PDA

View Full Version : hittedeken voor buigen



warmong
24 februari 2010, 15:50
hallo,

heeft er iemand een idee waar je een hittedeken kan kopen voor het buigen van zijkanten, in een fox-style bender? LMI, Stewmac en Blues Creek zijn me bekend, maar ik zou bij voorkeur in Europa bestellen, aangezien de verzend- en douanekosten de prijs nogal omhoog jagen.
Ik heb gehoord over de hittedekens van Omega, maar op de Nederlandse website van Omega vind ik ze niet terug.

Alvast bedankt!

superfly
24 februari 2010, 18:08
Hi

Ik heb mn dekentje bij LMI vandaan. Maar ik zag laatst dat ze bij eurospruce ook dekens (met regelaar) verkopen. Heb ze van de week gemaild voor prijzen maar nog niets teruggehoord. Link:
http://www.best-eurospruce.com/

Wim

warmong
25 februari 2010, 11:15
dankjewel! ik kende de website van eurospruce wel, maar ik wist niet dat ze ook hittedekens verkochten. bedankt voor de tip.
ik heb ze al een mailtje gestuurd. ik ben benieuwd hoeveel hun dekentjes kosten.

Dootch
25 februari 2010, 11:53
Ja interesseerd me ook wel.

FreeGee
25 februari 2010, 20:13
De LMII blankets schijnen geleverd te worden door Omega.
In de Omega webshop (UK) kun je ook als particulier spullen bestellen. De blankets zijn daar ook nog goedkoper en geen btw/invoer problemen!
Ik heb zelf ook zitten kijken en vond dat de maat die ongeveer overeenkomt met de LMII blanket helaas niet via de webshop besteld kan worden.
Maar waag er een telefoontje aan. Ik ken dit bedrijf al langer vanuit mijn werk en het is betrouwbaar. Je zult telefonisch goed advies krijgen.
Link:
http://www.omega.co.uk/ppt/pptsc.asp?ref=SRMU_HEATER&Nav=heam01#ToOrder

superfly
27 februari 2010, 10:21
Ik heb net een mailtje gehad van Eurospruce. De dekens kosten daar 225 euro inclusief ingebouwde regelaar. De 230 volt versie is even niet meer op voorraad.Ik heb al een losse thermostaat dus voor mij zijn ze niet zo interessant. Een ingebouwde regelaar is misschien ook niet zo'n beste investering, een deken zal niet het eeuwige leven hebben (of valt dat mee?)

@FreeGee Bedankt voor de tip die link bewaar ik for future reference.

warmong
1 maart 2010, 10:49
bedankt voor de tip! ik had al eens gekeken op de website van omega, maar ik zag daar inderdaad geen dekentjes die lang genoeg waren.
ik ga het eens bekijken allemaal.

FreeGee
1 maart 2010, 19:09
bedankt voor de tip! ik had al eens gekeken op de website van omega, maar ik zag daar inderdaad geen dekentjes die lang genoeg waren.
ik ga het eens bekijken allemaal.

Ik heb nog eens opnieuw gekeken op de Omega site. Onderaan de pagina van mijn link is een configuratie wizard. Met de maten van LMII 5.75 x 37" en 5watt/sqr.inch kom ik op 6x36" ° €78 excl. Deze maat kan nu wel via de webshop besteld worden!
Dat is wel een stuk goedkoper dan de duitse versie, maar het is wel een kale prijs, zonder controller-sensor en ingebouwde flex. staal plaat.