PDA

View Full Version : Beste shop voor reparatie/afstelbeurt in Amsterdam



Borisbecker
27 februari 2010, 10:49
Hai,

Ik wou graag weten wat jullie ervaringen zijn met de shops in Amsterdam wat betreft reparatie. 1 van de ringetjes van mijn stemmechanieken is kapot waardoor hij niet nauwkeurig meer stemt. Ook wou ik mijn gitaar meteen brengen voor een servicebeurt.

Alvast bedankt

Oceanborn
27 februari 2010, 11:05
Ik kan je hier niet 1, 2, 3 aan helpen ben ik bang, aangezien ik eigenlijk zelf nog steeds met dezelfde vraag rondloop (maar dan in regio Utrecht)... Misschien een idee om er één grote thread met 'afstel ervaringen' per regio van te maken?

Chocola
27 februari 2010, 11:29
Hai,

Ik wou graag weten wat jullie ervaringen zijn met de shops in Amsterdam wat betreft reparatie. 1 van de ringetjes van mijn stemmechanieken is kapot waardoor hij niet nauwkeurig meer stemt. Ook wou ik mijn gitaar meteen brengen voor een servicebeurt.

Alvast bedankt

Het eerste is toch makkelijk zelf te verhelpen?

new deep
27 februari 2010, 11:32
Sacksioni zou je heen kunnen gaan, heb er zef wel een positieve ervring mee.

GeHa
27 februari 2010, 18:00
Je kunt ook naar Nils Krook. Heb ik positieve ervaring mee. Is een gitaarbouwer die ook onderhoud doet. Zit net buiten de ring/A10 in de buurt van Sloten.

hardus
27 februari 2010, 21:56
Je kunt ook naar Nils Krook. Heb ik positieve ervaring mee. Is een gitaarbouwer die ook onderhoud doet. Zit net buiten de ring/A10 in de buurt van Sloten.

Heb ik ook goede ervaring mee.