PDA

View Full Version : Epiphone Zakk Wylde camo



SRV2000
25 februari 2010, 17:19
Dag Leden,

Ik zit al een tijdje te gassen op die Signature Epiphone van zakk wylde:rockon:
Maar nu hoor ik van alle kanten tegenstrijdige ervaringen.
De 1 zegt super ding terwijl de ander vind tegen vallen.
kunnen jullie mij mischien wat vertellen hoe het met deze gitaar zit?
Nu weet ik dat ik het andwoord krijg te horen testen !!!
Maar mijn lokaale muziekwinkels hebben hem niet hangen.
Nu kan ik hem nieuw kopen voor 250 euro ( niet duur dus )
Maar daar moet ik wel een eindje voor rijden en is dat de rit waard.
nu heb ik wel wat reviews gelezen maarja niemand kraakt z`n eigen gitaar af :D

Alle advies is welkom

Tankman
25 februari 2010, 17:29
Vooral een leuke gitaar, naar mijn mening, maar ook niet meer. Voor 250 euro nieuw zou ik hem echter niet laten liggen.

Kwalitatief is de gitaar prima, klinkt goed, maar in mijn handen voelt hij gewoon niet goed. Het is gewoon niet mijn ding, maar nogmaals, voor 250, doen. :ok:

Brent Ray Vaughan
25 februari 2010, 17:47
Voor 250 € zou ik wel effe uitkijken of het geen nepper betreft.

Ricochet
25 februari 2010, 17:53
Nu kan ik hem nieuw kopen voor 250 euro ( niet duur dus )


Ik betwijfel ten zeerste of hij voor €250 nieuw is, en anders is het een fake. Dat ding doet meer als €600 bij Thomann, en dat is al een van de goedkopere dealers...

macwilliams
25 februari 2010, 18:02
Als je gaat kijken zorg dat je iemand meeneemt die al wat epi's in z'n handen heeft gehad.

Snijdie
25 februari 2010, 18:09
Als je in de buurt van Eindhoven woont kan je een keertje langs komen. Ipv camo heb ik het dartbord.
Voor mijn tweedehands Epi heb ik vorig jaar het dubbele betaald... Of ik heb slechte zaken gedaan, of de Camo is inderdaad een neppert.

SRV2000
25 februari 2010, 19:03
Als je in de buurt van Eindhoven woont kan je een keertje langs komen. Ipv camo heb ik het dartbord.
Voor mijn tweedehands Epi heb ik vorig jaar het dubbele betaald... Of ik heb slechte zaken gedaan, of de Camo is inderdaad een neppert.

Haha rustig mannen ht is geen neppert geloof me :D
Hij is nieuw maar door een falisement kan ik er zo goedkoop aankomen.
Het domste is dat ik de maandags naar deze winkel ben geweest en heb ik een halfstack gekocht voor de helft van de verkoop prijs.
Maar heb toen de gitaar helemaal over het hoofd gezien. totdat een maat van mij die bevriend is met de eigenaar tegen mij zij. Dat is jou ding.

vandaar

kortom in koop hem voor inkoopsprijsje

vulvasonic
25 februari 2010, 19:17
Sla je slag nu het nog kan. Dan heb je er voor een heel leuk bedrag een kotslelijke gitaar bij! :D

Wiellem
25 februari 2010, 19:20
Bruut voor 250 euro en zekerheid dat ie echt is zou ik hem ook nog wel willen :soinnocent:

macwilliams
25 februari 2010, 19:28
Sla je slag nu het nog kan. Dan heb je er voor een heel leuk bedrag een kotslelijke gitaar bij! :D
PoepbruineSG
nuff said:stop:

Snijdie
25 februari 2010, 19:32
Zeker doen! Mocht de gitaar niet bevallen dan kan je hem altijd met een zeer leuke winst verkopen.

Ik ben wel benieuwd naar de genoemde minpunten van deze gitaren eigenlijk. Ik heb slecht 1 Gibson Studio en 1 Gibson standaard bespeeld; en qua afwerking en bespeelbaarheid vind ik mijn Epiphone niet echt slechter. Enige nadeel is dat je vanzelf een beetje op de rondjes uitgekeken raakt ;).

Sinner1980
25 februari 2010, 19:40
Ik zeg doen man,geinige gitaar en zeker voor die centen. Wel ff actieve EMG's ingooien natuurlijk maar beetje Zakk fanboy weet dat natuurlijk:ok:

SRV2000
26 februari 2010, 12:50
Ik zeg doen man,geinige gitaar en zeker voor die centen. Wel ff actieve EMG's ingooien natuurlijk maar beetje Zakk fanboy weet dat natuurlijk:ok:

Ik heb de verkoper al gebeld dat ik er belang bij heb en dat hij bij deze verkocht is.
Ik probeer hem deze week nog te halen. en dan zullen er foto`s volgen

macwilliams
26 februari 2010, 12:55
Gelukkig duurt deze week niet zo lang meer :)

SRV2000
26 februari 2010, 13:37
Gelukkig duurt deze week niet zo lang meer :)

Nee zeg dat wel, ik heb geprobeerd de verkoper te bellen ma neemt niet op:S
dus vandaag nog maar een paar keer proberen:rockon:

caliban
26 februari 2010, 13:54
Ik heb een paar maanden geleden een keer op die ZW sig gespeeld en ik vond er niet zo veel aan eigenlijk. Nek was overdreven lomp (mijn gibson heeft een fifties neck, maar die van de ZW was op een of andere manier dikker, er net over gewoon). Sound aspect was wel oké eigenlijk.

Acdc
26 februari 2010, 14:33
Ik heb een paar maanden geleden een keer op die ZW sig gespeeld en ik vond er niet zo veel aan eigenlijk. Nek was overdreven lomp (mijn gibson heeft een fifties neck, maar die van de ZW was op een of andere manier dikker, er net over gewoon). Sound aspect was wel oké eigenlijk.

Heb je die klauwen wel eens van Zakk Wylde gezien daar zijn de handen van de GVR heilig bij :D
Ik heb er ook wel eens over nagedacht om 1 aan te schaffen, ( houd me maar even op de hoogte hoe die klinkt !!! )
Ook hebben ze mij wel eens verteld dat het geluid van de ZW signature beter moet zijn dan de menige standaard Gibsons. ( dont hate me :sssh: )
Of dat waar is weet ik niet heb er nog nooit opgespeeld

caliban
26 februari 2010, 14:35
EMG's die erin zitten laten het hout wat minder horen, dus het kwaliteitsverschil tussen gibson en epiphone is misschien minder te horen

Daan_B
26 februari 2010, 14:37
Ik zeg doen
Dude! :eek:

http://www.taalbank.nl/home/images/stories/dehond-ik-zeg-doen.jpg

macwilliams
26 februari 2010, 14:55
EMG's die erin zitten laten het hout wat minder horen, dus het kwaliteitsverschil tussen gibson en epiphone is misschien minder te horen

Advies:

BLACKOUTS!!!

Acdc
26 februari 2010, 15:29
Advies:

BLACKOUTS!!!


Ja zijn die nog bruuter !!! dan die passieve EMG`S ?

macwilliams
3 maart 2010, 06:33
Die passieve emg's vind ik persoonlijk nogal anders. De blackoutszijn veeeel bruter.

@srv2K

heb je hem al?

SRV2000
3 maart 2010, 13:58
Die passieve emg's vind ik persoonlijk nogal anders. De blackoutszijn veeeel bruter.

@srv2K

heb je hem al?

Oke mochten die passive toch tegen vallen dan komen er black outs in.

@Macwilliams.

Nee joh ik heb em nog niet binnen, ik baal er onzettend van want ik wil hem halen:mad:
De eigenaar heeft aangegeven dat hij zowiezo verkocht is aan mij. Maar doordat nu zijn falisement plaats vind weet hij niet meer wat hij als of als laatste moet doen.
Toen ik je berichtje las heb ik hem nog even opgebeld met de mededeling dat ik nu wel wou weten waar ik aan toe was. verkopen of niet !!!!
Hij belt mij vrijdag om een afspraak te maken wanneer ik hem op kan halen.
Ik heb het liefst meteen ophalen en betalen. dan heb ik em maar.

Kortom het verhaal krijgt nog een staartje.
Maar als ik hem heb zullen er ongetwijfeld foto`s komen.
en macwilliams jij komt maar es langs om hem te testen
koffie en cola staat klaar ;)

geert1976
3 maart 2010, 15:21
Oke mochten die passive toch tegen vallen dan komen er black outs in.

@Macwilliams.

Nee joh ik heb em nog niet binnen, ik baal er onzettend van want ik wil hem halen:mad:
De eigenaar heeft aangegeven dat hij zowiezo verkocht is aan mij. Maar doordat nu zijn falisement plaats vind weet hij niet meer wat hij als of als laatste moet doen.
Toen ik je berichtje las heb ik hem nog even opgebeld met de mededeling dat ik nu wel wou weten waar ik aan toe was. verkopen of niet !!!!
Hij belt mij vrijdag om een afspraak te maken wanneer ik hem op kan halen.
Ik heb het liefst meteen ophalen en betalen. dan heb ik em maar.

Kortom het verhaal krijgt nog een staartje.
Maar als ik hem heb zullen er ongetwijfeld foto`s komen.
en macwilliams jij komt maar es langs om hem te testen
koffie en cola staat klaar ;)

Dat hangt ervan af, indien hij de gitaar verkoop met toestemming van de curator is er niets aan de hand, maar indien hij dit zonder toestemming doet, kan de curator de koopovereenkomst vernietigen en bij jou de gitaar opeisen, met teruggave van je geld natuurlijk, omdat de gitaar onder de failliete boedel van de eigenaar valt.

De eigenaar is ivm het failliesement handelsonbevoegd, dus oppassen, je wilt geen boze curator aan je broek hebben, daarnaast ben je nog verwijtbaar ook volgens de wet, omdat je weet dat je de gitaar koopt van iemand die failliet is, je bent namelijk op de hoogte van de handelsonbevoegdheid van de eigenaar.
Dus eventuele reclameringen vanwege opgelopen financiele schades kun je vergeten

Acdc
3 maart 2010, 15:25
Dat hangt ervan af, indien hij de gitaar verkoop met toestemming van de curator is er niets aan de hand, maar indien hij dit zonder toestemming doet, kan de curator de koopovereenkomst vernietigen en bij jou de gitaar opeisen, met teruggave van je geld natuurlijk, omdat de gitaar onder de failliete boedel van de eigenaar valt.

De eigenaar is ivm het failliesement handelsonbevoegd, dus oppassen, je wilt geen boze curator aan je broek hebben, daarnaast ben je nog verwijtbaar ook volgens de wet, omdat je weet dat je de gitaar koopt van iemand die failliet is, je bent namelijk op de hoogte van de handelsonbevoegdheid van de eigenaar.
Dus eventuele reclameringen vanwege opgelopen financiele schades kun je vergeten


Ja maar jij denkt toch niet dat die gitaar nog in de zaak hangt ;)
Maar ik noem geen namen en laat ik me maar niet op details uit gaan.
Het enige wat ik kan zeggen is dat de gitaar veilig is,
en welke koopovereenkomst? ;)

geert1976
3 maart 2010, 15:29
Ja maar jij denkt toch niet dat die gitaar nog in de zaak hangt ;)
Maar ik noem geen namen en laat ik me maar niet op details uit gaan.
Het enige wat ik kan zeggen is dat de gitaar veilig is,
en welke koopovereenkomst? ;)


maak je geen zorgen, de curator zal al wel een inventarislijst hebben en voor een faillissementsverkoop die wel checken en als die gitaar ontbreekt wil die denk ik wel graag weten waar die is gebleven.

Je verduisterd namelijk wel een gitaar uit de boedel, die beheert wordt door de curator ten bate van de schuldeisers en dat kan je kwalijk genomen worden en tot schadeplichtigheid leiden, indien je ervan op de hoogte was

SRV2000
3 maart 2010, 15:56
maak je geen zorgen, de curator zal al wel een inventarislijst hebben en voor een faillissementsverkoop die wel checken en als die gitaar ontbreekt wil die denk ik wel graag weten waar die is gebleven.

Je verduisterd namelijk wel een gitaar uit de boedel, die beheert wordt door de curator ten bate van de schuldeisers en dat kan je kwalijk genomen worden en tot schadeplichtigheid leiden, indien je ervan op de hoogte was


De gitaar staat namelijk al aangegeven dat hij verkocht is.
waar hij een inkoop bedrag voor heeft neergelegd.
dit is nog voor de beslag opname gebeurd.
Daarnaast, de gitaar komt niet op papier ik teken niets en ook mijn adres gegevens geef ik niet door.
Dus mocht de eigenaar alsnog problemen krijgen met de curator is dit zijn eigen verantwoording en sta ik er gelukkig buiten.

Maar toch wil ik je bedanken voor je nuttige informatie, want mocht deze bovenstaande dingen niet tot orde waren geweest had ik waarschijnlijk wel een probleem gehad:sssh:

geert1976
3 maart 2010, 16:11
De gitaar staat namelijk al aangegeven dat hij verkocht is.
waar hij een inkoop bedrag voor heeft neergelegd.
dit is nog voor de beslag opname gebeurd.
Daarnaast, de gitaar komt niet op papier ik teken niets en ook mijn adres gegevens geef ik niet door.
Dus mocht de eigenaar alsnog problemen krijgen met de curator is dit zijn eigen verantwoording en sta ik er gelukkig buiten.

Maar toch wil ik je bedanken voor je nuttige informatie, want mocht deze bovenstaande dingen niet tot orde waren geweest had ik waarschijnlijk wel een probleem gehad:sssh:

Dat riekt dus overduidelijk naar Actio Pauliana en op basis daarvan kan de curator de overeenkomst ook ongedaan maken en de gitaar opeisen.

Pas hiermee op, vraag desnoods eerst dat je een vrijwaring krijgt van de curator, anders kan dat gitaartje heel duur worden.

Als de curator genaaid wordt, wil die 9 van de 10 keer ook zoenen, ik heb vanwege mijn werk ervaring met dit soort situaties en curators kunnen heel fanatiek reageren als ze vermoeden dat ze beduveld worden en pas op hoor, ze hebben vele instrumenten om achtr de waarheid te komen

SRV2000
3 maart 2010, 16:23
Dat riekt dus overduidelijk naar Actio Pauliana en op basis daarvan kan de curator de overeenkomst ook ongedaan maken en de gitaar opeisen.

Pas hiermee op, vraag desnoods eerst dat je een vrijwaring krijgt van de curator, anders kan dat gitaartje heel duur worden.

Als de curator genaaid wordt, wil die 9 van de 10 keer ook zoenen, ik heb vanwege mijn werk ervaring met dit soort situaties en curators kunnen heel fanatiek reageren als ze vermoeden dat ze beduveld worden en pas op hoor, ze hebben vele instrumenten om achtr de waarheid te komen


Dat riekt dus overduidelijk naar Actio Pauliana ???

Maar als jij mij een gitaar aan bied waar ik de achtergrond niet van weet. en jij hebt niet mijn adres gegevens. wat dan?
dan ben ik toch niet de schuldige maar de eigenaar.
Hij heeft zich immers niet aan de regels gehouden.
en wie zegt dat ik hem na de koop niet heb door verkocht ?

Geen curators op deze forum aanwezig of wel ;)

geert1976
3 maart 2010, 16:36
Dat riekt dus overduidelijk naar Actio Pauliana ???

Maar als jij mij een gitaar aan bied waar ik de achtergrond niet van weet. en jij hebt niet mijn adres gegevens. wat dan?
dan ben ik toch niet de schuldige maar de eigenaar.
Hij heeft zich immers niet aan de regels gehouden.
en wie zegt dat ik hem na de koop niet heb door verkocht ?

Geen curators op deze forum aanwezig of wel ;)

Jij bent er van op de hoogte en de wetgever heeft inwetgeving vastgelegd dat je als koper ook onderzoeksplicht hebt, vooral omdat jij voor de gitaar een vele malen mindere prijs betaald dan dat ze marktconform kosten en je dan had kunnen weten dat de verkoper niet 100% te goeder trouw handeld.

Daarbij heb je hem gebeld, en de gefaillierde ontvangt zelf geen post, maar de curator ontvangt dit en hij kan alle telefoongegevens opvragen bij de provider van de verkoper en dan komt jouw nummer dus ook bovendrijven.

Denk niet, dat gebeurd mij niet, want ik heb curatoren dit soort acties zien doen, geloof me, er is niets zo erg als een in zijn trots gekrenkte curator achter je aan krijgen

oh ja Actio Paulina is opgenomen in de wet en houdt in dat het strafbaar is om vooruitlopens eigen bezittingen, goederen, tegoeden, gunsten etc. te verkopen, met als doel deze te ontrekken aan een eventueel faillissement, waardoor de schuldeisers worden gedupeerd

Acdc
3 maart 2010, 16:37
Dat riekt dus overduidelijk naar Actio Pauliana ???

Maar als jij mij een gitaar aan bied waar ik de achtergrond niet van weet. en jij hebt niet mijn adres gegevens. wat dan?
dan ben ik toch niet de schuldige maar de eigenaar.
Hij heeft zich immers niet aan de regels gehouden.
en wie zegt dat ik hem na de koop niet heb door verkocht ?

Geen curators op deze forum aanwezig of wel ;)

En geert maar zeggen maak je geen zorgen :S

geert1976
3 maart 2010, 16:38
Edit:

Ik heb even gevraagd bij de eigenaar hij zij het volgende:

Ik heb de gitaar uit mijn winkel gehaald voordat er beslag op mijn instrumenten werd gelegd.

dat is dus overduidelijk Actio Paulina

Acdc
3 maart 2010, 16:50
dat is dus overduidelijk Actio Paulina

Jij bent niet heel toevalig curator?

SRV2000
3 maart 2010, 17:00
Jij bent niet heel toevalig curator?


Nu denk ik niet dit gaat mij niet overkomen.
Maar ik weet dat de eigenaar complete geluid instalaties, fenders, gibsons achteruit heeft gelegd voor zijn falisement.
zou de curator dan zoveel moeite doen om een gitaartje wat inkoop waarde heeft van 200 euro :S

Maar dat is dus snel te achterhalen.
Zo te lezen zit jij wel aardig in dat circuitje.
wat zou jij doen in mijn geval.
en is er iets te doen waardoor het niet te achterhalen valt
Want wees eerlijk zo goedkoop een gitaar krijgen komt nooit weer voor.
laat ik het zo zeggen durfde jij de gok aan??

Acdc
3 maart 2010, 17:22
Nu denk ik niet dit gaat mij niet overkomen.
Maar ik weet dat de eigenaar complete geluid instalaties, fenders, gibsons achteruit heeft gelegd voor zijn falisement.
zou de curator dan zoveel moeite doen om een gitaartje wat inkoop waarde heeft van 200 euro :S

Maar dat is dus snel te achterhalen.
Zo te lezen zit jij wel aardig in dat circuitje.
wat zou jij doen in mijn geval.
en is er iets te doen waardoor het niet te achterhalen valt
Want wees eerlijk zo goedkoop een gitaar krijgen komt nooit weer voor.
laat ik het zo zeggen durfde jij de gok aan??

IK weet dat als je een curator naaid dat er dan nog een lange weg te gaan is.
Maar als het hier om een grote winkel gaat.
dan zullen ze niet start en land af gaan zoeken om een Epi lespaul.

Ik zeg doen:ok:

evEndzhar
3 maart 2010, 17:22
Nu denk ik niet dit gaat mij niet overkomen.
Maar ik weet dat de eigenaar complete geluid instalaties, fenders, gibsons achteruit heeft gelegd voor zijn falisement.
zou de curator dan zoveel moeite doen om een gitaartje wat inkoop waarde heeft van 200 euro :S
Die winkelier is dan ontzettend dom bezig. De curator gaat er gegarandeerd achterkomen dat de halve inboedel mist. Dit soort dingen gebeuren namelijk heel vaak. De curator zal proberen de verkochte inboedel op grond van actio pauliana terug proberen te vorderen (zoals Geert al zei) en zal aangifte doen bij de politie.

Of dit allemaal bij jou terug zal komen is nog maar de vraag, maar bedenk je wel dat je je schuldig maakt aan verduistering of heling als je de gitaar koopt. Het lijkt misschien een victimless crime en je ziet de winkelier missschien als slachtoffer, maar bedenk je wel dat de winkel failliet is gegaan omdat het zijn schuldeisers niet kon betalen. Die willen ook graag geld zien voor hun geleverde diensten/goederen.

macwilliams
3 maart 2010, 17:28
Nu denk ik niet dit gaat mij niet overkomen.
Maar ik weet dat de eigenaar complete geluid instalaties, fenders, gibsons achteruit heeft gelegd voor zijn falisement.
zou de curator dan zoveel moeite doen om een gitaartje wat inkoop waarde heeft van 200 euro :S

Maar dat is dus snel te achterhalen.
Zo te lezen zit jij wel aardig in dat circuitje.
wat zou jij doen in mijn geval.
en is er iets te doen waardoor het niet te achterhalen valt
Want wees eerlijk zo goedkoop een gitaar krijgen komt nooit weer voor.
laat ik het zo zeggen durfde jij de gok aan??

Alea iacta est, gewoon doorgaan waar je mee bezig bent.

Acdc
3 maart 2010, 17:38
Alea iacta est, gewoon doorgaan waar je mee bezig bent.


Haha lol en wat mag dat zijn?
Je bekijkt het wel heel zwart wit niet?

macwilliams
3 maart 2010, 17:43
Eatur quo deorum ostenta et inimicorum iniquitas vocat. Iacta alea est.

Laat ons gaan waarheen de tekens der goden en de kwaadwilligheid van onze vijanden ons roepen. De teerling is geworpen.

SRV2000
3 maart 2010, 17:45
Eatur quo deorum ostenta et inimicorum iniquitas vocat. Iacta alea est.

Laat ons gaan waarheen de tekens der goden en de kwaadwilligheid van onze vijanden ons roepen. De teerling is geworpen.

Dank u Macwilliams, maar wat zeggen jou goden?
Als ik in de bak beland kom je wel effe langs met je soldeergun :seriousf:
Jongens ik weet het echt niet meer.

macwilliams
3 maart 2010, 17:53
Dank u Macwilliams, maar wat zeggen jou goden?
Als ik in de bak beland kom je wel effe langs met je soldeergun :seriousf:
Jongens ik weet het echt niet meer.

Op basis van een telefoonnummer als enige bewijs zou ik mij geen zorgen maken. Zijn er gesprekken opgenomen? Zijn er papieren ondertekend welke aangeven dat hij jou in kennis heeft gesteld dat hij failliet is ?

Jij zag een eerlijke verkoper met een produkt dat jouw aanstond voor een prijs die jouw inziens geheel fair leek aangezien er een kras op de achterkant zit.

Daarna bats je die curator met een Duitse helm op z'n schedel. (als je mij was dan hè)

SRV2000
3 maart 2010, 17:55
Op basis van een telefoonnummer als enige bewijs zou ik mij geen zorgen maken. Zijn er gesprekken opgenomen? Zijn er papieren ondertekend welke aangeven dat hij jou in kennis heeft gesteld dat hij failliet is ?

Jij zag een eerlijke verkoper met een produkt dat jouw aanstond voor een prijs die jouw inziens geheel fair leek aangezien er een kras op de achterkant zit.

Daarna bats je die curator met een Duitse helm op z'n schedel. (als je mij was dan hè)

Maar ik heb geen duitse helm :crazyhappy:
Je hebt gelijk ik heb niets getekend en ik weet van niets

Braindead
3 maart 2010, 17:56
Ik sluit me helemaal bij Caliban aan. Ook ik heb de ZW epiphone getest en merkte hetzelfde op als Caliban. Ontzettend lompe dikke boomstam van een neck. Sound was okay maar dat zijn emg's dan.... Persoonlijk vind ik EMg's niks aan maar wat hier gezegd wordt is wel weer waar dat je met emg's wat minder het hout hoort dus dat het dan misschien wel van pas komt in deze gitaar. Ik vond de neck absoluut een (letterlijk) dikke afknapper...

M.b.t. wat je moet doen: dat is een ethische vraag waarop slechts een ethisch antwoord mogelijk is.


ps: geloof jij in Karma?



Ik heb een paar maanden geleden een keer op die ZW sig gespeeld en ik vond er niet zo veel aan eigenlijk. Nek was overdreven lomp (mijn gibson heeft een fifties neck, maar die van de ZW was op een of andere manier dikker, er net over gewoon). Sound aspect was wel oké eigenlijk.

SRV2000
3 maart 2010, 19:13
Ik sluit me helemaal bij Caliban aan. Ook ik heb de ZW epiphone getest en merkte hetzelfde op als Caliban. Ontzettend lompe dikke boomstam van een neck. Sound was okay maar dat zijn emg's dan.... Persoonlijk vind ik EMg's niks aan maar wat hier gezegd wordt is wel weer waar dat je met emg's wat minder het hout hoort dus dat het dan misschien wel van pas komt in deze gitaar. Ik vond de neck absoluut een (letterlijk) dikke afknapper...

M.b.t. wat je moet doen: dat is een ethische vraag waarop slechts een ethisch antwoord mogelijk is.


ps: geloof jij in Karma?


Of ik in karma geloof ?
Ja dat geloof ik... maar alleen als het mij uit komt:soinnocent: