PDA

View Full Version : HNGD 1986 telecaster



spirit
28 februari 2010, 13:37
Gisteren opgehaald in Maastricht, een MIJ A-series Fender Telecaster.

Zoals velen hier struin ik iedere dag de div. veiling en verkoopsites af, naar interesante gitaren, meestal voor de verkoop, een enkele keer eentje die blijft.

Zo kwam ik gisteren ochtend een adv. op MP tegen waar een Fender telecaster MET koffer werd aangeboden voor 150,- euro. Geen foto erbij, dus de verkoper gemaild of hij een foto kon mailen, en hem medegedeeld, dat wanneer het was wat ik zocht hem de vraagprijs bood. In de loop van de ochtend van huis gedaan om wat boodschappen te doen, en eigenlijk de adv. alweer vergeten, totdat ik de PC aanzette, en ik een reactie terug had ontvangen. Ik was de eerste die hem de vraagprijs had geboden, en wanneer de foto mij beviel, moest ik maar tel. contact met de verkoper opnemen om een afspraak te maken.

Tja, dan ga je gelijk bellen, en spring je in de auto om ruim 150km verderop een gitaartje op te pikken. Een beetje in de zenuwen naar Maastricht gereden, in de hoop dat de verkoper onderweg niet zou opbellen, dat hij 'm toch maar niet verkocht (lees "een hoger bod had gehad"). Maar gelukkig gebeurde dat niet, zodat ik 1½ uur later bij de beste man binnen stond.

Hij verontschuldigde zich zelfs, dat de gitaar beschadigd was, dus ik 'm uit de koffer gehaald om op de achterzijde te kijken, bedoelde hij dat klijne plekje op de voorzijde.

Gitaar ziet er prima uit, heb 2 schroefjes van de controlplate weer door orginele exemplaren vervangen, en de brug PU vast moeten schroeven in de bridgeplate, omdat de 3 schoeven te los waren gedraaid, en het element er nu los in lag.

De koffer is in een wat mindere staat, maar wel org., dus eigelijk heb ik een koffer gekocht, en er een 1986 telecaster bij gekregen :soinnocent:

En dan kom ik gelijk op een paar punten die ik niet begrijp: Waarom zoekt zo iemand niet eerst uit wat de gitaar waard is, en waarom zijn er mensen die hoewel het al een koopje is, toch nog het lef hebben om de helft van de vraagprijs te bieden?

Maar goed, FOTOOOOOOOOOOOO's
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC05148.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC05143.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC05144.jpg
http://i83.photobucket.com/albums/j297/Extra71/DSC05147.jpg

spirit
28 februari 2010, 13:42
Dit is er overigeens een die blijft hé :seriousf:

Gothra
28 februari 2010, 13:43
Persoonlijk vind ik m afschuwelijk, maar gefeliciteerd! 150 euro is niks voor zo'n gitaar!

Barkeepert
28 februari 2010, 13:43
Zo! Dat is even mooi meegenomen. Mooi ding zeg!

Mensen op Marktplaats kunnen heel vervelend zijn. Inderdaad, voor een koopje de helft bieden en dan met stapjes van 1 euro omhoog...

Billy Turf
28 februari 2010, 13:54
waarom ben ik niet degene die zoiets aan de haak weet te slaan, ik woon verdomme nog niet eens zo ver van Maastricht af! :makeup:

Echt een droomtele met mooie binding veel plezier ermee!

guitarkid
28 februari 2010, 14:58
Hallo Spitit.

Je bent je er van bewust dat ik je kan aangeven voor mogelijke heling, hoop ik..? ;)
Shit man, voor zo weinig zo'n gave Tele. Mooi man !!!
Ook gehad, weggedaan, dom dom dom.....

Wat betreft je laatste vraag: niet geschoten, altijd mis.... :seriousf:

Gr. C.

Tupelo
28 februari 2010, 16:52
Schitterende aankoop. :)

barno
28 februari 2010, 16:59
beauty, a classic, een van de mooiste tele's ever, medium 80 japan is very good enz... geweldig koopje, congratz

macwilliams
28 februari 2010, 17:05
Ghehehe....Schurk!! :D
gefeliciteerd.

budje
28 februari 2010, 17:06
We hebben een M! We hebben een A! We hebben een Z! We hebben nog een Z! we hebben een E! we hebben een L! We hebben een P! we hebben een I! We hebben een K!

Wat???

Mazzelpik!!!

:cheerup::cheerup::cheerup:

blademan
28 februari 2010, 18:17
mooie telecaster hoor, en wat een ontzettende mazzelprijs! goed gedaan hoor

spirit
28 februari 2010, 18:29
@ Gothra: Het is ook niet mijn favo tele kleur. Wat betreft Tele's staat een pink paisley bij mij op No. 1 (wansmaak is ook een smaak hé) op 2 staat butterscotsch met maple hals en zwarte slagplaat en op No. 3 een zwarte met maple hals en zwarte slagplaat.
@guitarkid: (quote: niet geschoten is altijd mis). Had ik dan toch moeten afdingen vanwege de beschadiging........:stop: :seriousf:
En heling is het alleen maar wanneer het gestolen waar betreft...toch?

@ de rest, bedankt allemaal

Midwolda
28 februari 2010, 19:27
Prachtgitaar, superdeal, gefeliciteerd! :ok:

Dat geeft de mens toch weer moed, dat zulke koopjes nog mogelijk zijn...

Dweezman
28 februari 2010, 20:56
is nou eens AFGELOPEN met dit soort verhalen?!

t'Is gewoon niet eerlijk.

dimitri
28 februari 2010, 20:57
150 euries voor zo'n vette custom telecaster. Als je dit voor een usa had gegeven was ik je persoonlijk komen kletsen ;-)

Gefeliciteerd!

hezz
28 februari 2010, 23:39
Fucking HELL. IK WOON IN VERDOMME MAASTRICHT :mad:

Gefeliciteerd man, het was de reis waard!

Jamman
1 maart 2010, 00:02
ik was er verdomme voor naar belgie toe gereden vanuit hier(friesland).
Wat een mooie gitaar!

Outline
1 maart 2010, 03:23
is nou eens AFGELOPEN met dit soort verhalen?!

t'Is gewoon niet eerlijk.

+1! Zit te balen dat ik gisterochtend niet even op MP heb gesnuffeld!!!...

treblemaster
1 maart 2010, 11:15
150 euries voor zo'n vette custom telecaster. Als je dit voor een usa had gegeven was ik je persoonlijk komen kletsen ;-)

Gefeliciteerd!

Persoonlijk heb ik liever een MIJ uit 1986 dan een USA!

Supergitaar en superdeal......ik ben jaloers!!

Mitch
1 maart 2010, 12:12
Een '80'er jaren Japanse Fender inclusief koffer voor 150E.





:dontgeti:




:nervous:




http://www.buddy-icons.info/img/smile/2035.gif


Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet teveel op Marktplaats moet zitten, maar dit bevestigt weer dat ik het niet genoeg doe! Geweldig man! Ontzettend gefeliciteerd.

marc_o
1 maart 2010, 12:45
Mooie uitvoering.

Voor dat geld zou ik zelfs overwegen op een Jap te spelen...heel veel plezier ermee!!!!!

Riky
1 maart 2010, 13:10
Jeetje! Heel erg mooi! Die prijs maakt het alleen maar mooier!!

vulvasonic
1 maart 2010, 15:17
Voor dat geld zou je 'm haast ter plekke opvreten. :eek: