PDA

View Full Version : Mijn Gear



Jochem92
1 maart 2010, 14:52
Hier mijn gear!

Ik heb momenteel een Epiphone Les Paul Studio, prima gitaar en heb hem ook al een aantal jaartjes.
Heb in Oktober mijn Marshall MG100HDFX gekocht en ben daar zeer tevreden over!
Effecten v.r.n.l. zijn:
Korg Pitchblack Tuner
Boss NS-2 Noise Suppressor
Electro Harmonix Metal Muff
Digitech Death Metal
Boss DD-7 Digital Delay
(Marshall 2-way footswitch)

De digitech is al jaren oud en wordt zsm vervangen door waarschijnlijk een lowgain distortion.. De dd-7 is geleend en wordt na verloop van tijd waarschijnlijk een ehx memory boy/toy.

http://img707.imageshack.us/img707/4758/22387209.jpg

Vragen zijn altijd welkom natuurlijk!

lindstrom
1 maart 2010, 15:26
Hoi, leuk spul opzich.

Graag wil ik je adviseren geen memorytoy te nemen, je bent veeeel beter af met een ander pedaal als een Carbon Copy of een boss DD

Verder adviseer ik je een buizenbak ookal heb je deze nog niet zo lang.

en wees voorzichtig met drinken op je versterker zetten.

Jochem92
1 maart 2010, 15:29
Graag wil ik je adviseren geen memorytoy te nemen, je bent veeeel beter af met een ander pedaal als een Carbon Copy of een boss DD

Wat zijn je redenen dan om geen Memory Toy te nemen? De dingen die ik op internet vind, zijn de dingen die ik verwacht van een Delay.
De Carbon Copy vind ik vrij prijzig en heb hem nooit echt gehoord.. De DD is niet echt mijn ding.


en wees voorzichtig met drinken op je versterker zetten.

Ja ik ben een daredevil;) En daar moet je inderdaad mee oppassen

lindstrom
1 maart 2010, 15:34
Wat zijn je redenen dan om geen Memory Toy te nemen? De dingen die ik op internet vind, zijn de dingen die ik verwacht van een Delay.




hier op het forum lees ik wat vreemde dingen over de memory toy.

Martijn-w
1 maart 2010, 15:35
Hier is overigens een topic waar je je collectie neer kan zetten: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=90833

Jochem92
1 maart 2010, 15:37
O oke dankjewel!
Ik had er wel al naar gezocht maar kon niks vinden.. Dus vandaar dat ik 't zo maar even deed;) Ik ga ook daar een foto zetten!

Fenderfan
4 maart 2010, 11:15
Kon je geen grotere versterker vinden ;) ?

Jochem92
7 maart 2010, 17:59
Kon je geen grotere versterker vinden ;) ?

O jawel hoor;) Het is in vergelijking tot de normale stacks een kleintje.. Een gewone top is geloof ik breder dan mijn cabinet :P Groter is voor later ;)

mesaman
10 maart 2010, 01:16
wat is gear?versnelling bedoel je toch?

Terminus
10 maart 2010, 09:48
Waarom heb je zowel die Digitech als de Metal Muff? Heb je ze ooit tegelijkertijd aangezet?:blast:

Il_Falco
10 maart 2010, 09:54
:cheerup: nog een pitchblack gebruiker!!!

Jochem92
11 maart 2010, 01:20
Ja.. Je kan er best vette dingen mee..
Door die digitech achter de metal muff te zetten overheerst die als je ze beide aanzet.. Je kan er zo de kracht vanaf nemen voor een klein stukje en dan daarna weer lekker beuken;) Maar ik wil de Digitech vervangen voor een andere (lichte) distortion of overdrive..