PDA

View Full Version : hallo iedereen



daydream
26 februari 2010, 13:16
Hoi beste mensen zal mezelf eens voorstellen.
Mijn naam is Melissa en ik woon in Melick dit is een dorpje naast Roermond in Midden Limburg.Ik ben nu 34 jaar en sinds november vorig jaar zit ik op gitaarles.Vlak daarvoor heb ik, vind ik, een mooie gitaar gekocht.Het merk is een cort earth.Ik ben nu een nummer aan het leren van Lucie Silvas.Breathe in Breathe out.En ik leer uit gitaarstarter aangezien ik ook noten wil lezen.Kon ik wel al.Maar is leuk om bij te houden.Ik heb vroeger een tijdje piano les gehad en ik heb ook een aantal jaren zangles gehad vroeger.En nu de laatste jaren niks meer mede door het starten van een gezin.Dus vond ik het in november tijd voor mezelf.En ik hou van muziek.Verschillende stijlen.Vandaar ook mijn keuze voor een Western gitaar.
Ik hou oa van Tina turner,Dire straits,Gotthard,Bon jovi,Led zeppelin,The eagles,Phil collins, enz.Jullie zien een uitgebreide smaak.
Waar ik nu wel van baal is dat de zaak waar ik mijn gitaar gekocht heb.In november dus sinds afelopen maand failliet is gegaan.Muzikazaa in Roermond.
Als nu een snaar springt heb ik een probleem aangezien ik die dus zelf niet kan verwisselen niks thuis heb liggen.Geen idee heb welke erop moeten.En geen idee waar de dichts bijzijnde muziekinstrumentenwinkel is.

nou dit was het wel.

groetjes melissa

Mick25
26 februari 2010, 14:43
Welkom:ok:
Over die snaren: je kan via internet ook snaren bestellen, dat is vaak ook goedkoper dan in de winkel. Een .012 setje voor akoestisch is meestal wel goed.

daydream
26 februari 2010, 17:18
Dank je wel MICK25 voor je reactie.Ja misschien moet ik dat maar eens doen en dan nog leren om ze te verwisselen.
Want ik heb voor die knopjes op het klankbord ook nog een speciaal apparaatje nodig volgens mij om die los te draaien.

Gr. Melissa

Mick25
26 februari 2010, 23:10
Ik heb zelf ook zo'n Cort Earth en die knopjes om de snaren vast te houden kun je er zo uit trekken. Als ze vast zitten kun je ze het beste van binnenuit eruit duwen (dan natuurlijk wel eerst snaren los;)).

daydream
4 maart 2010, 14:14
http://www.youtube.com/watch?v=Ka-45Jolan8&feature=related

Hier is mijn gitaarleraar op te zien.
Hij vormt een band met 2 dj's

daydream
4 maart 2010, 14:17
http://www.youtube.com/watch?v=uGUt_A0Eovo&feature=related

hier nog een filmpje

bad65
4 maart 2010, 15:55
Je kan voor klusjes en reparaties aan de gitaar weer bij Reijnen op de Singel terecht