PDA

View Full Version : fernandes



kokteejl
18 april 2003, 22:39
speelt er iemand met dit merk? ik heb effe op de site geloerd en er blijkt dat er in sommige gitaren een sustain-effect is ingebouwd en da ziet er me wel interessant uiwt...

hiers de link:
http://www.fernandesguitars.com/

Bassie79
18 april 2003, 22:44
Spelen best een aantal bekende mensen op die planken, dus zal geen rotzooi zijn

ieme
18 april 2003, 22:53
The Edge van U2 speelt With Or Without You op zo'n gitaar. Had ie ooit een E-bow voor nodig!

skabouter
18 april 2003, 23:02
de gitarist van sepultura speelt erop.

wat opvalt is dat de meeste gebruikers wat oudere bandleden zijn. rond de 40 allemaal. in de ibanez folder staan alleen maar 20tigers.

oudere, ervarene gitaristen maken betere keuzes, en hebben meer verstand van zaken. fernandes zal dus wel een goed merk zijn

uit eigen ervaring: de andere gitarist in onze band heeft er 1. das een vrij custom model. was erg duur, duurder dan alles wat in hun folder staat. maar das een heeel goed ding. niets mis mee.

en ik heb zelf eens op een fernandes gespeeld met sustainer, en das wel errug vet, hoor !! die gitaar was wat minder, maar dat systeem. echt geweldig !!

ieme
18 april 2003, 23:03
Het is toch net zoiets als een E-bow?

Negative K3 fan
18 april 2003, 23:24
volgens mij speelde SRV ook op fernandes strats...

verder endorst lee ronaldo van sonic youth zon gitaar van hun

ze schijnen wel aardig te zijn.

BLOK182
18 april 2003, 23:41
John Feldman van Goldfinger speelt er ook op, mja, hij slaat/sloeg er ook regelmatig eentje aan diggelen, zou dat iets over het merk zeggen? :wink:

skabouter
19 april 2003, 13:31
of wat te zeggen van Rick Nielsen ? the master of freaky gear !!