PDA

View Full Version : ZO MOL IK MIJN PEDAAL!!!!AAAAAAAAAAH



PunKRules
30 december 2001, 00:19
ik heb net wat thuis rondgezocht naar een adapter voor mu mt2 en kwam ik de volgende tegen een keyboard adapter met uitput 9volt dus ik d8 das mooi en 400mA en die mt2 heeft 200 nodig dus ik d8 wederom das mooi maar kan ik hem hierop aansluiten?en hoe zit dat met die + - want die kan je niet verstellen en dat mote tog?

JV
30 december 2001, 00:28
als het dc is ken je hem gewoon inpluggen, maar als het een ac is blaas je hem wel op. btw, niet iedere adapter geeft een goed geluid, sommige geven brom etc. dus niet een van 2,50 nemen ofzo

PunKRules
30 december 2001, 00:35
en hoe zit het met die + en - ??

ekkerman
30 december 2001, 16:03
als je adapter geen polarity switch heeft (waarmee je dus de + - kan omdraaien en je weet zeker dat het d c is en het effect pedaaltje doet ut niet als je het aansluit dan knip je gewoon je kabeltje door en zet het weer omgedraaid in elkaar en klaar is kees ...
de meeste zoals boss ( effect app aansluitingen ..) enzo zijn gelijk maar bij yamaha weet je altijd zeker dat ze andersom zitten ,dit merk is altijd al tegendraads geweest.

PunKRules
30 december 2001, 18:10
ok. ik probeer het gewoon kzie wel of het hem doen ziek het wel of ie het doen

jaccoos
30 december 2001, 22:52
Meneer van Gitaarnet, wilt u het berichtje van ene meneer Anoniem in dit topic even verwijderen, Wij geregistreerde gebruikers van het forum storen ons daaraan.

Ik heb bij de expert ooit een adapter gekocht voor 4 tientjes. daaraan kon je alles afstellen, ik heb gewoon het apparaat meegenomen en zij hebben hem goed ingestelt. En met een beetje technisch inzicht kan je dat ook zelf wel. Is wel de moeite waard. Als je een keer een adapter kwijtraakt van een telefoon of scheerapparaat heb je altijd nog die van je pedaal. :wink:

GitaarNet Admin
30 december 2001, 23:34
is gebeurd