PDA

View Full Version : muziekwinkel failliet



daydream
26 februari 2010, 13:22
Hallo mensen,

Ik heb vorige week in de krant gelezen dat de winkel waar ik in november mijn gitaar gekocht heb een Cort Earthe 100ns failliet is.En nu weet ik niet waar ik naar toe kan gaan als een snaar knapt of er is iets met de gitaar.
De winkel heet Muzikazaa en deze lag in Roermond op het Retailpark.Dit was voor mij erg fijn aangezien dat maar 4 km van mijn woonplaats af ligt.Maar ja waar ga ik nu naar toe.Want ik kan er zelf geen nieuwe op leggen en ik weet ook niet wat voor staalsnarige erop moeten enzo.

Misschien iemand tips?

groetjes Melissa

LaurentB
26 februari 2010, 13:42
Dat altijd jammer, als een winkel failliet gaat, maar snaren erop leggen zou je toch ook zelf moeten leren, dat is echt niet zo moeilijk hoor.

Ten eerste het type snaren: er zijn diverse merken, d'Addario en Martin zijn goede merken, bijvoorbeeld.
Belangrijk is de dikte. Kies hiervoor 012 (Light) of 011 (Extra Light). Als je nog niet zolang speelt is 011 waarschijnlijk verstandiger, omdat dat lichter speelt.

Voor het erop leggen van snaren zijn er verscheidene YouTube filmpjes te vinden:
http://www.youtube.com/watch?v=VEw9piAgBQQ

Git Aar
26 februari 2010, 20:33
Wel opvallend dat echt iedereen zo positief is over deze zaak. Hopelijk zien ze kans om met hun concept ergens anders weer verder te gaan.

(Utrecht ofzo..:))

Mikos
26 februari 2010, 20:53
Zoek in de buurt nog een gitaarwinkel, ik denk dat ze je overal wel kunnen helpen wat snaren betreft !

Ik zelf vind het ook heel jammer dat deze winkel failliet is, ik kwam er zelf ook regelmatig

Muzieknono
27 februari 2010, 07:56
Hallo mensen,

Ik heb vorige week in de krant gelezen dat de winkel waar ik in november mijn gitaar gekocht heb een Cort Earthe 100ns failliet is.En nu weet ik niet waar ik naar toe kan gaan als een snaar knapt of er is iets met de gitaar.
De winkel heet Muzikazaa en deze lag in Roermond op het Retailpark.Dit was voor mij erg fijn aangezien dat maar 4 km van mijn woonplaats af ligt.Maar ja waar ga ik nu naar toe.Want ik kan er zelf geen nieuwe op leggen en ik weet ook niet wat voor staalsnarige erop moeten enzo.

Misschien iemand tips?

groetjes Melissa
Ik heb je een PM gestuurd.
Mvgr. Dirk Jan :B

daydream
27 februari 2010, 15:19
DIRK JAN ik heb je pm gelezen.Dank je wel.

groetjes,Melissa