PDA

View Full Version : Boss ME5



Stybanez
18 april 2003, 20:44
Heeft iemand hier ervaring mee / wie weet hoe duur ie is, enz. K had namelijk gehoord dat dit wel een goede en niet te dure effectenbak is. Weet iemand?

Stybanez
22 april 2003, 21:55
Echt niemand? Een site hierover is ook wel handig.

mohawk
22 april 2003, 22:08
http://www.bossus.com ??

Mitch
22 april 2003, 22:18
ME 50 misschien ? Zijn al een paar topics over.

Henri_Ibanez
22 april 2003, 23:50
Al die boss me's behalve de nieuwe me50 hebben slechte overdrives/distortions. Te veel ruis en moeilijk af te stellen. De noisegates kappen te veel af om dit netjes te onderdrukken. Wel hebben ze goede fx vooral de delays en chorus vin ik errug goed gewoon hetzelfde als losse pedalen. Zelf heb ik een me-8 omdat je hier n extern overdrive pedaal op kan aansluiten (in mijn geval n metal zone) deze kun je bewerken en opslaan in je banken zonder ruis en noisegates en zo kun je toch alle fx gebruiken.
Ik heb de mijne voor 130 euro gekocht inclusief expressie pedaal. Voor dat geld moet je er nog wel een gevonden krijgen. Zou ik er nog wel n goed los overdrive/distortion pedaal voor bijkopen als je gewoon 1 goeie scheur wilt en nie meer net als ik.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Henri_Ibanez op 2003-04-22 23:52 ]</font>

vulvasonic
23 april 2003, 00:06
Op 2003-04-18 20:44, schreef SteFender:
Heeft iemand hier ervaring mee / wie weet hoe duur ie is, enz. K had namelijk gehoord dat dit wel een goede en niet te dure effectenbak is. Weet iemand?


Ik heb er nog een en ik heb er vele jaren mee opgetreden met veel plezier. Het ding heeft een historische waarde in die zin dat het de allereerste vloerprocessor was ooit.
Hij is simpel in het gebruik, maar onverwoestbaar (zwaar metaal). De effeceten die er in zitten zijn de meest gebruikte en klinken zonder meer goed.

Die van mij kun je kopen (krijg je er gelijk een F50 pedaaltje bij en de zeer duidelijke handleiding). Ik heb er destijds 1650 gulden voor betaalt.
Mocht je interesse hebben, geef me dan ff een persoonlijk mailtje.....(okee?)

Stybanez
23 april 2003, 20:42
Eehm, misschien
K dacht dat mn gitaarleraar zei dat dit een nieuw model was... Is de ME-50 wel een nieuw model? Misschien had ie zich vergist?

Mitch
23 april 2003, 23:39
Op 2003-04-22 22:18, schreef Seymour Paul:
ME 50 misschien ? Zijn al een paar topics over.

Dat zeg ik ! GAMMA ! :grin:


De ME 5 is pionier, na wat opvolgers kwamen de 30 en 33, daarna de GT-serie en als tegenhanger is daar nu de ME 50 bijgekomen.
Kijk even door deze pagina heen, er staan al een paar topics.
Ach, dat had ik al gezegd....

Stybanez
12 mei 2003, 12:30
Hij bedoelde idd de 50. :razz: "ja, t was iets met een 5... Vertrouw nooit een gitarist!"