PDA

View Full Version : Versterker Na Laten Kijken



The Mess
27 februari 2010, 18:18
Hallo,

Ik heb een Marshall MG100DFX waarvan ik wel eens het idee heb dat het volume vanzelf een beetje schommelt (al weet ik dit niet zeker.)

Ik ben bewust van het feit dat m'n amp behoorlijk slecht aangeschreven staat, maar vooralsnog moet ik het er mee doen. Ik ben dus alleszins niet van plan om nog veel geld in een reparatie te steken, maar als het iets kleins is dan is het misschien goedkoop om te verhelpen.

Daarom ben ik op zoek naar iemand die verstand heeft van versterkers en die hem een keertje na zou kunnen kijken (omgeving Goes.)
Kunnen jullie mij iemand aanbevelen, en hoeveel zou het kosten om m'n versterker na te kijken?

Thx!

budje
27 februari 2010, 18:20
ff bellen naar Zwier in Vlissingen, die maakt gebruik van een goede reparateur (kan ff niet op z'n naam komen) en die is ook niet erg duur :ok:

The Mess
27 februari 2010, 18:23
Ok, bedankt voor de tip!
Maar is een versterker van 400 euro het waard om na te laten kijken?
(Kan ik het geld niet beter in een andere amp investeren?)

budje
27 februari 2010, 18:26
mijn laatste reparaties kostten 50 en 75 euro, moet je zelf maar ff uitmaken of je dat veel vind

The Mess
27 februari 2010, 18:27
Dat vind ik nog wel acceptabel :)

budje
27 februari 2010, 18:30
ene reparatie was vervangen van een afgebroken potmeter, en de andere weet ik niet wat er mis was, maar hij deed 't wel weer :blast: