PDA

View Full Version : Gitaar mee op wintersport?



ANGC
2 maart 2010, 12:04
vergeef mij als ik niet goed genoeg gezocht heb, maar nemen jullie weleens je akoestische gitaar mee op wintersport?

LaurentB
2 maart 2010, 12:19
Nee, want ook zonder gitaar kan ik mijn evenwicht al niet houden op ski's, schaatsen of snowboard. Eigenlijk ga ik ook nooit op wintersport.

Wel heb ik eens een gitaar meegenomen op het imperiaal van een auto, dat er toen met gitaar en al vanaf waaide. De gitaar was nog heel.

--=HANS=--
2 maart 2010, 12:22
Nee, ik heb dat nog nooit gedaan en ik geloof ook niet dat ik het snel wel zal doen. De lucht in die wintersportoorden is meestal gort en gortdroog en daar is de gemiddelde Nederlandse gitaar niet blij mee.

ANGC
2 maart 2010, 12:28
bedankt voor de snelle reacties.

maar niet doen dus, te droge lucht. ik had stiekem gehoopt dat er wel een oplosssing voor was

Noble
2 maart 2010, 15:07
Nee, ik heb dat nog nooit gedaan en ik geloof ook niet dat ik het snel wel zal doen. De lucht in die wintersportoorden is meestal gort en gortdroog en daar is de gemiddelde Nederlandse gitaar niet blij mee.

Dus mensen in Oostenrijk, Zwitserland, en alle andere wintersportgebieden kunnen maar beter geen gitaar gaan spelen als ze dat leuk lijkt?

Het kan prima, mits je niet met je kont en 'plank' in de sneeuw van de dalafdaling gaat zitten, en de gitaar goed vervoert, in de hoes/koffer dus! Spreek uit ervaring, heb geen problemen gehad.

Fingerpick
2 maart 2010, 15:15
bedankt voor de snelle reacties.

maar niet doen dus, te droge lucht. ik had stiekem gehoopt dat er wel een oplosssing voor was

Ik heb zelf een Johnson reisgitaartje en dat gaat echt altijd en overal mee. Compact, nette klank, fijne hals
Kijk maar eens op marktplaats.nl

ANGC
2 maart 2010, 15:40
oh ok dus t kan wel. wat ik me eigenlijk afvroeg nu ik er meer over nagedacht heb is of t het hout op lange termijn beïnvloed. Ik weet dat t zal ontstemmen.

Zown reisgitaar heb ik nu ff geen budget voor, ben aan t sparen voor een nieuwe elektrische! mn Eastman gaat mee op wintersport.

tnx

Yanniick
2 maart 2010, 16:53
Ik heb zelf een Johnson reisgitaartje en dat gaat echt altijd en overal mee. Compact, nette klank, fijne hals
Kijk maar eens op marktplaats.nl

Genig ding hé die Johnson! Heb hem zelf ook;)

rijsberman
2 maart 2010, 22:21
ik neem mijn backpacker ook gewoon mee.

Fenderfan
4 maart 2010, 11:34
Wil je gaan boarden/skien of gitaarspelen ?

ANGC
4 maart 2010, 12:34
9 tot 5 boarden en daarna van 6 tot 11 gitaar spelen!