twintig euro is een heel redelijke prijs voor een half uur privéles van een bevoegde gitaarleraar. Goed nieuws: vanwege BTW-wetgeving kan ik leerlingen tot 21 jaar voor 18 euro per half uur lesgeven!

johantipker
12 april 2010, 21:38
Vrienden,

gaan jullie fijn onderhandelen met elkaar over gitaarles voor 20 euro per uur, maar dan liever niet in mijn post.
Twintig euro is een heel redelijke prijs voor een half uur privéles van een bevoegde gitaarleraar. Goed nieuws: vanwege BTW-wetgeving kan ik leerlingen tot 21 jaar voor 18 euro per half uur lesgeven!

:D... Steve; je hebt pm!

SRV2000
26 mei 2010, 12:29
dit is jou topic. en als ik wel wou onderhandelen dan had ik wel gereageerd. maar momenteel heb ik 15 leerlingen en vind ik het wel prima zo. dus mij hoef je niet als concurrentie te zien. al snap ik niet jou aangebakken reactie. ik heb gewoon mijn mening gegeven wat ik van het tarief vind. of je daar wat mee gaat doen. dat is natuurlijk altijd aan jou.

SteveM
28 mei 2010, 09:47
Prima, ik ben niet aangebakken en zie jou niet als concurrent. Maar ik vond het niet zo prettig dat medeforumleden in mijn post met elkaar gingen onderhandelen. Ik dank je voor je reactie.