PDA

View Full Version : flauw om mijn topic te slottem!



joke
25 februari 2010, 13:38
hoevaak zag je niet ; show jouw dit en laat zien je dat?
het grote ibanez topic of iets dergelijks......
nu vraag ik eens of er mede muzikanten zijn die mij willen vertellen welke gitarist zij kennen met een soapbar goldtop om daar eens in te duiken en dvdees/ceedees te kopen en mij hierin te verdiepen omdat mijn lijstje niet zo lang is wordt het om onduidelijke redenen een slotje gegooid .
wat geeft het als er eens wat specifieks gevraagd wordt .
slechte zaak als er meteen geslot wordt vind ik als (nu nog) gemotiveerd gebruiker van dit forum!
groeten ellemaal
verzoek ; hef slotje op!!

Schuey
25 februari 2010, 13:41
In plaats van dat je dan een pm naar de betreffende mod stuurt :soinnocent:

Chocola
25 februari 2010, 13:46
Ik raad je aan om een PM te sturen naar de moddereter die dit heeft gesloten. Hier klagen heeft denk ik weinig zin. Bovendien zijn de mods in de veronderstelling dat het in de regels staat dat dit niet mag terwijl dit niet het geval is :D.

Overigens leek het mij een best leuk topic :).

HaroldA
25 februari 2010, 13:47
verzoek ; zeur niet zo en stuur een PM naar de desbetreffende Mod ipv er een nutteloos topic voor aan te maken.

Rick trodat
25 februari 2010, 14:26
Slotje ? :D

beruk
25 februari 2010, 14:30
http://i11.photobucket.com/albums/a186/ArtificialSoul1980/froger.jpg

Spitfire
25 februari 2010, 14:36
hoevaak zag je niet ; show jouw dit en laat zien je dat?
het grote ibanez topic of iets dergelijks......
nu vraag ik eens of er mede muzikanten zijn die mij willen vertellen welke gitarist zij kennen met een soapbar goldtop om daar eens in te duiken en dvdees/ceedees te kopen en mij hierin te verdiepen omdat mijn lijstje niet zo lang is wordt het om onduidelijke redenen een slotje gegooid .
wat geeft het als er eens wat specifieks gevraagd wordt .
slechte zaak als er meteen geslot wordt vind ik als (nu nog) gemotiveerd gebruiker van dit forum!
groeten ellemaal
verzoek ; hef slotje op!!

Heb je enig idee hoe een forum eruit gaat zien als er geen topics gesloten worden?

Jay75
25 februari 2010, 14:41
Dan reageer je toch gewoon niet.
Ik vind een goldtop ook een redelijk specifiek model en had graag dat topic gezien,
beetje flauwe praktijken

B0UDEWIJN
25 februari 2010, 14:47
Dan reageer je toch gewoon niet.
Ik vind een goldtop ook een redelijk specifiek model en had graag dat topic gezien,
beetje flauwe praktijken

Ik denk dat ook juist daarom het topic gesloten werd. Als je voor elk specifiek model zo'n soort topic kan gaan aanmaken, is het einde zoek. Ik kan me er helemaal in vinden dat het topic gesloten werd.

Maarja, ik ben geen moderator, dus ik zal me er verder ook maar niet mee bemoeien.

lindstrom
25 februari 2010, 14:53
Slotje ? :D


http://i11.photobucket.com/albums/a186/ArtificialSoul1980/froger.jpg

PRRRFFFSSTTT cola door mijn neus!!! hahahahahahah geniaal!

snaarplukker
25 februari 2010, 15:16
Ja Joke, lullig hoor.;)
Maar ik denk dat de kleur van de lak weinig met klank heeft te maken. Misschien is er daarom een slotje op gegooid.

stikel
25 februari 2010, 15:18
Ik vind het ook een beetje flauw. Ik heb niet het idee dat regels dit soort topics tegenspreken. Dan heb ik hier vele slechtere topics gezien. Allerlei topics worden dan weer wel toegestaan zoals bijv het tele, semie hollow, Stratocaster en dan dat eeuwige afkraak topic van andermans koopwaar door zgn. vaklui die zonder ook maar iets te hebben vastgehouden op basis van een fotootje de waar kunnen beoordelen, het schijt achter de zak topic enz. Maar wat wil je van iemand van 24 jr met al een heel leven achter zich, zijn dag waarschijnlijk niet heeft (zo is hij anders nooit tenminste) en zich dictator noemt. Gun iedereen een topic. Als er geen belangstelling voor is stopt het meestal weer snel door gebrek aan reacties.

Groet Jan

allochthomas
25 februari 2010, 15:22
Dit soort dingen hebben we al zo vaak gehad. Iemand maak een topic aan over zijn favo gitaar, mod gooit hem op slot omdat je je gitaar ook in de aangewezen topic kan posten en daarna komt er meteen een topic als dit dat geheid gaat ontsporen. Je kunt je gold top gewoon in de post je les paul topic posten.

wietse
25 februari 2010, 15:25
Ik denk dat ook juist daarom het topic gesloten werd. Als je voor elk specifiek model zo'n soort topic kan gaan aanmaken, is het einde zoek. Ik kan me er helemaal in vinden dat het topic gesloten werd.



de vraag was welke muzikanten deze specifieke uitvoering van de les paul hebben gebruikt, slotje is wat overdaad had beter verplaatst kunnen worden naar bands artiesten of gitaardiversen.

joke
25 februari 2010, 15:39
ik heb de moderator een pm gestuurd nu is het afwachten.
ik ben blij dat ik niet de enige ben die het flauw vind en er wel een leuk topic in zagen!
groeten allemaal joke ( eigenlijk eric!)

Jasper.
25 februari 2010, 16:10
ik heb de moderator een pm gestuurd nu is het afwachten.
ik ben blij dat ik niet de enige ben die het flauw vind en er wel een leuk topic in zagen!
groeten allemaal joke ( eigenlijk eric!)

Het was idd niet helemaal nodig naar mijn mening. Maar jij maakt er nu ook wel weer een erg groot probleem van vind ik.

Edit: je zegt zelf in het topic ook al dat hij gedoemd is tot mislukken :P

Chocola
25 februari 2010, 16:13
de vraag was welke muzikanten deze specifieke uitvoering van de les paul hebben gebruikt, slotje is wat overdaad had beter verplaatst kunnen worden naar bands artiesten of gitaardiversen.

Hmmm, aan de ene kant was het een elektrische gitaar, aan de andere kant ging het om muzikanten. Gitaar Diversen lijkt me dus sowieso niet. Desalniettemin ben ik het met je eens.

hezz
25 februari 2010, 16:15
dit topic zal wel gedoemd zijn te mislukken maar nu ik er zelf een goldtoppie heb ben ik wel een beetje benieuwt natuurlijk ,
ik trap af;

Why act so surprised? :???:

remmiedepemmie
25 februari 2010, 16:35
Tja.

Soms moet je creatief zijn om de mods te slim af te zijn, he? :)

Had je een topic gemaakt met: HNGD: Mijn nieuwe goldtop incl. foto's, met als slotvraag welke artiesten spelen nog meer op zo'n ding dan was het wel gelukt. :)

nickofzo
25 februari 2010, 16:48
+1 voor de laatste 2 reacties;)

guitarkid
25 februari 2010, 16:51
verzoek ; zeur niet zo en stuur een PM naar de desbetreffende Mod ipv er een nutteloos topic voor aan te maken.

+ 1 (en 23456789...)

Rick trodat
25 februari 2010, 16:59
http://pugsly.bechange.com/forum_fodder/oh_g_this_thread_sucks.jpg

Ikzal em even opleuken deze thread.

http://tophspeaks.files.wordpress.com/2007/05/allison-stokke-05150701.jpg

http://www.giftsandfreeadvice.com/free_advice/wp-content/uploads/2009/05/allison_stokke-350.jpg

en om het af te maken:
http://i1008.photobucket.com/albums/af206/laszloversteeg/degitaarnetfoto.jpg

En nu een SLOTJE

dank u

kenx
25 februari 2010, 17:02
Je geeft in je vorige topic, in de eerste post, zélf aan dat het topic gedoemt was te mislukken. Je begrijpt toch zelf wel dat je niet voor alles zomaar een topic aan hoeft te maken. zo kan dit over elke gitaar/model, en dan is de essentie van dit forum helemaal zoek. Daarbovenop vind ik het uitermate ernstig dat een member die al is ingeschreven sinds 2004 voor zoiets als dit een topic aanmaakt, dan nog in het elektrische gitaren gedeelte, met deze boodschap... :makeup::stop:


Natuurlijk ben ik geen mod, dus ik hou me er buiten. Al moet ik wel zeggen dat de mods helemaal gelijk hadden bij het sluiten van je vorige topic...

SRV2000
25 februari 2010, 17:07
Je geeft in je vorige topic, in de eerste post, zélf aan dat het topic gedoemt was te mislukken. Je begrijpt toch zelf wel dat je niet voor alles zomaar een topic aan hoeft te maken. zo kan dit over elke gitaar/model, en dan is de essentie van dit forum helemaal zoek. Daarbovenop vind ik het uitermate ernstig dat een member die al is ingeschreven sinds 2004 voor zoiets als dit een topic aanmaakt, dan nog in het elektrische gitaren gedeelte, met deze boodschap... :makeup::stop:


Natuurlijk ben ik geen mod, dus ik hou me er buiten. Al moet ik wel zeggen dat de mods helemaal gelijk hadden bij het sluiten van je vorige topic...


Nauw er zijn toch een paar leden die er wel in geintreseerd waren.
Dan zat ik sneller te denken om em in de offtopic te plaatsen inplaats van een slotje. maar ja ook ik ben geen mod

vulvasonic
25 februari 2010, 17:25
Nauw zijn toch een paar leden die er wel in geintreseerd waren.
Dan zat ik sneller te denken om em in de offtopic te plaatsen inplaats van een slotje. maar ja ook ik ben geen mod

Welke leden zijn er dan zo nauw?
Nou wil ik dat je ook namen noemt!

Chocola
25 februari 2010, 17:29
Welke leden zijn er dan zo nauw?
Nou wil ik dat je ook namen noemt!

Ik las de reactie en ik dacht: Vulvasonic :D.

HaroldA
25 februari 2010, 17:31
Welke leden zijn er dan zo nauw?
Nou wil ik dat je ook namen noemt!

Ik ben juist enorm geďnteresseerd in wie er "geintreseerd" zijn? Is dat een vorm van "geintrose"?

Gothra
25 februari 2010, 18:25
http://www.youtube.com/watch?v=vZX8xXaEymw

joke
25 februari 2010, 18:35
kijk daar is zo een forum ook erg leuk voor natuurlijk ; eens , oneens maakt niet uit het leeft tenminste!!!

Mitch
25 februari 2010, 18:38
Zeg, doe 's normaal. Als je een probleem hebt met een moderatie aktie: stuur een PB naar de betreffende mod. Topics als deze zijn niet toegestaan.
Fijn ook dat iedereen er weer aan moet meewerken om er een tweede Off Topic van te maken :sneaky: