PDA

View Full Version : here i am



AeroHank
1 maart 2010, 12:51
ik ben remy, 25 jaar oud, woon in Sliedrecht Zuid Holland. ik kan niet echt gitaar spelen maar ben soort van een kleine verzamelaar sinds een ongeveer een jaartje. heb er nu 4 met wat combo's en attributen. Mijn vingers zijn nu ondertussen pas lenig genoeg voor een klein aantal akkoorden en dat gaat voorlopig amper veranderen. maar ik ben er happy mee. Iemand in de buurt die mij kan vergezellen met riffs en solo's terwijl ik powerchords aan sla?

Ik ben gitaren gaan kopen en 'bespelen' nadat ik al zo'n 13/14 jaar aanhanger ben van Aerosmith. brad whitford, joe perry zijn dan ook wel mijn gitaristische voorbeelden. so to speak.

mijn laatste aanwinsten : J&D strat en een ibaniz black night met een fame 55Watt combo, die ziet er wel straks uit. Die heb ik op dit moment nog niet uitgeprobeerd, slechts uitgepakt.

groetjes!

lindstrom
1 maart 2010, 13:45
welkom Remy!!!

Ukeloeder
1 maart 2010, 13:52
Welkom, vertel eens meer over die verzameling! Feauteaux?

AeroHank
1 maart 2010, 16:25
Bestaat momenteel uit 1 J&D strat-sunburst en 1 Jordan strat-zwart/wit

Een ibanez GRG170DX black night en nog een J&D LP satin black model, vraag me ff niet naar de type nummertjes.

naast wat standaards, kabels en snaren heb ik dan nog een 10W (weet merk niet) combo speaker, een 40W combo van london city (oud, tweedehands gekocht) en nieuw een Fame pl60 55W combo. Die laatste maakt toch wel een gaaf geluid in mijn woonkamer! :lp:

Heb nu in totaal 1 jaar gitaren en nu dus maar eens opzoek naar iemand met wie ik een beetje kan gaan jammen. Ik heb een Learn to play DVD : Aerosmith van Michael Casswell, maar dat gaat me nog altijd wat te ver aan niveau. ik probeerde dat wel eens na te spelen met die 10W combo maar dat ging natuurlijk helemaal nergens over.

Wat nog altijd op mn verlanglijstje staat is de Joe Perry Boneyard LP green tiger, heeft iemand nog 5 duizend euro rondslingeren?